CBR1000RR-R Fireblade
Versenyzésre született
Ezért versenyzünk. Amiért mindig is versenyeztünk. Az új CBR1000RR-R Fireblade pedig a HRC és versenyzőink visszajelzései alapján öltött alakot. Továbbfejlesztettük a légbeömlőt és a hengerfejet, így még nagyobb nyomatékra képes a középső tartományban, és az áttételeket is módosítottuk, hogy még gyorsabban tudjon kijönni a kanyarokból. A csúcsteljesítmény azonban megmaradt, a kétmotoros elektronikus gázmarkolat pedig még reszponzívabbá vált, így minden fordulatszám tartományban tökéletes pontossággal szabályozhatja a gázadást. A kezelhetőség és a tapadásérzet jegyében csökkentettük a gép súlyát, és precízen kiegyensúlyoztuk a váz merevségét. Az átalakított szárnyak fenntartják a leszorítóerőt, így nagy sebességnél is könnyebb a kormányzás, akár kanyargós úton száguld, akár az új köridőcsúcsot kergeti, az új üléspozíció pedig totális kontrollt biztosít. Versenyzésre készült? Nem, versenyzésre született.
Hatalmas teljesítmény, tökéletes kezelhetőség.
Minden menet a színes, 5 colos TFT-képernyővel kezdődik, amelyen a saját igényeinek megfelelően állíthatja be a Fireblade-et. A tökéletes precizitás érdekében mostantól megadhatja a súlyát, így a rendszer kiszámítja a tökéletes első-hátsó rugó-előfeszítést. Emellett 3 alapértelmezett motorozási mód közül választhat, ha pedig részletesebb szabályozásra vágyik, 5 egyedi teljesítményszabályozási mód, 9 fokozatú HSTC, plusz 3 fokozatú motorfék és Wheelie Control is konfigurálható. A 3 szinten állítható Honda elektronikus kormánycsillapító (HESD) nagy sebességen is fenntartja a stabilitást, az új, 3 fokozatú ABS-fékrendszerben pedig mostantól megtalálható a Verseny üzemmód, amely a hátsó féknyeregnél kikapcsolja az ABS-t, így szükség esetén kellő keménységgel alkalmazhatja a hátsó féket. Bekerült a rendszerbe egy új kijelzőfunkció, amely hideg időjárás esetén védi a motort: ez a piros vonal, amely csak akkor indul el felfelé 8000 fordulat/percről, ha a motor elérte az üzemi hőmérsékletet.
Minden másodperc számít.
Az alacsonyra szerelt üzemanyagtartályt átformáltuk, hogy kanyarodás közben jobb támaszt nyújtson a motoros térdének. Emellett a kapacitása is megnőtt 0,4 literrel. A rendkívül kompakt váznak és motornak köszönhetően rendkívül kicsi az elülső rész – ahogyan a MotoGP-ben megszokhattuk. A Ram légbeömlő közvetlenül a fejidomon keresztül működik – amely szinte hasítja a levegőt. Az új, agresszívebb és izmosabb vonalvezetés jegyében előrébb hoztuk a szárnyakat, amelyek aerodinamikai kialakításuknak köszönhetően leszorítóerőt fejtenek ki az első gumiabroncsra, így Ön minden kanyarban egyenletes tapadást tapasztalhat, a kanyarból való kihajtásnál visszafogják a kerék emelkedését, nagy sebességnél pedig 10%-kal csökkentik a kanyarodáshoz szükséges erőt. Az alsó idom pedig elnyúlik a hátsó gumiabroncs felé, lefelé kényszerítve a levegőt, ami csökkenti a légellenállást száraz időben, nedves úton pedig elvezeti a vizet, és ezzel javítja a tapadást.
A tökéletes kormányozhatóságra optimalizálva.
Megváltoztattuk az üléspozíciót, így Ön szinte a motor belsejében helyezkedik el, így szabadabban mozoghat és reagálhat, és gyorsabban reagálhat az úton vagy a pályán zajló eseményekre. A kormányrúd 19 mm-rel magasabbra, a lábtartó pedig 16 mm-rel alacsonyabbra került. Az iker-alumíniumváz intenzív fejlesztésen esett át – belső optimalizálással közel 1 kg súlyt sikerült megtakarítani. Az új merevségi egyensúlynak köszönhetően az oldalirányú merevség 17%-kal, a csavarodási merevség pedig 15%-kal csökkent, ami precíz kormányzáshatóságot és nagyobb kanyarodási sebességet jelent. A Showa 43 mm-es USD Big Piston villa (BPF) és a Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite) lengéscsillapító beállításainak frissítésével pedig tovább fokoztuk a pontosságot és érzetet, egészen a lehetséges határokig.
Magabiztos kanyarbevétel nagy sebességnél is.
Ez az, amiből a versenyzőink mindig többet akarnak. Ezért a légbeömlőtől a kipufogóig végigmentünk az 1000 köbcentiméteres, rövid löketű, soros, négyhengeres motoron. A sűrítési viszony 13,6:1-re emelkedett, emellett átdolgoztuk a nyílásokat, a szelepvezérlést és a rugókat. A forgattyústengely és a titán hajtókarok könnyebbek, ami csökkenti a tehetetlenséget. Minden áttétel rövidebb, a kétmotoros elektronikus gázmarkolat (TBW) pedig precizitásával erősíti a gyorsulást. A számok meggyőzőek. 160 kW/215 LE 14 000 fordulat/perc és 113 Nm 12 000 fordulat/perc. De ami igazán izgalmas, az az, hogy mennyire könyörtelenül, milyen határozottan erősödő harci kedvvel – mégis tökéletesen simán és kezesen – száguld végig a középső tartományon egészen a piros vonalig.
1000 köbcentis soros, négyhengeres motor
Csúcsteljesítmény
160 kW
Maximális nyomaték
113 Nm
Menetkész tömeg
200kg
Elektronikus gázmarkolat (TBW)
2 motor
CBR1000RR-R Fireblade SP – ragadja meg az előnyt!
Új elektronikus felfüggesztés 43 mm-es Öhlins S-EC3.0 (SV) NPX USD villák, valamint TTX36 (SV) hátsó lengéscsillapítók, amelyek szeleptekercses technológiával gondoskodnak a kiemelkedő reakciókészségről, a kényelmes motorozásról és a kiemelkedő kormányozhatóságról.
Még nagyobb fékerő Új, kopásálló Brembo Stylema R négydugattyús első féknyergek, amelyek Brembo főfékhengerrel működnek.
Magas felszereltségi szint A 3 fokozatban állítható gyorsváltó az alapfelszereltség része, ahogyan a kompakt és könnyű lítium-ion akkumulátor is.
Formálja a saját képére!
Nézzen szét alaposan, és válassza ki a kedvenc színét!
- Grand Prix Red Standard
- Grand Prix Red (SP) Standard
- Matte Pearl Morion Black (SP Carbon Edition) Standard
CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition
A CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition egy koromfekete versenygép, amely elegáns karbonszálas idomzattal és szupersportos specifikációkkal hódít. A Carbon Editionből mindössze 300 darab kerül Európába, és mindegyiken megtalálható egy egyedi alumínium plakett, amely jelzi a motorkerékpár egyedi gyártási számát.
Bezárás
Alakítsa a saját képére!
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.