AZ ÖNKIFEJEZÉS ESZKÖZE

CMX500 városi látkép előtt
CMX500 városi látkép előtt

LETISZTULTAN ÉS EGYSZERŰEN

EGYEDI STÍLUS ÚJ HABITUSBAN

Nézzen szét alaposan, és válassza ki a kedvenc színét!
Forgatás Forgatás
Nagyítás Nagyítás
Rotate Rotate
Nagyítás Nagyítás
Válasszon színt
    Görgetés

    AHOGY TETSZIK

    Hagyjon nyomot benne!

    Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető CMX500 Rebel nem mást nyújt, mint teljes szabadságot. Erős, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres erőforrása és alacsony építésű váza szemet gyönyörködtető motorkerékpárrá áll össze, amelyhez most átalakított felfüggesztés, világítás, még több kényelem és vezetést segítő műszer társul. Ez a motor egyfajta fekete vászonként szolgál a custom bringák megszállottjainak. Engedje szabadjára Ön is a képzelőerejét! Most kötöttségek nélkül alkothatja meg álmai motorját.

    A Honda CMX500 Rebel oldalról, a motor egy műhely előtt parkol.

    KÖNNYED GURULÁS

    A Rebel más utat választ...

    A kiforrott, soros, kéthengeres erőforrás legfőbb erénye a finom, egyenletes teljesítményleadás és a felhasználóbarát viselkedés, ezért is ideális a CMX500 a kisebb motorról váltók számára. Az új kipufogórendszernek hála a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, míg a kifinomultabb fokozatkapcsolásokat szavatoló váltóasszisztenssel jelentősen, közel 30%-kal csökkent a kuplung behúzásához szükséges erő. Az alacsony ülésmagasságnak köszönhetően kinyújtott karral, kényelmes üléspozícióban vághat neki az autópályának. A Rebel alacsony sebességen is kényelmes és könnyen kezelhető.

    Honda CMX500 Rebel motorossal, oldalnézetből.
    Háromnegyedes felvétel a Honda CMX500 Rebel hátuljáról, amelyet egy városi utcán vezetnek.
    Egy műhely előtt parkoló Honda CMX500 Rebel.
    A Honda CMX500 Rebel nyergében ülő nő.

    VÉRBELI LOWRIDER

    Soros, kéthengeres motor a nyugodt cirkáláshoz.

    Honda CMX500 Rebel hátulról.

    Karcsú mivoltából fakadóan gond nélkül vág át a zsúfolt városon, az alacsony ülés pedig jelentősen megkönnyíti a manőverezést, hiszen a pilóta mindig teljes talpán támaszkodhat meg.

    Itt nem a felső fordulatszám-tartományon van a hangsúly, mint a CBR500R esetében, az átprogramozott PGM-FI üzemanyag-befecskendező egészen más karakterrel ruházza fel a Rebel erőforrását. A különleges, cirkálásra szabott habitus alapja a hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 43,2 Nm-es forgatónyomaték, ehhez társul a szintén elismerésre méltó, 46,24 lóerős csúcsteljesítmény, amit 8500-as fordulatnál aknázhat ki a pilóta.

    Magával ragadó hangzás

    A 2-1 rendszerű kipufogó egy 120 milliméteres, két rezonátorkamrát rejtő, puskacsőjellegű dobban ér véget. A belső elemek átalakításának és az új LAF-érzékelőnek köszönhetően a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, a 180 fokos főtengely-elékelésnek köszönhetően pedig megmaradt a mély, pulzáló hang. Ahogy végighalad a hatgangos váltó fokozatain, meg lesz lepve, milyen erős és nyomatékos a hajtómű.

    A Honda CMX500 Rebel utcán, elölről, háromnegyedes nézetben.
    A Honda CMX500 Rebel elölről.

    Szabadság és felszabadultság - ezt kínálja a kis- és nagymotorok közötti űrt betöltő CMX500 Rebel.

    HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

    HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

    A Honda Motorcycles Europe alkalmazással a saját szájíze szerint alakíthatja Honda motorját. Nagyon egyszerű! Válassza ki a kívánt motorkerékpárt, majd a színt. Az AR funkcióval akár azt is megnézheti, hogyan mutatna az Ön garázsában! A beépített kiegészítőkatalógusnak köszönhetően bármilyen kiegészítőt hozzáadhat a modellhez. Mostantól a Honda Motorcycles Europe YouTube-csatornája is bekerült az appba, így szabadon válogathat az érdekes videók között.