Minimalista műszeregység
A kompakt, 100 mm átmérőjű, inverz LCD-kijelzővel felszerelt műszeregység kék háttérvilágítást kapott, és mostantól digitális fokozatjelzőt is tartalmaz.
A2
Jogosítvány
471 köbcentis
folyadékhűtésű erőforrás
Jellegzetes, bobber stílusban fogant motorkerékpár, ami a klasszikus gépek autentikus megjelenését ötvözi a modern műszaki megoldásokkal.
Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető CMX500 Rebel nem mást nyújt, mint teljes szabadságot. Erős, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres erőforrása és alacsony építésű váza szemet gyönyörködtető motorkerékpárrá áll össze, amelyhez most átalakított felfüggesztés, világítás, még több kényelem és vezetést segítő műszer társul. Ez a motor egyfajta fekete vászonként szolgál a custom bringák megszállottjainak. Engedje szabadjára Ön is a képzelőerejét! Most kötöttségek nélkül alkothatja meg álmai motorját.
A kiforrott, soros, kéthengeres erőforrás legfőbb erénye a finom, egyenletes teljesítményleadás és a felhasználóbarát viselkedés, ezért is ideális a CMX500 a kisebb motorról váltók számára. Az új kipufogórendszernek hála a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, míg a kifinomultabb fokozatkapcsolásokat szavatoló váltóasszisztenssel jelentősen, közel 30%-kal csökkent a kuplung behúzásához szükséges erő. Az alacsony ülésmagasságnak köszönhetően kinyújtott karral, kényelmes üléspozícióban vághat neki az autópályának. A Rebel alacsony sebességen is kényelmes és könnyen kezelhető.
A Rebel (magyarul: lázadó) megalkotásakor a „szökés lehetőségét”, pontosabban a teljes egyéni szabadságot kívántuk megadni a vásárlóinknak.
A kompakt, 100 mm átmérőjű, inverz LCD-kijelzővel felszerelt műszeregység kék háttérvilágítást kapott, és mostantól digitális fokozatjelzőt is tartalmaz.
Miként a tradicionális gépek többségénél, a CMX500-nál is az üzemanyagtartály bal oldalára került a gyújtáskapcsoló.
A magasra szerelt, kör alakú első LED fényszóró lenyűgöző új belső kialakításával a motorozás aranykorába repít vissza. Biztos rögzítését présöntésű, alumínium tartókonzolra bízták mérnökeink. Mostantól az irányjelzőket is LED lámpákkal szereljük.
A széles, bobber stílusú kerekek mozgási energiáját hatékony fékrendszer emészti fel. Elöl két-, hátul egydugattyús nyereg dolgozik, a kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) az alapfelszereltség része.
A 41 mm-es csúszószárátmérőjű első teleszkópok viszonylag messze kerültek egymástól, így széles, stabil útfekvést biztosító, stílusos villa határozza meg a frontrészt. A kényelmes utazást újratervezett rugózási és csillapítási beállítások garantálják. Egy 45 milliméter átmérőjű, acélcsőből készülő lengővilla fogja közre a kereket, a kétoldali, mostantól nitrogénnel töltött Showa hátsó rugóstagok előfeszítése állítható, keményebb rugózásuk pedig illeszkedik az első villákhoz.
A középmagasra szerelt lábtartónak, a karcsú építésmódnak és az alacsony (690 mm-es) nyeregmagasságnak köszönhetően kifejezetten pihentető az üléspozíció, így a hosszabb túrák is kényelemben telhetnek, és kevésbé fárasztják a pilótát, illetve utasát.
Az alacsonyra helyezett ülés révén a kisebb termetű pilóták lába is könnyedén eléri a talajt. Ez magabiztosságot ad a városi manőverezések során és menetbiztonsági szempontból is előnyös.
Karcsú mivoltából fakadóan gond nélkül vág át a zsúfolt városon, az alacsony ülés pedig jelentősen megkönnyíti a manőverezést, hiszen a pilóta mindig teljes talpán támaszkodhat meg.
Itt nem a felső fordulatszám-tartományon van a hangsúly, mint a CBR500R esetében, az átprogramozott PGM-FI üzemanyag-befecskendező egészen más karakterrel ruházza fel a Rebel erőforrását. A különleges, cirkálásra szabott habitus alapja a hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 43,2 Nm-es forgatónyomaték, ehhez társul a szintén elismerésre méltó, 46,24 lóerős csúcsteljesítmény, amit 8500-as fordulatnál aknázhat ki a pilóta.
A 2-1 rendszerű kipufogó egy 120 milliméteres, két rezonátorkamrát rejtő, puskacsőjellegű dobban ér véget. A belső elemek átalakításának és az új LAF-érzékelőnek köszönhetően a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, a 180 fokos főtengely-elékelésnek köszönhetően pedig megmaradt a mély, pulzáló hang. Ahogy végighalad a hatgangos váltó fokozatain, meg lesz lepve, milyen erős és nyomatékos a hajtómű.
Vigye el egy próbakörre, és kóstoljon bele az igazi szabadságba! A Rebel már várja Önt.
Szabadság és felszabadultság - ezt kínálja a kis- és nagymotorok közötti űrt betöltő CMX500 Rebel.