Close

Honda CMX500 Rebel

Az önkifejezés eszköze

Nyers és letisztult

Elég hozzá egy

A2

Jogosítvány 

Egy kéthengeres,

471 köbcentis

folyadékhűtésű erőforrás 

Görgetés

Honda CMX500 Rebel-logó.

Vérbeli custom

Jellegzetes, bobber stílusban fogant motorkerékpár, ami a klasszikus gépek autentikus megjelenését ötvözi a modern műszaki megoldásokkal.

Ahogy tetszik...

Hagyjon nyomot benne!

Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető CMX500 Rebel nem mást nyújt, mint teljes szabadságot. Erős, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres erőforrása és alacsony építésű váza szemet gyönyörködtető motorkerékpárrá áll össze, amelyhez most átalakított felfüggesztés, világítás, még több kényelem és vezetést segítő műszer társul. Ez a motor egyfajta fekete vászonként szolgál a custom bringák megszállottjainak. Engedje szabadjára Ön is a képzelőerejét! Most kötöttségek nélkül alkothatja meg álmai motorját.

A Honda CMX500 Rebel oldalról, a motor egy műhely előtt parkol.

Könnyed gurulás

A Rebel más utat választ...

A kiforrott, soros, kéthengeres erőforrás legfőbb erénye a finom, egyenletes teljesítményleadás és a felhasználóbarát viselkedés, ezért is ideális a CMX500 a kisebb motorról váltók számára. Az új kipufogórendszernek hála a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, míg a kifinomultabb fokozatkapcsolásokat szavatoló váltóasszisztenssel jelentősen, közel 30%-kal csökkent a kuplung behúzásához szükséges erő. Az alacsony ülésmagasságnak köszönhetően kinyújtott karral, kényelmes üléspozícióban vághat neki az autópályának. A Rebel alacsony sebességen is kényelmes és könnyen kezelhető.

Honda CMX500 Rebel motorossal, oldalnézetből.
Háromnegyedes felvétel a Honda CMX500 Rebel hátuljáról, amelyet egy városi utcán vezetnek.
Egy műhely előtt parkoló Honda CMX500 Rebel.
A Honda CMX500 Rebel nyergében ülő nő.

Vérbeli lowrider

Soros, kéthengeres motor a nyugodt cirkáláshoz.

Honda CMX500 Rebel hátulról.

Karcsú mivoltából fakadóan gond nélkül vág át a zsúfolt városon, az alacsony ülés pedig jelentősen megkönnyíti a manőverezést, hiszen a pilóta mindig teljes talpán támaszkodhat meg.

Itt nem a felső fordulatszám-tartományon van a hangsúly, mint a CBR500R esetében, az átprogramozott PGM-FI üzemanyag-befecskendező egészen más karakterrel ruházza fel a Rebel erőforrását. A különleges, cirkálásra szabott habitus alapja a hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 43,2 Nm-es forgatónyomaték, ehhez társul a szintén elismerésre méltó, 46,24 lóerős csúcsteljesítmény, amit 8500-as fordulatnál aknázhat ki a pilóta.

Magával ragadó hangzás

A 2-1 rendszerű kipufogó egy 120 milliméteres, két rezonátorkamrát rejtő, puskacsőjellegű dobban ér véget. A belső elemek átalakításának és az új LAF-érzékelőnek köszönhetően a motor mostantól megfelel az EURO5 szabvány előírásainak, a 180 fokos főtengely-elékelésnek köszönhetően pedig megmaradt a mély, pulzáló hang. Ahogy végighalad a hatgangos váltó fokozatain, meg lesz lepve, milyen erős és nyomatékos a hajtómű. 

A Honda CMX500 Rebel utcán, elölről, háromnegyedes nézetben.

Vigye el egy próbakörre, és kóstoljon bele az igazi szabadságba! A Rebel már várja Önt.

A Honda CMX500 Rebel elölről.

Szabadság és felszabadultság - ezt kínálja a kis- és nagymotorok közötti űrt betöltő CMX500 Rebel.