Bezárás

Honda CRF450RX

A terepezés nagymestere

Erő és erőnlét

NAGYOBB TELJESÍTMÉNY ÉS NYOMATÉK

A CRF450R modellhez hasonlóan a CRF450RX is erősebb, minden tekintetben. A 9 500 fordulat/percen 1,8 kW-tal magasabb csúcsteljesítmény magasabb fordulatszámon, a 7 500 fordulat/percen 2 Nm-rel megnövekedett nyomaték pedig az alacsonyabb és a közepes tartományban biztosít fokozott hajtóerőt.

A TÖKÉLETES INDULÁS

Mindig az élen akar lenni? A 3 szintes HRC rajtvezérlés képességektől, tapasztalattól és környezeti viszonyoktól függetlenül számos opciót kínál a motorosnak.

Görgetés

Honda CRF450RX-terméklogó.

Versenyelőny

Terepen a CRF450RX rakétaként hasít. Az új CRF450R modellel megegyező motorfejlesztéseknek, köztük a HRC rajtvezérlésnek köszönhetően a motorkerékpár gyorsan átszalad a teljes fordulatszám-tartományon, és lehengerlő sebességet produkál, legyen szó akár sík felületen vagy terepen való használatról. És képes egész nap tartani a tempót.

AZ IDEÁLIS ESZKÖZ

Előnyt akar? Hát persze! Van jó néhány.

Az új CRF450R motokrossz gépre épített CRF450RX eleve előnnyel indul, és az endurókra jellemző felszerelés, vagyis a nagyobb üzemanyagtartály, a 18 hüvelykes hátsó kerék és az oldaltámasz mellett számos fejlesztést tartalmaz. Például könnyebb. Egy új hengerfejnek, a rövidebb szívósornak és a továbbfejlesztett kipufogórendszernek köszönhetően a motor több erőt és nyomatékot ad le, továbbá minden sebességfokozathoz egyedi gyújtásbeállítás tartozik. Egy további újdonság a HRC rajtvezérlés. Végül, de nem utolsósorban a Showa felfüggesztés újratervezett beállításai, a váz optimalizált merevsége, a megújult első féknyereg és az állítható Renthal Fatbar kormány elsőrangú egységet képez.

Közelkép a CRF450RX markolatairól
Közelkép a CRF450RX kerekéről
Közelkép a CRF450RX kipufogócsövéről.
Közelkép a CRF450RX vázáról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF450R, jobb oldaláról. CRF450R 2002-es bevezetése óta a CRF450R fényesen bizonyította a teljes MX gép sikerét, teljes mértékben átadva az irányítást a motorosnak. A HRC-vel 2017-ben induló, ám az utolsó csavart is érintő áttervezés, valamint a szériafelszereltségként hozzáadott elektromos önindító adja az új CRF450R lényegét. A HRC segítségével sikerült fokozni a nyomatékot és a motorerőt, a rajtvezérlés és a továbbfejlesztett váz pedig jobb teljesítményt biztosít.
Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról. CRF450RX A CRF450RX bármilyen terepen, illetve endurópályán könnyedén vágtat végig – nincs az a meredély, akadály vagy szűk, trükkös ösvény, ami útját állhatná! És az új CRF450R modellhez hasonlóan a teljes csomagot újratervezték, egy terepen lehengerlően gyors gépet alkotva, mellyel ugyanakkor könnyű együtt élni.

Ismerje meg a CRF450R-t!

KIS VÁLTOZÁSOK. JELENTŐS FEJLŐDÉS

Gyorsaság hosszú időn keresztül. Mi más volna fontos?

Indítson keményebben. Gyorsuljon hamarabb. Adjon bele mindent.

A HRC-nek köszönhető számos aprólékos fejlesztés következtében a CRF450RX 449 köbcentis Unicam motorja fokozott erőt és nyomatékot kínál, melyek hatása már a legelső gázadásnál azonnal érezhető. Az égéstér fecskendezését, a dugattyúköpeny profilját, a dugattyúgyűrűt és a hajtókart egyaránt újraterveztük. A levegőszűrő megújult alapja nagyobb felülettel rendelkezik, és ennek köszönhetően sokkal több levegőt keringet, míg az új PGM-F1 beállítások kihasználják a megnövekedett légáramlást, és ciklusonként kétszer fecskendeznek be üzemanyagot. Az átalakított kipufogón nagyobb átmérőjű furatok találhatók ott, ahol elválik a leömlőről. Az elejétől a végéig a bal oldali kipufogó összesen 187 mm-rel, a jobb oldali kipufogócső pedig 98 mm-rel lett hosszabb. A beépített sebességfokozat-érzékelő három dedikált gyújtásbeállítást tesz lehetővé, melyek közül az első az 1. és 2., a második a 3. és 4., a harmadik pedig az 5. sebességfokozaton alkalmazható. Nem utolsósorban pedig megszabadultunk a berúgókartól.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF450RX már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyok vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

Felvétel a CRF450RX jobb oldaláról.
Közelkép a CRF450RX motorjáról.

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button - EMSB)

A CRF450RX modellt arra tervezték, hogy bármilyen útviszonyok között versenyezni tudjon. Ennek érdekében a motor viselkedése a körülményekhez igazítható. A Motorüzemmód-választó gombbal (Engine Mode Select Button - EMSB) három üzemmód közül lehet választani. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javallott, mely a motorerő és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával biztosítja a hátsó kerék tapadását, míg Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából. A hardver és a szoftver beállításáért felelős HRC beállítóeszközzel a Mode 2 és a Mode 3 még pontosabban a felhasználó igényeihez igazítható.

Közelkép a CRF450RX vázáról.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelően készült