Close
Bezárás
Háromnegyedes, elölről készült felvétel az éjszakára leparkolt Honda CB300R Neo Sports Café-ről
Háromnegyedes, elölről készült felvétel az éjszakára leparkolt Honda CB300R Neo Sports Café-ről

NEO SPORTS CAFÉ CB300R

Háromnegyedes, hátulról készült felvétel a Honda CB300R Neo Sports Café jobb oldaláról pilótával városban
Háromnegyedes, hátulról készült felvétel a Honda CB300R Neo Sports Café jobb oldaláról pilótával városban

VEGYTISZTA TELJESÍTMÉNY

RÉGI VÁGÁSÚ FORRADALMÁR

Nem szégyelli a nyers stílusát.

Új, agresszív és kemény külsejével, szálcsiszolt, alumíniumötvözetből készülő radiátorkeretével, feketére festett motorjával és alul elvezetett, merészen felívelő dobban végződő kipufogórendszerével a CB300R egészen különleges látvány. Vadonatúj, acélból készülő, térhálós csőváza és dizájnelemnek sem utolsó, 41 mm-es, fordított teleszkópokból összeállított első villája agilis, egyszersmind karakteres jelleget ad neki. Erre játszik rá a minden elemében LED technológiás világítás – egyszerűen képtelenség nem észrevenni.

Közelkép a Honda CB300R Neo Sports Café kerekéről.
Közelkép a Honda CB300R Neo Sports Café radiátorburkolatáról.
Parkoló Honda Neo Sports Café CB300R oldalnézetből.
Közelkép a Honda CB300R Neo Sports Café üzemanyagtartályáról.

CSAK A LÉNYEG

A CB300R takarékos, könnyen kezelhető, illetve fenntartható, és hatalmas élmény vezetni.

Ez a modell főként a kezdő, fiatal motorosok számára ideális, illetve azoknak, akik nyugodt, biztonságos formában szeretnének több tapasztalatot és rutint szerezni két keréken. Mindazonáltal a kemény külső nem afféle porhintés: a CB300R éppoly egyedi gép, mint nagy testvére, a CB1000R. Kezelhetőségéből és fordulékonyságából fakadóan remekül boldogul városi környezetben, ugyanakkor szívesen veszi nyakába a végtelen országutat is. Mi másra lenne szüksége?

Háromnegyedes felvétel egy utcán haladó Honda CB300R Neo Sports Café-ról.

A RÉSZLETEK FONTOSAK

Vegye közelebbről szemügyre azokat az egyedi tulajdonságokat, amelyek legendássá teszik a Honda Neo Sports Café CB300R-et.

TEMPÓ ÉS ERŐ

Egy kis hengerűrtartalmú gép, ami igazán nagyot üt.

A kompakt, 286 köbcentis, hatfokozatú váltóval társított egység csúcsteljesítménye 8500 f./percnél 23,1 kW (31,4 LE), legnagyobb forgatónyomatéka pedig 27,9 Nm (7500 f./percnél), így vehemensen gyorsít álló helyzetből, és rugalmassága is ámultba ejtő. Ezt bizonyítja, hogy a 200 méteres távot állórajttal 9,2 másodperc alatt gyűri le a hat fokozatával.

Biztos alapok

A formavilág hasonló, a váz azonban merőben eltér a CB1000R-től, a CB300R ugyanis saját, típusspecifikus térhálós csővázat kapott. Ez nemcsak jól néz ki, hanem a gyakorlati szempontoknak is messzemenőkig megfelel, hiszen kellőképpen merev, hogy a legszűkebb fordulókban is kiváló úttartás jellemezze a modellt.

 

A Honda CB300R Neo Sports Café elölről, háromnegyedes nézetben.

Határozott, szögletes vonalaival a CB300R teljesen új színt csempész a street motorok világába.

Oldalról készített akciókép egy közúton haladó Honda CB300R Neo Sports Café-ről.

A CB300R gazdaságos, egyhengeres motorját PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező táplálja. Városban kifinomult működésével, országúton és autópályán pedig teljesítményével vívja ki a pilóta elismerését.