Bezárás

Honda CRF250R

KATEGÓRIÁJÁBAN VERHETETLEN GYORSULÁS

VÉRBELI KANYARODÓMŰVÉSZ

ÓRIÁSI TELJESÍTMÉNY, MÉG NAGYOBB NYOMATÉK

Megőriztük a CRF250R DOHC-vezérlésű motorjára jellemző bámulatos teljesítményt, ugyanakkor megnöveltük a nyomatékot az alacsony fordulatszám-tartományban a kanyarokból történő kigyorsítás javításához.

A TÖKÉLETES INDULÁS

A CRF250R modell 3 szintes HRC rajtvezérlése számos opciót kínál az amatőröknek és a profi motorosnak egyaránt, amelyekkel valóságos repülőstartot lehet venni a legkülönfélébb körülmények között.

Görgetés

Honda CRF250R-terméklogó.

Pakolj, zárj, indulj!

Az MX2-es gépek gyorsan fejlődnek. Azonban mi sem maradunk le! A 2018-as év újdonságaként ismét továbbfejlesztettük a CRF250R modellt. Így ha még gyorsabb gépre van szüksége a versenypályán, döntsön az új CRF250R mellett. Hiszen pont erre szánjuk.

Álljon rögtön az élre! És ez még nem minden!

Legyen az Öné az első kanyar! Utána ki sem engedi az előnyt a kezéből.

Az új CRF250R elektronikus önindítóval felszerelt, DOHC-vezérlésű motorja változatlan teljesítményleadásra képes a magas fordulatszám-tartományban, azonban jelentősen erősödött a nyomaték az alacsony fordulatszámokon. A HRC rajtvezérlésnek köszönhetően bárhol képes tökéletesen rajtolni, míg a 3 üzemmódú EMSB (Engine Mode Select Button, motorüzemmód-választó gomb) az Ön kezébe adja a teljesítményleadás szabályozását. Az új első féknyereg javítja a fékezési érzetet és fokozottabb fékhatást eredményez, a Renthal Fatbars kormányt pedig alapfelszereltségként 4 helyzetbe állítható felfogatóval láttuk el, így a motoros egyénre szabott ülőpozíciót állíthat be. A fekete DID felnik, valamint az újragondolt villa- és kartervédők még kifinomultabbá teszik az új modellt. Nyerő párost szeretne alkotni? Válassza a piros bajtársat: pattanjon egy CRF250R nyergébe!

Közelkép a CRF250R motorjáról
Közelkép a CRF250R motorjáról
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpálya felett ugrató CRF250R bal oldaláról.
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy krosszpálya felett ugrató CRF250R bal oldaláról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról CRF250RX A vadonatúj CRF250RX a CRF250R modellen alapul, de a CRF450RX jegyeit hordozza magán. A végrehajtott módosításoknak köszönhetően a modell tökéletesen alkalmas az új cross-country/terepmotor szerepére. A gyors, fürge, könnyen irányítható és erős gép egyaránt otthon érzi magát a csúszós, gyökerekkel átszőtt kaptatókon felfelé, valamint az értékes másodpercekért küzdve a versenypályákon.
Felvétel a CRF250R jobb oldaláról CRF250R A Honda CRF250R modellje mindig is kemény fegyvernek bizonyult a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. Ez a motorkerékpár alapvető géppé vált mind az amatőr, mind a profi MX-rajongók szemében, amelyből a lehető legtöbbet lehet kihozni. A modell töretlen sikerét szolgálja az alacsony fordulatszám-tartományban elérhetővé vált még nagyobb nyomaték, a változatlanul irigylésre méltó teljesítmény a felső tartományban, valamint a vázon végrehajtott módosítások.

Ismerje meg a CRF250RX modellt!

NAGY MOTORERŐ

Ugyanaz a lenyűgöző csúcsteljesítmény, még nagyobb nyomatékleadással az alacsony fordulatszámokon.

Az CRF250R DOHC-vezérlésű, négyszelepes motorja megőrizte a hihetetlenül nagy csúcsteljesítményt. A HRC azonban többet szeretett volna: nagyobb nyomatékot az alacsony fordulatszám-tartományban. Ennek érdekében 44 mm átmérőjű fojtószelepház került a modellbe, amely felgyorsítja a légáramlást, módosult a szívó- és kipufogócsatornák alakja, valamint a kipufogószelephez tartozó bütyök zárása is csökkent 2°-kal. A jobb oldali kipufogócső ugyancsak rövidebb lett 50 mm-rel. A Honda motorok a tartósságukról híresek, ennek érdekében új, 5 furatos dugattyúfúvóka gondoskodik a dugattyú optimális hűtéséről és az optimális gyújtásvezérlésről.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF250R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyokhoz vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

A CRF250R előnézete
Közelkép a CRF250R motorjáról

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button, EMSB)

A motokrosszpályák kiszámíthatatlanok, ezért a motor viselkedését célszerű lehet az aktuális viszonyokhoz igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

 

Tűzben edződött

Versenyre született váz a fejlesztések nyertesétől.

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról

A CRF250R hetedik generációs, elkeskenyedő alumínium hídvázának tervezésekor a „tömegközéppontosítás” elvét tekintettük elsődlegesnek: minden a lehető legközelebb helyezkedik el a motorkerékpár alacsony súlypontjához, növelve ezzel a hátsó kerék tapadását. A teljes körűen állítható, 49 mm-es Showa acél tekercsrugós, fordított teleszkópokat az ugyancsak teljes körűen állítható Showa hátsó lengéscsillapítóhoz igazították, ezáltal rugalmas irányíthatóságot biztosítanak, éreztetve a gép nyújtotta lehetőségek határait. A továbbfejlesztett, könnyebbé és erőteljesebbé alakított első féknyeregben különböző méretű dugattyúk találhatók, míg az új villavédő nagymértékben mérsékli a kövek okozta sérüléseket.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelmesen behajló Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. A rögzítőelem 180°-os átfordításával a kormány további 10 mm-rel mozdítható el az alaphelyzethez képest, ezáltal összesen négy egyedi üléspozíció állítható be.

Közelkép a CRF250R markolatairól

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő

Közelkép a CRF250R motorjáról