Bezárás

Honda CRF450R

Az Öné minden pillanat

HADRA FOGHATÓ NYOMATÉK

Nagyobb teljesítmény és nyomaték

A CRF450R minden szempontból erősebb. A 9 500 fordulat/percen 1,8 kW-tal magasabb csúcsteljesítmény magasabb fordulatszámon, a 7 500 fordulat/percen 2 Nm-rel megnövekedett nyomaték pedig 3 000 fordulat/perc fölött biztosít fokozott hajtóerőt.

a tökéletes indulás

A 3 szintes HRC rajtvezérlés képességektől, tapasztalattól és környezeti viszonyoktól függetlenül számos opciót kínál a motorosnak, melyekkel valóságos repülőstartot vehet.

Görgetés

Honda CRF450R-terméklogó.

Úttörő fejlesztések

A CRF450R egy alapmű. Mindegy, hogy kezdő, gyakorlott vagy versenypilótáról van szó, kezelhetősége, ereje és megbízhatósága révén ez a minden ízében Honda gép tökéletes választást jelent.

Rajt! Élre törés. Dobogó!

Szeretne egy páratlan előnyt, amellyel az élre törhet? Hát persze! Íme!

A már eddig is lenyűgöző CRF450R modellt még tovább fejlesztettük. Elsősorban könnyebbé tettük. Egy új hengerfejnek, a rövidebb szívósornak és a továbbfejlesztett kipufogórendszernek köszönhetően a motor több erőt és nyomatékot ad le, minden sebességfokozathoz egyedi gyújtásbeállítás tartozik, és a HRC rajtvezérléssel minden start tökéletes. A csomagot a Showa felfüggesztés újratervezett beállításai, a megújult első féknyereg és az állítható Renthal Fatbar kormány egészítik ki, tökéletesre. Minden eddiginél egyszerűbb feladat már a rajtnál megszerezni és végig megtartani a vezetést.

Közelkép a CRF450R markolatairól
Közelkép a CRF450R lábtartójáról
Felvétel versenypályán haladó CRF450R motorkerékpárról.
Felvétel versenypályán haladó CRF450R motorkerékpárról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról CRF450RX A CRF450RX bármilyen terepen, illetve endurópályán könnyedén vágtat végig – nincs az a meredély, akadály vagy szűk, trükkös ösvény, ami útját állhatná! És az új CRF450R modellhez hasonlóan a teljes csomagot újratervezték, egy terepen lehengerlően gyors gépet alkotva, mellyel ugyanakkor könnyű együtt élni.
Felvétel a CRF450R, jobb oldaláról CRF450R 2002-es bevezetése óta a CRF450R fényesen bizonyította a teljes MX csomag sikerét, teljes mértékben átadva az irányítást a motorosnak. A HRC-vel induló, ám az utolsó csavart is érintő áttervezés, valamint a szériafelszereltségként hozzáadott elektromos önindító adja az új CRF450R lényegét. A HRC segítségével sikerült fokozni a nyomatékot és a motorerőt, a rajtvezérlés és a továbbfejlesztett váz pedig jobb teljesítményt biztosít.

Ismerje meg a CRF450RX-t!

GYŐZTES ALKAT

A különbség a részletekben rejlik.

Keményebb. Gyorsabb. Erősebb. És újra.

A HRC-nek köszönhető számos aprólékos fejlesztés következtében a 449 köbcentis Unicam motor fokozott erőt és nyomatékot kínál, melyek hatása már a legelső gázadásnál azonnal érezhető. Az égéstér fecskendezését, a dugattyúköpeny profilját, a dugattyúgyűrűt és a hajtókart egyaránt újraterveztük. A levegőszűrő megújult alapja nagyobb felülettel rendelkezik, és ennek köszönhetően sokkal több levegőt keringet, míg az új PGM-F1 beállítások kihasználják a megnövekedett légáramlást, és ciklusonként kétszer fecskendeznek be üzemanyagot. A beépített sebességfokozat-érzékelő három dedikált gyújtásbeállítást tesz lehetővé, melyek közül az első az 1. és 2., a második a 3. és 4., a harmadik pedig az 5. sebességfokozaton alkalmazható. Az átalakított kipufogón nagyobb átmérőjű furatok találhatók ott, ahol elválik a leömlőről. Az elejétől a végéig a bal oldali kipufogó összesen 187 mm-rel, a jobb oldali kipufogócső pedig 98 mm-rel lett hosszabb. Nem utolsósorban pedig megszabadultunk a berúgókartól.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF450R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

Felvétel a CRF450R bal oldaláról.
Közelkép a CRF450R motorjáról.

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button - EMSB)

A CRF450R modellt arra tervezték, hogy bármilyen körülmények között versenyezni tudjon. Ennek érdekében a motor viselkedését a versenypályához lehet igazítani. A Motorüzemmód-választó gombbal (Engine Mode Select Button - EMSB) három üzemmód közül lehet választani. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javallott, mely a motorerő és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával biztosítja a hátsó kerék tapadását, míg Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából. A hardver és a szoftver beállításáért felelős HRC beállítóeszközzel a Mode 2 és a Mode 3 még pontosabban a felhasználó igényeihez igazítható.

Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy levegőben levő CRF450R bal oldaláról.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelően készült