Nyomatékdús
A robusztus, léghűtéses, SOHC-vezérlésű, négyütemű erőforrást a lehető legbarátságosabbra hangoltuk. Lineáris nyomatékgörbéje segít megtanulni a helyes gázkezelést, a tapadás megőrzését és az egyensúlyozást.
A CRF modellcsaládban jó pár nagyágyút találunk. Kompakt mérete ellenére a CRF125F is büszkén csatlakozhat a sorhoz. Tökéletes kezdőmotor a tíz év körüli pilótáknak, amellyel megtanulhatják a terepmotorozás alapjait és átérezhetik a motorozás nyújtotta élményt.
Kis mérete ellenére a CRF125F éppoly ütősen fest, mint a CRF-család nagyobb tagjai, és jellemzői is hasonlóak. Az elektronikus önindítóval felszerelt, léghűtéses, SOHC-vezérlésű erőforrás kifejezetten könnyedén éri el az alsó fordulatszám-régióban a nyomatékcsúcsot, így ideális az alapgyakorlatok elsajátításához. Az új, gyémántszerű, acél hídvázhoz 31 mm-es átmérőjű, 140 mm-es rugóúttal készülő teleszkópvilla kapcsolódik, míg hátul Pro-Link himbarendszer gondoskodik az úthibák kiszűréséről, illetve a kiváló úttartásról.
Ideális gép a fejlődéshez Ismerje meg CRF125F-et!
A 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok, illetve a kemény rugók hatékonyan emésztik fel a leérkezésnél keletkező energiákat.
A központi hátsó rugóstagban 32 mm átmérőjű dugattyú dolgozik, a levegő-, olaj-, illetve gázkamrák pedig elkülönülnek, így mérsékeltebb az emulzió, hatékonyabb a csillapítás, valamint egyszerűbb a karbantartás.
A merev acélból készülő hátsó lengőkar Pro-Link himbarendszer közbeiktatásával kapcsolódik a vázhoz. Tengelyeit tűgörgős csapágyak ölelik körbe, így minimális a súrlódás.
Ez elengedhetetlen a későbbi sikerekhez, legyen szó versenyekről vagy biztonságos közúti motorozásról.
A 220 mm-es, hidraulikus működtetésű első tárcsafék karja állítható. Működését 95 milliméter átmérőjű hátsó dobfék segíti, így minden helyzetben magabiztosan, kiegyensúlyozottan lassíthat a pilóta.