Close
Bezárás

Honda CRF450R

Az Öné minden pillanat

HADRA FOGHATÓ NYOMATÉK

AZ ERŐ URALÁSA

A CRF450R-ben most már háromszintű Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) van, ami maximális erőt ad a hátsó keréknek az előrehaladás érdekében. Uralja az erőt!

a tökéletes indulás

A 3 szintes HRC rajtvezérlés képességektől, tapasztalattól és környezeti viszonyoktól függetlenül számos opciót kínál a motorosnak, melyekkel valóságos repülőstartot vehet.

Görgetés

Honda CRF450R-terméklogó.

Úttörő fejlesztések

A CRF450R egy mérce. Egy motoros szemszögéből – legyen amatőr rajongó vagy profi versenyző – mindig is irányítható erőt nyújtott, és természetesen a tartósságot és hosszú élettartamot, amiről a Honda régóta híres.

Rajt! Élre törés. Dobogó!

Szeretne egy páratlan előnyt, amellyel az élre törhet? Hát persze! Íme!

A már eddig is lenyűgöző CRF450R modellt még tovább fejlesztettük. A Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) három menetüzemmódot kínál a hátsókerék optimális hajtásához és az előrehaladáshoz, mindezt teljesen természetes gázadási érzéssel és teljesítményleadással; a motor emellett optimalizált PGM-FI térképet és HRC rajtelektronikát is tartalmaz. A módosított Showa első villa és központi hátsó rugóstag feszesebb kis sebességű összenyomódásnál, ezáltal a CRF450R könnyebben kezelhető erős fékezésnél valamint gyorsításnál, és a hátsó fékbetétek új anyagból készülnek, így nagyobb az élettartam. Minden eddiginél egyszerűbb feladat már a rajtnál megszerezni és végig megtartani a vezetést.

Közelkép a CRF450R markolatairól
Közelkép a CRF450R lábtartójáról
Felvétel versenypályán haladó CRF450R motorkerékpárról.
Felvétel versenypályán haladó CRF450R motorkerékpárról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF450R, jobb oldaláról CRF450R A CRF450R a megjelenése óta fantasztikus MX motornak bizonyult, tökéletes irányíthatóságot biztosít vezetőjének. A HRC vezetésével, az alapoktól újratervezett gép, olyan újdonságokat foglal magába, mint az önindító, a nagyobb teljesítményt garantáló HRC-hengerfej, a versenyrészleg által fejlesztett rajtelektronika, valamint az áttervezett váz. Ezek a fejlesztések vezettek a 3 üzemmódot kínáló HSTC-vel felszerelt CRF450R megalkotásához.
Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról CRF450RX A CRF450RX bármilyen terepen, illetve endurópályán könnyedén vágtat végig – nincs az a meredély, akadály vagy szűk, trükkös ösvény, ami útját állhatná! A CRF450R-hez hasonlóan ez a modell is rendelkezik Honda Állítható Nyomatékszabályozóval (HSTC), így olyan félelmetes off-road fegyver jött létre, amely a terepen elsöprően gyors és rendkívül könnyen uralható.

Ismerje meg a CRF450RX-t!

GYŐZTES ALKAT

A különbség a részletekben rejlik.

Keményebb. Gyorsabb. Erősebb. És újra.

A HRC szakembereinek segítségével kidolgozott, elektromos indítású, egyhengeres, 449 köbcentis, négyszelepes Unicam-vezérlésű motor, megnövelt teljesítménnyel és csúcsnyomatékkal büszkélkedhet, átdolgozták a hengerfejet, az égésteret, a hajtórudat, valamint a dugattyúszoknyát és -gyűrűt is, s erősebb, optimalizált forgattyúház-öntvényeket alkalmaztak; és továbboptimalizálták a PGM-FI befecskendező rendszer térképeit is. Ez a HRC azon hihetetlen képességéről tanúskodik, hogy a körültekintő tervezésnek köszönhetően szabadjára tudja engedni a benne rejlő potenciált – amint a versenypályán is bizonyította. Úgy gondoljuk, hogy a három üzemmódos Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) bevezetése jól használja ki a továbbfejlesztett motort, hiszen a gyújtási időzítés és a PGM-FI beállítások segítségével zökkenőmentesen kezeli a teljesítményt. Mindegyik motor-üzemmód teljesen eltérő érzést nyújt az eltérő szituációkhoz alkalmazkodva: Mode 1.: a rendszer nagyon finoman, csak egészen a határon avatkozik be, mérsékelve a kerék kipörgését és nagyban segítve az irányítást a szűk kanyarokban. A Mode 3 üzemmód gyorsabban és erősebben avatkozik be, mely főként csúszós, sáros körülmények között ideális, a 2-es üzemmód pedig afféle középállás az 1. és 3. üzemmód között. És ha nincs szüksége a HTSC-re, teljesen ki is kapcsolhatja.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF450R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

Felvétel a CRF450R, jobb oldaláról.
Közelkép a CRF450R motorjáról.

Motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button, EMSB)

A CRF450R modellt arra tervezték, hogy bármilyen körülmények között versenyezni tudjon. Ennek érdekében a motor viselkedését a versenypályához lehet igazítani. A Motorüzemmód kapcsoló (Engine Mode Select Button - EMSB) háromféle üzemmódot kínál. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javallott, mely a motorerő és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával biztosítja a hátsó kerék tapadását, míg Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából. A hardver és a szoftver beállításáért felelős HRC beállítóeszközzel a Mode 2 és a Mode 3 még pontosabban a felhasználó igényeihez igazítható.

Felvétel a CRF450R-ről, levegőben, háromnegyedes nézet a jobb oldalról.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő