Close
Bezárás

Honda CRF250R

KATEGÓRIÁJÁBAN VERHETETLEN GYORSULÁS

VÉRBELI KANYARODÓMŰVÉSZ

ÓRIÁSI TELJESÍTMÉNY, MÉG NAGYOBB NYOMATÉK A KÖZÉPSŐ TARTOMÁNYBAN

Amellett, hogy a DOHC-vezérlésű motor rendkívül nyomatékos az alsó fordulatszám-tartományban, és teljesítménye bámulatos a felső tartományban, a középső tartományban is megőrzi ezt a két előnyét.

ÚJGENERÁCIÓS VÁZ

A CRF250R új tervezésű váza és lengőkarja közvetlenül a CRF450R modellből származik. A kiegyensúlyozott merevséget kínáló, könnyebb alkatrészekkel a gyors és kemény kanyarokban is biztos a tapadás.

Görgetés

Honda CRF250R-terméklogó.

Pakolj, zárj, indulj!

Az MX2-es gépek gyorsan fejlődnek. Azonban mi sem maradunk le! Ismét továbbfejlesztettük ezt a kiemelkedő motort. Így ha még gyorsabb gépre van szüksége a versenypályán, döntsön az új CRF250R mellett. Hiszen pont erre szánjuk.

Álljon rögtön az élre! És ez még nem minden!

Legyen az Öné az első kanyar! Utána ki sem engedi az előnyt a kezéből.

Az új CRF250R elektronikus önindítóval felszerelt, DOHC-vezérlésű motorja az alacsony és a magas fordulatszám-tartományban egyaránt kiemelkedő teljesítményre képes, miközben az újratervezett égéstérnek, a módosított vezérlésnek és a fokozott szívó- és kipufogó-teljesítménynek köszönhetően 10%-kal több nyomatékot kínál a 6000 és 10000 fordulatszám/perc közötti tartományban. A HRC rajtvezérlésnek köszönhetően bárhol képes tökéletesen rajtolni, míg a 3 üzemmódú EMSB (Engine Mode Select Button, motorüzemmód-választó gomb) az Ön kezébe adja a teljesítményleadás szabályozását. A továbbfejlesztett erőforrás teljesítményének maximális kihasználhatósága érdekében, a CRF250R is megkapta a CRF450R modern vázát és lengőkarját, miközben a Showa felfüggesztés még jobb csillapítást garantál kis sebességnél is. Nyerő párost szeretne alkotni? Válassza a piros bajtársat: pattanjon egy CRF250R nyergébe!

Közelkép a CRF250R motorjáról
Közelkép a CRF250R motorjáról
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpálya felett ugrató CRF250R bal oldaláról.
Krosszpályán készült felvétel CRF250R motorkerékpárról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról CRF250R A Honda CRF250R modellje mindig is kemény fegyvernek bizonyult a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. Ennek köszönhetően alapvető géppé vált mind az amatőr, mind a profi MX-rajongók szemében, amelyből a lehető legtöbbet lehet kihozni. A modern CRF450R vázra épített motorkerékpár a felső tartományban a megszokott, elképesztő teljesítményt nyújtja, miközben a középső tartományban is minden eddiginél jobban teljesít, utcahosszal nyerve a versenyt.
Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról CRF250RX A CRF250RX a CRF250R modellen alapszik, de a CRF450RX jegyeit hordozza magán. A végrehajtott módosításoknak köszönhetően a modell tökéletesen alkalmas a cross-country/terepmotor szerepére. A gyors, fürge, könnyen irányítható és erős gép egyaránt otthon érzi magát a csúszós, gyökerekkel átszőtt kaptatókon felfelé, valamint az értékes másodpercekért küzdve a versenypályákon.

Ismerje meg a CRF250RX modellt!

NAGY MOTORTELJESÍTMÉNY

Lenyűgöző csúcsteljesítmény, határozott teljesítmény az alsó tartományban és megnövekedett fordulatszám a középső tartományban.

A CRF250R modellt választó motorosok imádják a hihetetlenül nagy csúcsteljesítményt nyújtó DOHC-vezérlésű, négyszelepes motort, mely az alsó tartományban is hasonló erővel bír. Ám a HRC ennél is többet akart. 10% nyomatéknövekedést sikerült elérni a 6000 és 10000 fordulat/perc közötti tartományban a vezérműtengelybütyök keresztmetszetének áttervezésével, míg a szívó- és kipufogócsatorna, a dugattyúkorona és az égéstér alakját érintő változások eredményeként, megváltozott a szelepnyitási idő a kipufogó oldalon. A 2. és 3. sebességi fokozat közelebb került egymáshoz annak érdekében, hogy csökkenjen a motor fordulatszámának visszaesése felváltáskor, míg a 3. és 4. fokozat fogaskerekei új bevonatot kaptak, ami fokozza a tartósságot. Emellett – a CRF450R modellhez hasonlóan – a beépített sebességfokozat-érzékelő három dedikált gyújtásbeállítást tesz lehetővé, melyek közül az első az 1. és 2., a második a 3. és 4., a harmadik pedig az 5. sebességfokozaton alkalmazható. 

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF250R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

A CRF250R előnézete

A karcsú oldalpanelek optimalizálják a levegő áramlását a megnövekedett térfogatú hűtőhöz

Közelkép a CRF250R motorjáról

Határozott teljesítmény az alsó és középső tartományban, lenyűgöző csúcsértékekkel a felső tartományban. A CRF250R motor egy valóságos erőmű

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button, EMSB)

A motokrosszpályák kiszámíthatatlanok, ezért a motor viselkedését célszerű lehet az aktuális viszonyokhoz igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

 

Tűzben edződött

Versenyre született váz a fejlesztések nyertesétől.

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról

A Showa felfüggesztés a fokozott alacsony sebességű kompressziós csillapítás érdekében új szelepeket kapott

Az új CRF250R aprólékosan kiegyensúlyozott merevséget biztosító váza és lengőkarja azonos a CRF450R modellével, és a fokozott alacsony sebességű kompressziós csillapítást kínáló, teljes körűen állítható első és hátsó Showa felfüggesztéssel kombinálva fokozott stabilitást, irányíthatóságot és pontosságot eredményez a gyors és kemény kanyarokban. Az újratervezett, könnyebb lábtartók négyhálós belső szerkezetének köszönhetően gyorsabban letakarítható a sár, a 28 mm-rel alacsonyabbra szerelt akkumulátordoboz pedig hatékonyabb tömegközpontosítást kínál. Az elülső féknyeregbe szerelt 30 és 27 mm-es dugattyúk és kis tágulású féktömlők jobb teljesítményt és irányíthatóságot, a hátsó fék új betétanyaga pedig fokozott tartósságot biztosítanak.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelem érdekében enyhén hajlítható Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. A rögzítőelem 180°-os átfordításával a kormány további 10 mm-rel mozdítható el az alaphelyzethez képest, ezáltal összesen négy egyedi üléspozíció állítható be.

Közelkép a CRF250R markolatairól

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő

Közelkép a CRF250R motorjáról

A keret és a lengőkar azonos a CRF450R modellbe szerelt alkatrészekkel