IZGALMAS ROHAM A PIROS TARTOMÁNY FELÉ
Ez az, amiben hiszünk. A négyhengeres motorból kihoztuk a legjobbat.
Lássuk a tényeket! A CBR650R soros, négyhengeres, DOHC-vezérlésű, 16 szelepes motorjának piros tartománya csak 12 000 f./percnél kezdődik, a 70 kW-os teljesítmény és a 64 Nm-es nyomaték pedig komoly teret ad a szórakozásnak, a motor ráadásul kategóriája legjobb teljesítmény-tömeg arányával büszkélkedhet. Ha pedig csak most vág bele a motorozásba, a Honda márkakereskedőinél elérhető egy egyszerű átalakítás, amellyel a motor A2-es jogosítvánnyal is vezethető. A nyomatékhatárolós tengelykapcsoló megkönnyíti a felfele és lefele való váltást, míg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) mindig megőrzi a hátsó kerék tapadását, így nyugodtan megkeresheti a tökéletes ívet a kanyarokban. A csövek összefutásánál és a kipufogódobban végzett átalakításoknak köszönhetően pedig a motor teljesítményvesztés nélkül megfelel az EURO5 szabvány előírásainak.