Honda CRF250R

KATEGÓRIÁJÁBAN VERHETETLEN GYORSULÁS

Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpályán haladó CRF250R bal oldaláról.
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpályán haladó CRF250R bal oldaláról.

VÉRBELI KANYARODÓMŰVÉSZ

Háromnegyedes, hátulról készült felvétel egy CRF250R motorkerékpárról
Háromnegyedes, hátulról készült felvétel egy CRF250R motorkerékpárról

ÓRIÁSI TELJESÍTMÉNY, MÉG NAGYOBB NYOMATÉK A KÖZÉPSŐ TARTOMÁNYBAN

Amellett, hogy a DOHC-vezérlésű motor rendkívül nyomatékos az alsó fordulatszám-tartományban, és teljesítménye bámulatos a felső tartományban, a középső tartományban is megőrzi ezt a két előnyét.

ÚJGENERÁCIÓS VÁZ

A CRF250R új tervezésű váza és lengőkarja közvetlenül a CRF450R modellből származik. A kiegyensúlyozott merevséget kínáló, könnyebb alkatrészekkel a gyors és kemény kanyarokban is biztos a tapadás.

Görgetés

Honda CRF250R-terméklogó.

Pakolj, zárj, indulj!

Az MX2-es gépek gyorsan fejlődnek. Azonban mi sem maradunk le! Ismét továbbfejlesztettük ezt a kiemelkedő motort. Így ha még gyorsabb gépre van szüksége a versenypályán, döntsön az új CRF250R mellett. Hiszen pont erre szánjuk.

Álljon rögtön az élre! És ez még nem minden!

Legyen az Öné az első kanyar! Utána ki sem engedi az előnyt a kezéből.

Az új CRF250R elektronikus önindítóval felszerelt, DOHC-vezérlésű motorja az alacsony és a magas fordulatszám-tartományban egyaránt kiemelkedő teljesítményre képes, miközben az újratervezett égéstérnek, a módosított vezérlésnek és a fokozott szívó- és kipufogó-teljesítménynek köszönhetően 10%-kal több nyomatékot kínál a 6000 és 10000 fordulatszám/perc közötti tartományban. A HRC rajtvezérlésnek köszönhetően bárhol képes tökéletesen rajtolni, míg a 3 üzemmódú EMSB (Engine Mode Select Button, motorüzemmód-választó gomb) az Ön kezébe adja a teljesítményleadás szabályozását. A továbbfejlesztett erőforrás teljesítményének maximális kihasználhatósága érdekében, a CRF250R is megkapta a CRF450R modern vázát és lengőkarját, miközben a Showa felfüggesztés még jobb csillapítást garantál kis sebességnél is. Nyerő párost szeretne alkotni? Válassza a piros bajtársat: pattanjon egy CRF250R nyergébe!

Közelkép a CRF250R motorjáról
Közelkép a CRF250R motorjáról
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpálya felett ugrató CRF250R bal oldaláról.
Krosszpályán készült felvétel CRF250R motorkerékpárról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról CRF250R A Honda CRF250R modellje mindig is kemény fegyvernek bizonyult a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. Ennek köszönhetően alapvető géppé vált mind az amatőr, mind a profi MX-rajongók szemében, amelyből a lehető legtöbbet lehet kihozni. A modern CRF450R vázra épített motorkerékpár a felső tartományban a megszokott, elképesztő teljesítményt nyújtja, miközben a középső tartományban is minden eddiginél jobban teljesít, utcahosszal nyerve a versenyt.
Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról CRF250RX A CRF250RX a CRF250R modellen alapszik, de a CRF450RX jegyeit hordozza magán. A végrehajtott módosításoknak köszönhetően a modell tökéletesen alkalmas a cross-country/terepmotor szerepére. A gyors, fürge, könnyen irányítható és erős gép egyaránt otthon érzi magát a csúszós, gyökerekkel átszőtt kaptatókon felfelé, valamint az értékes másodpercekért küzdve a versenypályákon.

Ismerje meg a CRF250RX modellt!

NAGY MOTORTELJESÍTMÉNY

Lenyűgöző csúcsteljesítmény, határozott teljesítmény az alsó tartományban és megnövekedett fordulatszám a középső tartományban.

A CRF250R modellt választó motorosok imádják a hihetetlenül nagy csúcsteljesítményt nyújtó DOHC-vezérlésű, négyszelepes motort, mely az alsó tartományban is hasonló erővel bír. Ám a HRC ennél is többet akart. 10% nyomatéknövekedést sikerült elérni a 6000 és 10000 fordulat/perc közötti tartományban a vezérműtengelybütyök keresztmetszetének áttervezésével, míg a szívó- és kipufogócsatorna, a dugattyúkorona és az égéstér alakját érintő változások eredményeként, megváltozott a szelepnyitási idő a kipufogó oldalon. A 2. és 3. sebességi fokozat közelebb került egymáshoz annak érdekében, hogy csökkenjen a motor fordulatszámának visszaesése felváltáskor, míg a 3. és 4. fokozat fogaskerekei új bevonatot kaptak, ami fokozza a tartósságot. Emellett – a CRF450R modellhez hasonlóan – a beépített sebességfokozat-érzékelő három dedikált gyújtásbeállítást tesz lehetővé, melyek közül az első az 1. és 2., a második a 3. és 4., a harmadik pedig az 5. sebességfokozaton alkalmazható. 

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF250R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

A CRF250R előnézete

A karcsú oldalpanelek optimalizálják a levegő áramlását a megnövekedett térfogatú hűtőhöz

Közelkép a CRF250R motorjáról

Határozott teljesítmény az alsó és középső tartományban, lenyűgöző csúcsértékekkel a felső tartományban. A CRF250R motor egy valóságos erőmű

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button, EMSB)

A motokrosszpályák kiszámíthatatlanok, ezért a motor viselkedését célszerű lehet az aktuális viszonyokhoz igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

 

Tűzben edződött

Versenyre született váz a fejlesztések nyertesétől.

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról

A Showa felfüggesztés a fokozott alacsony sebességű kompressziós csillapítás érdekében új szelepeket kapott

Az új CRF250R aprólékosan kiegyensúlyozott merevséget biztosító váza és lengőkarja azonos a CRF450R modellével, és a fokozott alacsony sebességű kompressziós csillapítást kínáló, teljes körűen állítható első és hátsó Showa felfüggesztéssel kombinálva fokozott stabilitást, irányíthatóságot és pontosságot eredményez a gyors és kemény kanyarokban. Az újratervezett, könnyebb lábtartók négyhálós belső szerkezetének köszönhetően gyorsabban letakarítható a sár, a 28 mm-rel alacsonyabbra szerelt akkumulátordoboz pedig hatékonyabb tömegközpontosítást kínál. Az elülső féknyeregbe szerelt 30 és 27 mm-es dugattyúk és kis tágulású féktömlők jobb teljesítményt és irányíthatóságot, a hátsó fék új betétanyaga pedig fokozott tartósságot biztosítanak.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelem érdekében enyhén hajlítható Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. A rögzítőelem 180°-os átfordításával a kormány további 10 mm-rel mozdítható el az alaphelyzethez képest, ezáltal összesen négy egyedi üléspozíció állítható be.

Közelkép a CRF250R markolatairól

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő

Közelkép a CRF250R motorjáról

A keret és a lengőkar azonos a CRF450R modellbe szerelt alkatrészekkel