CBR500R
A versenymotorok örökségével
Amit a HRC megtanul a csúcskategóriában versenyzés közben, azt rögtön vissza is fordítja. És mindez a CBR500R modellel kezdődik. A Fireblade ihlette megjelenéssel és áramvonalas szárnyakkal. Erős, kéthengeres motorblokk gyorsuláshoz optimalizált ECU-beállításokkal, Showa USD-villákkal, valamint kettős radiális féknyergekkel felturbózott vázzal. Ehhez jön hozzá az új, teljes csatlakoztathatóságot – valamint HSTC keréktapadás-felügyeletet – biztosító TFT-kijelző, és Ön máris egy, a versenymotorok örökségét hordozó gép nyergében ül. Óriási élvezet vele a városban, kanyargós mellékutakon vagy akár a versenypályán repeszteni.
A CBR mindig valami különlegeset nyújt.
CBR. Három különleges betű, és mögöttük egy gazdag múlt. A Fireblade formavilágára hajazó CBR500R – új festése és grafikája miatt olyan, mintha egyenesen a boxutcából lépett volna elő – ugyanolyan áramvonalas szárnyakat kapott; ezek stabilitást biztosítanak a kanyarok bejáratánál, és villámgyors, nagysebességű agilitást tesznek lehetővé. Az agresszív megjelenésű, áttervezett fényszóróktól kezdve, amelyek széles, átható fénysugarat bocsátanak ki a biztonságosabb éjszakai kanyarvétel érdekében, és a gyors haladáshoz készült, burkolaton át egészen a minimalista ülésegységig minden azt sugallja, hogy ez a motorkerékpár új szintet jelent a sportmotorok között.
Teremtsen kapcsolatot a külvilággal
Belépő szint? Nem, ez maga „a” szint; a CBR500R ugyanis olyan prémium kategóriájú technológiával rendelkezik, amely a nála sokkal nagyobb motorkerékpárokon látható. Ilyen például a HSTC, amely az ECU-n keresztül zökkenőmentesen csökkenti a motornyomatékot a hátsó kerék tapadásának kezelése érdekében. És bár a műszerfal minimalista, az erős napfényben is jól látható, optikai rögzítésű rétegekből álló, 5 hüvelykes, színes TFT-kijelzője rendelkezik a Honda RoadSync app okostelefon-csatlakoztatási lehetőségével. Így vezetés közben Ön használni tudja a kijelzőn megjelenő, kanyarról kanyarra történő navigációt, és ha úgy dönt, kapcsolatban maradhat a külvilággal is – ehhez mindössze az új, háttér-világítású kapcsolót kell megnyomnia.
Valódi, versenyre termett teljesítmény
Maximális teljesítmény (47hp)
35 kW
Maximális nyomaték
43 Nm
Lökettérfogat
471 cc
Ülésmagasság
785 mm
Tetőtől talpig versenymotor vagy egészen visszafogott motorkerékpár
Nézzen körül alaposan, és válassza ki azt, amelyiket a sajátjának érzi!
- Matte Gunpowder Black Metallic Standard
- Grand Prix Red Standard
Alakítsa a saját képére
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.