-
Szupersport
-
Adventure
-
Street és Túra
-
Robogó
-
Off Road
A2-es
vezetői engedély
471 köbcentis
folyadékhűtésű erőforrás
Jellegzetes, bobber stílusban fogant motorkerékpár, ami a klasszikus gépek autentikus megjelenését ötvözi a modern műszaki megoldásokkal.
Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető CMX500 Rebel nem mást nyújt, mint teljes szabadságot. Erős, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres erőforrása és alacsony építésű váza szemet gyönyörködtető motorkerékpárrá áll össze, ami afféle fekete vászonként szolgál a custom bringák megszállottjainak. Engedje szabadjára Ön is képzelőerejét! Most kötöttségek nélkül alkothatja meg álmai motorját.
A kiforrott, soros, kéthengeres erőforrás legfőbb erénye a finom, egyenletes teljesítményleadás és a felhasználóbarát viselkedés, ezért is ideális a CMX500 a kisebb motorról váltók számára. Üléspozíciója elképesztően kényelmes, a vezető pihentető testtartásban, nyújtott karokkal, kifejezetten alacsony nyeregből irányíthatja az eseményeket, s éppoly könnyedén manőverezhet kis sebességnél, mint autópálya-tempónál.
A Rebel (magyarul: lázadó) megalkotásakor a „szökés lehetőségét”, pontosabban a teljes egyéni szabadságot kívántuk megadni a vásárlóinknak.
Ehhez bizony nem elég pár jól eltalált vonal, komoly, kiemelkedő használati értékre van szükség, amit többek között az olyan innovatív technikai csemegék adnak meg, mint a kompakt, alig 100 mm átmérőjű, inverz műszeregység. Feltűnő, egyúttal praktikus. Akárcsak maga a motor...
Miként a tradicionális gépek többségénél, a CMX500-nál is az üzemanyagtartály bal oldalára került a gyújtáskapcsoló.
A magasra szerelt, 135 milliméter átmérőjű, kör alakú első lámpa a motorozás aranykorába repít vissza. Biztos rögzítését présöntésű, alumínium tartókonzolra bízták mérnökeink.
A széles, bobber stílusú kerekek mozgási energiáját hatékony fékrendszer emészti fel. Elöl két-, hátul egydugattyús nyereg dolgozik, a kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) az alapfelszereltség része.
A 41 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópok viszonylag messze kerültek egymástól, így széles, stabil útfekvést biztosító, stílusos villa határozza meg a frontrészt. Hátul 45 milliméter átmérőjű, acélcsőből készülő lengővilla fogja közre a kereket, a kétoldali Showa hátsó rugóstagok előfeszítése két fokozatban állítható.
A középmagasra szerelt lábtartónak, a karcsú építésmódnak és az alacsony nyeregmagasságnak köszönhetően kifejezetten pihentető az üléspozíció, így a hosszabb túrák is kényelemben telhetnek, s kevésbé fárasztják a pilótát, illetve utasát.
Az alacsonyra helyezett ülés révén a kisebb termetű pilóták lába is könnyedén eléri a talajt. Ez magabiztosságot ad a városi manőverezések során és menetbiztonsági szempontból is előnyös.
Karcsú mivoltából fakadóan gond nélkül vág át a zsúfolt városon, az alacsony ülés pedig jelentősen megkönnyíti a manőverezést, hiszen a pilóta mindig teljes talpán támaszkodhat meg.
Itt nem a felső fordulatszám-tartományon van a hangsúly, mint a CBR500R esetében, az átprogramozott PGM-FI üzemanyag-befecskendező egészen más karakterrel ruházza fel a Rebel erőforrását. A különleges, cirkálásra szabott habitus alapja a hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 43,2 Nm-es forgatónyomaték, ehhez társul a szintén elismerésre méltó, 46,24 lóerős csúcsteljesítmény, amit 8500-as fordulatnál aknázhat ki a pilóta.
A 2-1 rendszerű kipufogó egy 120 milliméteres, két rezonátorkamrát rejtő, puskacső jellegű dobban ér véget. Ennek és a 180 fokos főtengely-elékelésnek köszönhető a jellegzetes, mély, pulzáló hang. Ahogy végighalad a hatgangos váltó fokozatain, meg lesz lepve, milyen erős és nyomatékos a hajtómű.
Vigye el egy próbakörre, és kóstoljon bele az igazi szabadságba! A Rebel már várja Önt.
Szabadság és felszabadultság - ezt kínálja a kis- és nagymotorok közötti űrt betöltő CMX500 Rebel.