-
Szupersport
-
Adventure
-
Street és Túra
-
Robogó
-
Off Road
Kezdje meg motoros pályafutását ezen a vadonatúj, tetszetős megjelenésű, street stílusban fogant géppel, ami minden szempontból a „nagyokat” idézi.
Ez a kezdő, illetve fiatal pilótáknak szánt gép a legendás CB1000R testvére, és olyan szemet gyönyörködtető esztétikai megoldásokkal hódít, mint az alumíniumötvözetből készülő radiátorkeret, a jellegzetes haspáncél vagy a feketére festett erőforrás. Az új, térhálós csővázhoz 41 csúszószár-átmérőjű teleszkópból összeállított, fordított villa kapcsolódik, e felett kapott helyet az ultramodern, minden fontos menetadatot megjelenítő, folyadékkristályos műszeregység. Szintén a modell fejlettségéről árulkodik, hogy a világítás minden eleme LED-es, beleértve az irányjelzőket is.
Eszményi motorkerékpár kezdőknek – ahogy gyűlnek a kilométerek, úgy nő a pilóta önbizalma. A minimalista formavilág és a nyers karakter éppúgy magára vonja a tekintetet, mint a kontrasztként szolgáló metálfényezés vagy az alul elvezetett kipufogórendszer. A CB125R mindenhol lenyűgözi környezetét és élvezetes, egyúttal biztonságos formában készíti fel tulajdonosát arra, hogy a későbbiekben egy kategóriával nagyobb motorra váltson.
Hajoljon közelebb! Megmutatjuk, milyen technikai ínyencségeknek köszönheti különleges mivoltát a Neo Sports Café CB125R.
A CB125R lámpatestei egytől-egyig fénydiódásak, még az irányjelzők is LED-ekre épülnek. A kör alakú fényszóró fémhatású kerete éppoly jellegzetes, mint a – láthatóságot jelentősen javító – nappali menetfény.
Elöl radiálisan rögzített, négydugattyús féknyereg és hullámos peremű tárcsa jutott szerephez, hátra pedig 220 millis tárcsa és kétdugattyús nyereg került. Biztonságos, kifinomult működésükről fejlett, kétcsatornás blokkolásgátló gondoskodik. A legmagasabb műszaki színvonalon álló rendszert helyzetérzékelő szenzorral (IMU) is kiegészítették, így a fékerő leadása és elosztása mindig az aktuális helyzethez igazodik.
A szálcsiszolt, könnyűfémből készülő radiátorkeret szembetűnő kontrasztot ad a fekete erőforrásnak, nem mellesleg még ütősebbé teszi kategóriateremtő, Neo Sports Café stílusban fogant utcai gépünket.
Az alul elvezetett, dupla kamrás kipufogórendszer körbefonja a sötét színű henger, majd egy dupla kamrás dobon át engedi szabadba a gázokat. Króm és fekete részegységei szemet gyönyörködtetően váltják egymást, egyúttal sportosabb összhatást garantálnak.
A méretéhez képest kifejezetten erős, 124,7 köbcentis, SOHC-vezérlésű, kétszelepes, folyadékhűtésű erőforrás 10 ezres percenkénti főtengelyfordulatnál adja le 13,3 LE-s csúcsteljesítményét, 10,4 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéka pedig 8000-es fordulaton jelentkezik. A gyors gázreakciókról, az alacsony üzemanyag-fogyasztásról és persze a szórakoztató, dinamikus karakterről a Honda által fejlesztett PGM-FI befecskendező rendszer gondoskodik.
A térhálós csőváz és a – szintén acélból készülő – lengővilla feketében pompázik. Erre a sötét alapra épül a CB125R, ami elsősorban fürgeségével és egyedülállóan könnyű kezelhetőségével veszi le lábáról a kategória vásárlóit. Fordított, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópokból összeállított első villája és öt fokozatban állítható előfeszítésű központi hátsó rugóstagja kiváló menettulajdonságokkal ruházza fel, magabiztosan dől be a legszűkebb kanyarokba is és a gyors irányváltások sem hozzák zavarba.
Minden felesleget eltávolítottunk, és a CB125R teljesen új személyiségként, a Honda Neo Sports Café család tagjaként tért vissza a motorok világába.
A CB125R egyhengeres, hatfokozatú váltóval társított motorja meghökkentően nyomatékos az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Álló helyzetből 7,3 másodperc alatt éri el az 50 km/órát.