Honda CRF450R AZ ÖNÉ MINDEN PILLANAT
Honda CRF450R AZ ÖNÉ MINDEN PILLANAT

CRF450R

AZ ÖNÉ MINDEN PILLANAT

Most Önnek kell lépnie

Könnyű. Nagyon könnyű. A HRC által tökéletesre csiszolt vázegyensúlynak és az új szelepekkel ellátott Showa felfüggesztésnek köszönhetően nagyobb kanyarsebesség érhető el, így körről körre egyre jobb időket futhat. Az erőforrás pedig alapjáratról pillanatok alatt maximális fordulatszámra pörög, de az irányítás végig az Ön jobb kezében marad.

Görgetés

Rajt! Élre törés. Győzelem!

Minden motoros számára más a fontos. De ez a motor bármilyen igényt kielégít!

A CRF450R új szintre emeli a teljesítményt. Pontosan ez kell az MXGP világbajnokságok megnyeréséhez. Az alumínium hídvázzal kisebb tömeget sikerült elérnünk, amelyhez a gyári csapat által beállított, kiegyensúlyozott merevség, kiváló kormánygeometria és még nagyobb tapadást biztosító felfüggesztés párosul. A motor nagy teljesítmény leadására képes a középtartományban és nagy nyomatékot biztosít már kis fordulatszámon is, ami az új ECU-beállításoknak köszönhetően még simább gázreakcióval egészül ki. A dekompresszor és a hidraulikus tengelykapcsoló hihetetlen megbízhatóságot eredményez. A Honda állítható nyomatékszabályozója (HSTC) 3 különböző teljesítményszabályozási móddal rendelkezik a kiváló hátsókerék-tapadás érdekében, a HRC rajtvezérlés funkciója pedig elképesztő teljesítményt biztosít az első 100 méteren. Az agresszíven minimalista idomzat könnyű, karcsú és könnyen kezelhető. Minden eddiginél egyszerűbb már a rajtnál az élre kerülni, és megalapozni a győzelmet.

CRF450R Újragondolt dekompresszor
CRF450R Háromféle teljesítményszabályozási mód
CRF450R RAJT! ÉLRE TÖRÉS. GYŐZELEM!
CRF450R Nagy teljesítmény a középtartományban, nagy nyomaték már kis fordulatszámon is

GYŐZTES ALKAT

A különbség a részletekben rejlik.

Keményebb. Gyorsabb. Erősebb. Győzelem. És újra.

Bajnokságokat nem lehet pusztán szerencsével megnyerni. Nagyon sok múlik a tervezésen. Kérdezzék csak meg a HRC-t és a versenyzőt, Tim Gajsert. Továbbfejlesztettük a korábbi CRF450R modellt. A könnyű alumínium váz, lengőkar, felső és alsó villahíd, valamint a villaszár rögzítési pontjai merevség-kiegyensúlyozása a gyáricsapat-beállítások szerint vannak beállítva, olyan kormánygeometriával és szabad magassággal kiegészítve, amellyel könnyen bevehetők a kanyarok. Természetesen itt nem álltunk meg. A felfüggesztés rugóreakciójának javítása és a még jobb teljesítmény érdekében a Showa 49 mm-es USD tekercsrugós villa merevebb berugózási csillapítást kínál, míg az extra könnyű acél rugós Showa lengéscsillapító szintén sokkal határozottabb csillapítást nyújt – az első és hátsó kerekek közötti tökéletes kiegyensúlyozottság érdekében.

CRF450R A különbség a részletekben rejlik.
CRF450R Keményebb. Gyorsabb. Erősebb. Győzelem. És újra.

Erősebb. Finomabb. És még megállíthatatlanabb.

A CRF450R 449,7 köbcentiméteres, 4 szelepes Unicam motorblokkja lenyűgöző teljesítményre képes 5000-es fordulatszámtól felfelé. Az PGM-FI rendszernek köszönhetően pedig erőteljesebb, gördülékenyebb nyomatékérzetet biztosít az alsó fordulatszám-tartományban. A teljesítmény megzabolázásáról a hidraulikus tengelykapcsoló és a Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) rendszer gondoskodik, amely háromféle teljesítményszabályozási módot kínál a hátsó kerék tökéletes tapadása érdekében. A HRC rajtvezérléssel az első 100 méter királya lehet, a motorüzemmód-választó gomb (EMSB) pedig az útviszonyokhoz igazítja a teljesítményt. A minimalista idomzat egyszerre agresszív és praktikus – könnyen kezelhető és karbantartható. És ez csak egy része annak, aminek köszönhetően a CRF450R egy komplett MX csomag.

CRF450R Háromféle teljesítményszabályozási mód

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő