Close
Bezárás

Honda CRF450RX

A terepezés nagymestere

Erő és erőnlét

A HAJTÁS

A CRF450R-hez hasonlóan már a CRF450RX is háromszintű Honda Állítható Nyomatékszabályozóval (HSTC) rendelkezik, mely kontrollálja az erőleadást és segít Önnek ráérezni és használni a legmegfelelőbb hátsókerék hajtást.

A TÖKÉLETES INDULÁS

Mindig az élen akar lenni? A 3 szintes HRC rajtvezérlés képességektől, tapasztalattól és környezeti viszonyoktól függetlenül számos opciót kínál a motorosnak.

Görgetés

Honda CRF450RX-terméklogó.

Egyenesen a versenypályáról

Terepen a CRF450RX rakétaként hasít. Mivel ugyanazzal a HRC által kifejlesztett erőforrással rendelkezik mint a CRF450R, megtalálható benne a HSTC és a HRC rajtelektronika (Launch Control), így minden területen ütős és elsöprően gyors - az egyenletes, sík felülettől kezdve, a technikás pályáig. És képes egész nap tartani a tempót.

AZ IDEÁLIS ESZKÖZ

Előnyt akar? Hát persze! Van jó néhány.

Az új CRF450R MX alapján kifejlesztett CRF450RX alapból előnyben van, és az endurós személyiségjegyek, mint például a nagyobb üzemanyagtartály, a 18 colos hátsó kerék és az oldaltámasz mellett ott az erőforrás is, amelynek része a három menetüzemmódot kínáló Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), mely biztosítja a hátsókerék ideális tapadását és rendkívül finoman segíti a pilótát az irányításban. Emellett a PGM-FI befecskendező rendszer és HRC Launch Control (rajtelektronika) is optimalizálásra került. A hátsó féknyereg új fékbetétje hosszabb élettartamot garantál sáros körülmények között is és a Showa felfüggesztés nyomófokozati csillapítása is hozzájárul a kezelhetőséghez az erős fékezés és gyorsítás során is.

 

Közelkép a CRF450RX markolatairól
Közelkép a CRF450RX első kerekéről
Közelkép a CRF450RX kipufogócsövéről.
Közelkép a CRF450RX vázáról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról. CRF450RX A CRF450RX bármilyen terepen, illetve endurópályán könnyedén vágtat végig – nincs az a meredély, akadály vagy szűk, trükkös ösvény, ami útját állhatná! A CRF450R-hez hasonlóan ez a modell is rendelkezik Honda Állítható Nyomatékszabályozóval (HSTC), így olyan félelmetes off-road fegyver jött létre, amely a terepen elsöprően gyors és éveken át lehet eszményi partner.
Felvétel a CRF450R, jobb oldaláról. CRF450R A CRF450R a megjelenése óta fantasztikus MX motornak bizonyult, tökéletes irányíthatóságot biztosít a vezetőjének. A HRC vezetésével, az alapoktól újratervezett gép, olyan újdonságokat foglal magába, mint az önindító, a nagyobb teljesítményt garantáló HRC-hengerfej, a versenyrészleg által fejlesztett rajtelektronika, valamint az áttervezett váz. Ezek a fejlesztések vezettek a 3 üzemmódot kínáló HSTC-vel felszerelt CRF450R megalkotásához.

Ismerje meg a CRF450R-t!

KIS VÁLTOZÁSOK. JELENTŐS FEJLŐDÉS

Gyorsaság hosszú időn keresztül. Mi más volna fontos?

Indítson keményebben. Gyorsuljon hamarabb. Adjon bele mindent.

A HRC a 449 köbcentis CRF450RX Unicam-vezérlésű erőforrást a teljes fordulatszám- tartományban megnövelt teljesítményre tuningolta fel (plusz a felső tartományban nagyobb csúcsteljesítmény és nyomaték jellemzi), továbbfejlesztette az égésteret, a dugattyúszoknyákat és -gyűrűt, a hajtórudat, a PGM-FI beállításokat, optimalizálták a gyújtástérképet és szívó/kipufogó levegőáramlást. Az optimalizált PGM-FI-térképeken és a HRC rajtelektronikán túlmenően a három üzemmódot kínáló Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) fokozza a CRF450RX képességeit. Mindegyik motor-üzemmód teljesen eltérő érzést nyújt az eltérő szituációkban: A Mode 1 rendszer nagyon finoman, csak egészen a határon avatkozik be, mérsékelve a kerék kipörgését és nagyban segítve az irányítást a szűk kanyarokban. A Mode 3 sokkal agresszívebben és gyorsabban avatkozik be, mely sáros körülmények között ideális, a Mode 2 program pedig afféle középállás az 1. és 3. üzemmód között. Természetesen, ha nincs szüksége a HTSC-re, teljesen ki is kapcsolhatja.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF450RX már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról.
Közelkép a CRF450RX motorjáról.

Motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button, EMSB)

A CRF450RX modellt arra tervezték, hogy bármilyen útviszonyok között versenyezni tudjon. Ennek érdekében a motor viselkedése a körülményekhez igazítható. A Motorüzemmód-kapcsolóvall (Engine Mode Select Button - EMSB) három menetüzemmód közül lehet választani. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javallott, mely a motorerő és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával biztosítja a hátsó kerék tapadását, míg Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából. A hardver és a szoftver beállításáért felelős HRC beállítóeszközzel a Mode 2 és a Mode 3 még pontosabban a felhasználó igényeihez igazítható.

Közelkép a CRF450RX vázáról.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő