A Honda örömmel jelenti be, hogy megszületett középsúlyú utcai harcosának új koncepciója, amelynek lenyűgöző, agresszív megjelenéséhez ütős teljesítmény társul. A Hornet Concept hajtásáért egy teljesen új, 755 köbcentis, soros, kéthengeres, 8 szelepes Unicam erőforrás felel. Ennek az újonnan kifejlesztett erőforrásnak a - 9500 ford./percnél jelentkező - csúcsteljesítménye 67,5 kW, míg legnagyobb forgatónyomatéka 75 Nm (7250 ford./percnél), így hűen viszi tovább a Hornet örökségét, és a felső fordulatszám-tartományban is remekel. A középtartományban is bőséges nyomaték áll rendelkezésre, így ez a motor olyan gyorsulásra képes, ami minden pillanatot élvezetessé tesz a nyeregben. Emellett a 270 fokkal elékelt főtengely és a gondosan tervezett kipufogórendszer jellegzetes lüktetést - és magával ragadó hangzást - biztosít.
Fuyuki Hosokawa, tesztprojekt-vezető
„A Hornet mindig is különleges helyet foglalt el a Honda kínálatában. Izgalmas, magával ragadó teljesítményéhez mindig is fürge, agilis irányíthatóság társult.
Mielőtt belevágtunk a projektbe, alaposan átgondoltuk, hogy milyen teljesítményt szeretnénk nyújtani a motorosnak. Tudtuk, hogy elsődleges fontosságú a Hornetekre jellemző, klasszikus, felső fordulatszám-tartományban jelentkező teljesítmény-löket. Ugyanakkor szerettük volna, hogy az új generáció a modern idők elvárásainak is megfeleljen. Arra törekedtünk, hogy nagy nyomatékkal és lüktető hanggal nyűgözze le környezetét az alsó és a középső tartományban. Ahhoz, hogy elérjük a kívánt teljesítményt és könnyű kezelhetőséget, tudtuk, hogy egy teljesen új, rövid löketű, kéthengeres motort kell megalkotnunk 270 fokos főtengely-elékeléssel. Ez nemcsak a csúcssebességről, hanem a sportos, alsó fordulatszám-tartományban leadott nyomatékról is gondoskodik, amely egyaránt ideális a városi környezetben való motorozáshoz, valamint a kanyarokból történő kigyorsításokhoz.
Számunkra a Hornet mindig is a streetfighter stílus tökéletes megtestesítője volt, és az új Hornet Concept büszkén viszi tovább ezt a hagyományt.”