Bezárás

Bezárás

CBR650R

FEDEZZEN FEL EGY HATÁROK NÉLKÜLI VILÁGOT:
AZ ÖN SZENVEDÉLYÉT.

Ez a motorkerékpár a versenyzők számára készült. Az új CBR650R formatervét közvetlenül a CBR1000RR Fireblade ihlette: egy sportra alkalmas bestia ez, amely kivételes erőt és nyomatékot tud kifejteni. Fedezzen fel egy határok nélküli világot: az Ön szenvedélyét.

AZ ERŐ HANGJA

Az út végtelen. Indítsa el a motort. A finoman hangolt négyhengeres erőmű szimfóniája azonnal egy másik világba röpíti. A kipufogódob szögét úgy terveztük meg, hogy közvetlenül a fülébe juttassa a motor visszhangzó hörgését, így olyan magával ragadó hanghatást nyújt, amelyre csak egy soros négyhengeres motor képes. Készen áll az útra. Az Ön utazására. (A legjobban fejhallgatóval hallható.)

A RÉSZLETEK FONTOSAK

Vegye közelebbről szemügyre azokat az egyedi tulajdonságokat, amelyek legendássá teszik a CBR650R-t.

AZ R JELENTÉSE A CBR-BEN

A versenypályán született, és az utcán mágnesként vonzza a tekinteteket.

A közvetlenül a Fireblade sportos stílusából ihletet merítő CBR650R a versenypályára tervezett jellemzőit agresszív teljesítményével mutatja meg. Átterveztük a lábtartót és a kormányt, hogy optimális legyen az üléspozíció, és könnyen tudjon gyorsítani, lassítani és bevenni a kanyarokat. Ezenkívül módosítottuk az első kerék súlyát is a még jobb kanyarstabilitás érdekében. Az éles fényű, kettős első LED-fényszóró teljesen kitölti az idomzaton vágott helyét, ez kiválóan illik a minimalista ülésegységhez. Amikor a fordulatszámmérő mutatója a piros tartomány felé közelít, a kipufogó hangjától libabőrös lesz. 

IZGALMAS ROHAM A PIROS TARTOMÁNY FELÉ

A függőséget okozó négyhengeres motorból kihoztuk a legjobbat.

Lássuk a tényeket! A gépszörny csúcsteljesítményét 70 kW-ra tornáztuk fel. Azonban a Honda kereskedők egyszerűen korlátozhatják a teljesítményt az A2 kategóriájú jogosítványnak megfelelőre. A CBR650R kategóriája legjobb teljesítmény-tömeg arányával büszkélkedik. 64 Nm-es nyomatéka kivételesnek számít, piros tartománya pedig csak 12 000 f./percnél kezdődik. A soros, négyhengeres, DOHC-vezérlésű, 16 szelepes motor biztosan felhívja magára a figyelmet. A nyomatékhatárolós tengelykapcsoló megkönnyíti a felfele és lefele való váltást, míg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) mindig megőrzi a hátsó kerék tapadását, így bátran dőlhet be a kanyarokban. Továbbfejlesztettük a kettős légbeömlő rendszerben a légszűrők belső szerkezetét, és megnöveltük a kipufogócső átmérőjét, így javítva a gyorsulást 7000 f./perc környékén.

Közelkép a CBR650R motorjáról
Közelkép a CBR650R hátsó kerekéről
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy versenypályán száguldó CBR650R jobb oldaláról
Közelkép a CBR650R kipufogócsövéről

PRÉMIUM FELSZERELTSÉG

A nagy teljesítményhez prémium alkatrészek szükségesek.

Bár a CBR1000RR ihlette, a CBR650R több szinten is továbbfejlesztett jellemzőkkel rendelkezik. A módosított kapacitású üzemanyagtartálynak, az áttervezett lábtartónak és a teljes LED-világításnak köszönhetően a CBR650R súlyát az elődjéhez képest 6 kg-mmal sikerült csökkenteni. A kettős fényszóró kiemeli a gép agresszív vonalait. A kormánycsutkák a felső kormányhídra csatlakoznak, a műszerfal pedig egy digitális LCD-kijelző.

Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy CBR650R jobb oldaláról versenypályán