Gyakori kérdések
Ha kérdése van és azt megtalálja alább, kattintson a válasz megtekintéséhez; vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a további információkért.
Honda RoadSync
K. Mi az a Honda Smartphone Voice Control rendszer?
A Honda Smartphone Voice Control rendszer segítségével a motorkerékpár kormányán található kapcsoló és hangutasítások révén vezérelheti az okostelefonját, amely Bluetoothon keresztül kapcsolódik a motorhoz. A rendszer használatához telepítenie kell a "Honda RoadSync" alkalmazást az okostelefonjára.
K. Mi az a Honda RoadSync?
A Honda RoadSync egy okostelefonos alkalmazás, amely összekapcsolja az okostelefonját a motorkerékpárjával, és lehetővé teszi a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatát.
K. Milyen funkciókat kínál a Honda RoadSync?
A Honda RoadSync alkalmazás számos remek funkciót, köztük navigációt, üzenetküldést, kihangosított telefonhívásokat, zenelejátszást, valamint az aktuális tartózkodási helyre és célállomásra vonatkozó időjárás-jelentéseket biztosít, amíg Ön a motorkerékpárt vezeti. A vezetés közben nem használható funkciók is frissülnek.
K. Mi szükséges a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatához?
Szüksége lesz egy kompatibilis motorkerékpárra, és le kell töltenie a Honda RoadSync alkalmazást az okostelefonjára. Emellett be kell szereznie egy motorozásra alkalmas Bluetooth-headsetet is. Ha további információra van szüksége ezzel kapcsolatban, forduljon Honda márkakereskedőjéhez, aki örömmel segít Önnek eligazodni.
*A hangfelismerési funkció használatához hangbemenettel ellátott headset szükséges.
K. Milyen headsetek kompatibilisek a rendszerrel? A Honda ajánlja valamely konkrét headsetet?
Olyan headsetet válasszon, amely kompatibilis az okostelefonjával. Kérjük, forduljon Honda márkakereskedőjéhez.
K. Olyan típust vásároltam, amely nem kompatibilis a Honda Smartphone Voice Control rendszerrel. Beépíthető később ez a funkció?
A Honda nem kínál utólagos beszerelési lehetőséget a Honda Smartphone Voice Control rendszerhez.
K. Mely országokban használható a Honda RoadSync alkalmazás?
További információért tekintse meg ezt az oldalt https://global.honda/voice-control-system/
K. Mely nyelvek támogatottak?
A Honda RoadSync jelenleg több mint 20 nyelvet támogat. Tekintse meg a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításai között elérhető „App language” (Alkalmazás nyelve) részt.
A hangalapú visszajelzés által támogatott nyelvek köre az okostelefon szövegfelolvasó motorjától függ. Az alapértelmezett motor a Google TTS. A hangos visszajelzés nyelvét a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításaiban, a "Text-to-speech language" (Szövegfelolvasó nyelve) menüpontban módosíthatja.
A Honda RoadSync telepítése
K. Honnan tudom letölteni a Honda RoadSync alkalmazást?
A Honda RoadSync alkalmazást letöltheti a Google Play Áruházból (lásd alább).
K. Milyen típusú okostelefonokkal/operációs rendszerekkel kompatibilis a Honda RoadSync alkalmazás?*
A Honda RoadSync alkalmazást azok az eszközök támogatják, amelyek megfelelnek az alábbi követelményeknek:
- Android: A legutóbbi 5 verzió (például: Android 10–14),
- iOS : A legutóbbi 3 verzió (például: iOS 15–17),
- Bluetooth: BLE 4.2 vagy újabb verzió.
Ha szeretné ellenőrizni, hogy az Ön okostelefonja támogatja-e az alkalmazást, válassza ki a Google Play Áruház vagy az App Store hivatkozását.
- Az okostelefon kompatibilitását az operációs rendszer verziója is befolyásolhatja.
- A Honda nem tesztelt minden okostelefon-típust.
- A Honda tervei között szerepel, hogy a Honda RoadSync jövőbeni frissítéseivel bővítse a kompatibilis okostelefonok körét.
K. Kell fizetnem a Honda RoadSync használatáért?*
A Honda RoadSync ingyenesen letölthető és használható.
*Előfordulhat, hogy a Honda RoadSynchez csatlakoztatott zenelejátszó alkalmazások használatáért előfizetési díjat kell fizetnie, valamint az okostelefonon felhasznált adatmennyiség is díjköteles lehet.
K. Mely országokban használható a Honda RoadSync?
A Honda RoadSync egész Európában használható.
A Honda RoadSync csatlakoztatása
K. Hogyan lehet Bluetooth segítségével csatlakozni?
Olvassa el a rövid használati útmutatót
K. Szükséges-e azonosítót létrehoznom a Honda RoadSync alkalmazásban?
Az alkalmazás beállításához Google-fiók szükséges.
K. Miért kell különböző engedélyeket adnom az alkalmazásnak?
A Honda RoadSync alkalmazásnak azért van szüksége ezekre az engedélyekre, hogy hozzáférjen az információs és szórakoztató rendszerhez, például a navigációhoz, a hívások indításához, az üzenetküldéshez, valamint a zenehallgatáshoz szükséges adatokhoz és funkciókhoz. Ha nem adja meg a kért engedélyeket, nem fogja tudni használni ezeket a funkciókat. Az alkalmazásnak azért van szüksége az "eszköz tartózkodási helye" kapcsán az "Engedélyezés mindig" szintű hozzáférésre, mert a Honda RoadSync a háttérben fut akkor is, amikor az okostelefon le van zárva.
K. Egyszerre több okostelefon is csatlakoztatható? Hány okostelefon csatlakoztatható?
Egy időben csak egy okostelefon csatlakoztatható a jármű Bluetooth-egységéhez. Ha olyan okostelefont szeretne csatlakoztatni, amely még nincs párosítva a jármű Bluetooth-egységével, először állítsa alaphelyzetbe a motorkerékpár Bluetooth-beállításait.
A Honda RoadSync használata
K. Megjeleníthetem az okostelefon képernyőjét a Honda RoadSync alkalmazással?
Ha elfogadja a képernyőn megjelenő biztonsági figyelmeztetést, megjelenítheti az okostelefon képernyőjét, amikor a készülék Bluetooth segítségével csatlakozik a motorkerékpárhoz.
K. Hogyan lehet kezelni a Honda RoadSync alkalmazást a kormányon elhelyezett kapcsolók segítségével?
Nézze meg a Honda RoadSync alkalmazás használatát bemutató videót.
K. A kormányon található kapcsoló nem aktiválja az alkalmazást.
Először ellenőrizze a Bluetooth-kapcsolatot.
A TFT-s motorkerékpárok műszerfalán kétféle mód választható: a "Honda RoadSync üzemmód" és a "Default Mode" (Alapértelmezett üzemmód). Miután csatlakozott a Honda RoadSync alkalmazáshoz, a műszerfal automatikusan a "Honda RoadSync" üzemmódra vált. Ha lenyomva tartja a kormányon lévő jobb oldali gombot, átválthat az "alapértelmezett üzemmódra". Ha lenyomva tartja a kormányon lévő bal oldali gombot, átválthat a "Honda RoadSync üzemmódra". Ezeket a műveleteket az alkalmazás oktatóanyaga is ismerteti.
K. Hová tegyem az okostelefonomat?
Biztonsági okokból, valamint a telefon leejtésének elkerülése érdekében ne tartsa okostelefonját a motorkerékpáron, hanem mindig rakja el biztonságos helyre. Az okostelefon vezeték nélkül, Bluetooth segítségével csatlakozik, és a kormányon lévő kapcsolókkal, valamint hangvezérléssel egyaránt működtethető.
K. Milyen parancsokat tudok használni a hangfelismerő rendszerben?
A hangfelismerés segítségével rákereshet a célhelyekre és a névjegyekre, valamint üzeneteket vihet be. Hangparancsok kiadására nincs lehetőség.
K. Mely navigációs alkalmazásokat támogatja a rendszer?
A Google Térkép támogatott a navigációhoz.
K. Megjelenik a kanyaronként követendő navigáció a TFT-s műszerfalon?
Biztonsági okokból a kanyaronként követendő navigáció nem jelenik meg a műszerfalon. A rendszer ehelyett hangvezérelt útmutatást biztosít.
K. Indíthatok hívást külső alkalmazásokkal (WhatsApp, LINE stb.)?
A Honda RoadSync alkalmazásban nem indíthat hívást külső alkalmazásokkal. Csak az alapértelmezett hívóalkalmazást használhatja ehhez.
K. Hogyan módosíthatom az üzenetküldő alkalmazás értesítési beállításait?
Az üzenetalkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott üzenetküldő alkalmazás megjelenik az elérhető beállítások között. A kiválasztott üzenetküldő alkalmazások fogják Önt vezetés közben értesíteni az új üzenetekről. Olvassa el a fenti "Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?" című részt.
K. Milyen zenei alkalmazásokat használhatok?
Az alább felsorolt zenei alkalmazásokat használhatja.
Amazon Music, Apple Music, Deezer, Player FM, Poweramp, Samsung Music, SoundCloud, Spotify, TuneIn Radio, VLC, YouTube Music, Mp3-lejátszó.
K. Hogyan módosíthatom a Honda RoadSync alkalmazásban használt zenei alkalmazást?
A zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott zenei alkalmazás kiválasztható.
K. Levehetem a hangot?
Igen, a hang némításához tartsa lenyomva a kormány kapcsolójának gombját. A némítás feloldásához tartsa ismét lenyomva ezt a gombot.
K. Mire szolgálnak az utazási előzmények?
A rendszer automatikusan rögzíti a megtett utakat, így később visszanézheti őket.
K. Mely funkciókat tudom headset nélkül is használni?
Bluetooth segítségével csatlakoztathatja okostelefonját a motorkerékpárhoz, megtekintheti a használati utasításokat az oktatómódban, hozzáadhat kedvenceket, valamint módosíthatja az alkalmazás beállításait. Ha új üzenetet vagy hívást kap, értesítés jelenik meg a műszerfalon. A Honda RoadSync alkalmazást hangos bevitelre és visszajelzésekre fejlesztettük ki, a Honda javasolja, hogy megfelelő motoros headsettel használja az alkalmazást.
K. Milyen funkciókat használhatok, ha az okostelefonomon nincs internetkapcsolat?
Internetkapcsolat nélkül is összekapcsolhatja az okostelefont és a motorkerékpárt (Bluetooth segítségével), módosíthatja az alkalmazás beállításait, lejátszhatja a helyi memóriában tárolt zenéket, valamint módosíthatja a hangerőt. Az internetkapcsolatot igénylő funkciók azonban nem fognak működni.
K. Beállíthatom, hogy a Bluetooth ne csatlakozzon automatikusan?
A Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításainál kapcsolja ki a „Bluetooth Auto launch” (Automatikus Bluetooth-indítás) funkciót.
K. Mi a különbség a nyelvi beállításoknál a „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) és az „App language” (Alkalmazás nyelve) között?
Az „App language” (Alkalmazás nyelve) funkcióval a képernyőn megjelenített felület nyelvét állíthatja be. A „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) funkcióval a hangalapú visszajelzés nyelvét állíthatja be. Kérjük, ellenőrizze mindkét nyelvi beállítást, mert olyan visszajelzési nyelvet is választhat, amely az alkalmazás megjelenítési nyelveként nem érhető el.
K. Hogyan tudom megnézni az alkalmazás verziószámát?
Az alkalmazás verziószámát a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban ellenőrizheti.
K. Hogyan tudom leállítani a Honda RoadSync alkalmazást?
Ha az Auto Connect / Disconnect (Automatikus csatlakoztatás/leválasztás) beállítás be van kapcsolva (alapértelmezés: bekapcsolva), akkor az alkalmazás automatikusan leáll, amikor a motort leállítják, és megszűnik a Bluetooth-kapcsolat. Ha az alkalmazás képernyőjéről végzi a leállítást, válassza a Shutdown (Leállítás) lehetőséget a Quick Settings (Gyorsbeállítások) menüben.
Hibakeresés
K. Nincs hang.
Elképzelhető, hogy korábban lenémította a rendszert. A kormányon lévő kapcsoló gombjának hosszú megnyomásával törölheti a némítást.
K. Alacsony a hangerő, hogyan tudom növelni?
Állítsa be a kívánt hangerőt az okostelefonon és a Bluetooth-headseten.
K. A hangalapú visszajelzés alacsonyabb hangerővel szólal meg, mint a többi hang.
Ha már 100%-ra állította a hangerőt, és továbbra is nehezen hallja az alkalmazás hangos visszajelzését, növelheti a szövegfelolvasási hangerőt az okostelefonján a telefon "Kisegítő lehetőségek" menüpontjában (keressen rá a "Szövegfelolvasó" lehetőségre az okostelefon keresősávjában, majd keresse meg, és aktiválja a "Beszéd hangerejének növelése" beállítást).
(például: Pixel4) Beállítások > Kisegítő lehetőségek > Szövegfelolvasó > Koppintson a Preferált motor melletti Beállítások fogaskerékre > Beszéd hangerejének növelése (be/ki).
K. A szövegfelolvasási funkció nem működik.
Samsung okostelefonok esetén alapértelmezés szerint aktiválódik a Samsung szövegfelolvasó motorja, és ez okozhatja a problémát. Módosítsa a beállításokat a Honda RoadSync alkalmazásban, és próbálja meg inkább a Google szövegfelolvasó motorját használni.
K. A hangfelismerés nem elég hatékony.
A funkció működése a környezetétől függ. A hangfelismerés javításához próbálkozzon az alábbiakkal:
- Próbálja meg növelni az utasítások hangerejét.
- Próbáljon meg a hangjelzés után beszélni, amely jelzi, hogy a hangfelismerés megkezdődött.
- Ellenőrizze a nyelvi beállításokat, és állítsa be azt a nyelvet, amelyen beszél.
- A szél akadályozhatja a headset mikrofonját az észlelésben. Próbálja áthelyezni a mikrofont, vagy használjon zárt, állvédős sisakot.
- Használjon jobb minőségű mikront tartalmazó headsetet.
K. Nem hallom a hangfelismerés elindítását jelző hangot.
Ellenőrizze a "Csengés hangereje" beállítást az okostelefon hangerő-beállításai között. A hangjelzést a "Csengés hangereje", a többi funkciót pedig a "Médiatartalmak hangereje" beállítás szabályozza.
K. A hangfelismerés nem működik.
Próbálkozzon az alábbiakkal.
- Ellenőrizze, hogy működik-e a funkció más hangfelismerő szolgáltatásoknál, például a Google Asszisztensnél.
- Ellenőrizze, hogy a Bluetooth-headset megfelelően csatlakozik-e, és hogy engedélyezte-e a mikrofon használatát.
- Próbálja meg leválasztani a Bluetooth-headsetet, és ellenőrizze, hogy működik-e a hangfelismerés az okostelefon mikrofonján keresztül.
- A hangfelismerés teljesítményét a vezetés közben jelentkező szélzaj is befolyásolhatja. A szélzaj kizárása érdekében viseljen zárt, állvédős sisakot.
K. A rendszer nem a tartózkodási helyemnek megfelelő időjárást olvassa be.
Ha úgy ellenőrzi az időjárást, hogy korábban már megadott egy célpontot a „Navigation” (Navigáció) menüpontban, a kiválasztott úticél időjárásáról fog tájékoztatást kapni. Ha megszakítja a navigációt, az aktuális tartózkodási helyéről fog tájékoztatást kapni.
K. Úgy tűnik, az időjárás-jelentés nem tölt be.
Ellenőrizze, hogy okostelefonja csatlakozik-e a hálózathoz. Próbáljon meg más alkalmazásokat használni, amelyekhez hálózati kapcsolat szükséges, így kiderítheti, hogy van-e internetkapcsolat.
K. Amikor hangalapú keresést használok a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.
Elképzelhető, hogy az úti cél neve nem kereshető. Próbálkozzon másik céllal.
K. Amikor a közelben próbálok keresni a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.
Előfordulhat, hogy a célállomás neve nem kereshető. Próbálkozzon másik céllal.
K. Miért jelez a rendszer navigációs hibát, amikor megpróbálom beállítani a célt?
Lépjen az Android rendszeren a Beállítások > Alkalmazás > Google Maps menüpontba, és ellenőrizze a következő lépéseket:
- "Értesítések" > Ellenőrizze, hogy minden értesítés be van-e kapcsolva.
- "Akkumulátor" > Ellenőrizze, hogy a "Nincs korlátozás" érték van-e beállítva.
- "Adatkapcsolat" > Ellenőrizze, hogy az "Adathasználat engedélyezése a háttérben" beállítás aktív-e.
Emellett javasoljuk, hogy indítsa újra az okostelefonját, hogy a Google Maps alkalmazás is újrainduljon.
K. Nem tudok zenét lejátszani.
Válasszon ki egy zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás beállítási képernyőjén, és ellenőrizze, hogy a zenei alkalmazás elindul-e a háttérben. Ha a zene nem játszható le a kiválasztott alkalmazásban, indítsa el az alkalmazást, és kezelje a Honda RoadSync alkalmazáson keresztül.
K. A „No network error” (Hálózati hiba) üzenetet kapom.
Ellenőrizze, hogy van-e internetkapcsolat az okostelefonján, és próbáljon ki más alkalmazásokat, amelyekhez hálózat szükséges, így kiderítheti, hogy van-e internetkapcsolat.
K. Az alkalmazás lefagyott.
Próbálkozzon az alkalmazás "kényszerített leállításával". Alább ismertetjük a kényszerített leállítás módját.
- Tartsa lenyomva az alkalmazás ikonját az okostelefon alkalmazáslistájában.
- Nyissa meg az "Alkalmazásinformációk" menüpontot.
- Válassza a "Kényszerített leállítás" lehetőséget.
K. A Honda RoadSync nem működik.
Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal:
K. A gyakori kérdések nem segítettek a probléma megoldásában.
Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
K. Találtam egy programhibát.
Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal:
Egyebek
K. Mi a teendő, ha más országba költözöm?
Nyissa meg az alkalmazástámogatást, és válassza a „Change my country of residence” (Lakóhely módosítása) lehetőséget.
K. Tárol valamilyen személyes adatot a rendszer a motorkerékpáron?
A rendszer nem tárol személyes adatokat a motorkerékpáron.
K. Van rá esély, hogy ha eladom a motorkerékpáromat, illetéktelen kezekbe kerülnek a személyes adataim?
Mivel a motorkerékpár nem tárol személyes adatokat, nincs ilyen kockázat.
K. Hogyan lehet törölni a Honda RoadSync-fiókadataimat?
Lépjen velünk kapcsolatba az alkalmazáson belüli támogatási funkción keresztül. Feldolgozzuk a kérelmét, és töröljük a fiókját.
K. Hogyan adhatom át másoknak a Honda RoadSync-fiókommal kapcsolatos adatokat?
Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal: