Bezárás

CB1000R Neo Sports Café

Nyers, radikális és retró

Magával ragadó személyiség

Felismerhető üvöltés

Görgetés

Honda CB1000R embléma.

Igazi hardcore bringa

Lenyűgöz és rabul ejt – levetkőztettük a CB1000R-t, hogy még többet mutasson magából.

Új egyéniség az utakon

Egy meztelen sportgép, amely semmi máshoz nem fogható.

Kompakt és duzzad az erőtől – elég egy pillantás, hogy belebolonduljon az ember. A csodaszép, szálcsiszolt fémfelületek vérbeli, tradicionális Café Racerré teszik a CB1000R-t. Bődületesen erős bestia, amely nemcsak villámgyors, hanem gyönyörű is. Köszöntse Ön is a Honda CB1000R-t! Persze csak, ha van mersze hozzá…

Közelkép a Honda CB1000R Neo Sports Café fényszórójáról.
Közelkép a Honda CB1000R Neo Sports Café hátsó kerekéről.
A Honda CB1000R Neo Sports Café oldalnézetből.
Közelkép a Honda CB1000R Neo Sports Café üzemanyagtartályáról.

Szikár és gonosz kinézetű

Nem egyszerűen meztelen: minimalista!

A CB1000R új, sallangoktól megfosztott generációját mi csak Neo Sports Café-nak nevezzük. Az utolsó csavarig átterveztük és továbbfejlesztettük, s igyekeztünk minél több fémfelületet szabadon hagyni, hogy egyedi és agresszív legyen az összhatás. Ráadásként a motor és a burkolatok többsége mélyfekete színezést kapott, így aztán a CB1000R árnyékként suhan végig az utcákon, és jellegzetes külsejével kitűnik menet és parkolás közben is.

Háromnegyedes felvétel az utcán suhanó Honda CB1000R Neo Sports Café hátuljáról.

Egyedi jellemzők

Nézze meg közelebbről a CB1000R lenyűgöző részleteit. A Sport Naked és a minimalista Café Racer stílus keveréke mellett nehéz szó nélkül elmenni.

Egyedi jellemzők

Nézze meg közelebbről a CB1000R lenyűgöző részleteit. A Sport Naked és a minimalista Café Racer stílus keveréke mellett nehéz szó nélkül elmenni.

Az Ön választása

Dönthet a teljesen minimalista irányzat mellett, vagy hozzáadhat némi extrát.

A Honda CB1000R Neo Sports Café oldalnézetből CB1000R Neo Sports Café Vadonatúj váz, prémium Showa felfüggesztés, valamint blokkolásgátlóval és radiálisan rögzített nyergekkel hatékonyabbá tett fékrendszer adja az alapokat. Ezt fejeltük meg a soros, négyhengeres, 998 köbcentis motorral, amelyet elektronikus gázmarkolattal és háromállású, USER alprogrammal kiegészített üzemmódkapcsolóval szereltünk fel. Hogy teljes legyen a biztonság, a nyomatékhatárolós tengelykapcsolót (csúszókuplungot), a Honda Állítható Nyomatékszabályozót, a LED-világítást és az LCD-s műszerfalat alapfelszereltségként kínáljuk a modellhez.
A Honda CB1000R+ Neo Sports Café oldalnézetből CB1000R+ Neo Sports Café A gazdag alapfelszereltségen felül ehhez a változathoz olyan gyári tartozékok rendelhetők, mint a fűthető markolat, az alumínium első-hátsó sárvédő, az alumíniumbetétekkel megspékelt szélvédő és szólóülés-takaró, a CB1000R emblémával ellátott hűtőrács és a gyorsváltó.

Műszaki adatok megtekintése

Motorozni bátorít

Sportos habitus, agresszív megjelenés

Az izmos, négyhengeres, 998 köbcentis motorban a CBR1000RR típushoz hasonlóan kovácsolt dugattyúk dolgoznak, a vadonatúj, acél gerincvázhoz pedig szimpla lengőkar kapcsolódik. A csúcsteljesítmény 107 Kw 10 500 fordulat/percen, a legnagyobb forgatónyomaték pedig 104 Nm 8250 fordulat/percen, így a CB1000R minden helyzetben elképesztően húz. A fejlett, kifinomult technikai alapoknak köszönhetően a teljes fordulatszám-tartományban lenyűgöző motorerő és páratlanul könnyű kezelhetőség jellemzi.

Háromnegyedes felvétel a Honda CB1000R Neo Sports Café elejéről, a háttérben raktárépület.

Röviden áttételezett első, második és harmadik fokozat, valamint nyomatékhatárolós tengelykapcsoló garantálja, hogy élvezetesek, egyszersmind biztonságosan legyenek a kanyargós útszakaszok.

Oldalról készített akciókép egy rámpán felhajtó Honda CB1000R New Sports Café-ról.

Egy motorkerékpár, amely megjelenését, teljesítményét és hangulatát illetően egyaránt újdonságot jelent a kétkerekűek világában.

Mindig kéznél az erő

Kiszámítható teljesítményleadás és üzemmódkapcsoló.

Épület elé parkolt Honda CB1000R Neo Sports Café pilótával, oldalnézetből.

Az üzemmódkapcsoló saját beállítások elmentését is lehetővé teszi, így szelídre veheti vissza a városban, és szabadjára engedheti az országúton.

Az elektronikus gázmarkolattal (TBW) minden szituációban precízen adagolhatja a motorerőt, és a végsőkig kiaknázhatja a rendkívüli teljesítményt. A háromállású üzemmódkapcsoló és a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) elképesztő párost alkot, amely mindig arra inspirálja, hogy gyorsabban, hosszabban és messzebbre motorozzon.

Eső

Ide kapcsolva alacsony teljesítmény, közepes motorfék és magas szintű kipörgésgátlás jellemzi a gépet. Ilyenkor – a mostoha időjárási viszonyokhoz igazodva – visszafogott nyomaték és motorerő segíti az előrejutást az első három fokozatban.

Standard

Ennél az üzemmódnál a teljesítmény, a kipörgésgátló és a motorfék egyaránt közepes szinten áll. Az első és a második fokozatban visszafogott a motorerő, a teljesítmény és a forgatónyomaték pedig a teljes fordulatszám-tartományban valamivel alatta marad a Sport módban tapasztalhatónál. Emellett egy leheletnyit finomabbá válnak a gázreakciók, hogy a gyorsítások és lassítások kifinomultak és biztonságosak legyenek. Mindazonáltal a rendszer enged némi csúszást a hátsó keréknek, és a vehemens gyorsításoknál is földön tartja az első kereket.

Sport

Nevének megfelelően mind a hat fokozatban maximális motorerőt biztosít a pilótának, ugyanakkor minimálisra csökkenti a motorféket, és a kipörgésgátló is csak a legvégső esetben avatkozik be. Mintha levenné a nyakörvet és szabadjára engedné a szörnyet.

User (felhasználói üzemmód)

Lehetőséget ad a pilótának, hogy 3 beállításkészlettel maga hangolja a működést, és elmentse beállításait.