Bezárás

Honda CRF450L

KETTŐS RENDELTETÉSŰ ÁLOMMOTOR

Vége a várakozásnak. A közúton és terepen egyaránt használható motorkerékpár, amelyről oly régóta vágyik, már csak Önre vár. A CRF450L nehéz terepen és közúton egyaránt kitűnően bizonyított – bárhová elviszi Önt.

Görgetés

Honda CRF450L-terméklogó.

Közútra és terepre egyaránt tökéletes választás

A CRF450L kihívásokra és kiemelkedő teljesítményre tervezett versenyzői karakterisztikája teljes körű közúti használhatósággal és megbízhatósággal egészül ki. Minden motorozás egy egész sisaknyi móka!

Közúton és terepen egyaránt egészen új élmény

A CRF450R alkalmassá tétele közúti használatra.

A CRF450L nem véletlenül hasonlít a CRF450R modellre. Gyakorlatilag megegyezik vele! Ugyanaz az alumínium hídvázzal, 449 köbcentis Unicam motorral és Showa felfüggesztéssel szereltük. A motorkerékpár az alsó fordulatszám-tartományban jelentkező tekintélyes forgatónyomatéknak, a hatsebességes váltónak és a LED lámpáknak köszönhetően közútra és nehéz terepre egyaránt kiválóan alkalmas. Nem utolsósorban pedig ezt a modellt is a Honda legendásan tehetséges mérnökcsapata tervezte.

 

Közelkép a CRF450L motorjáról
Közelkép a CRF450L motorjáról
A CRF450L elölről, erdei földúton.
Közelkép a CRF450L markolatairól

Az erők egyensúlya

És hogy ez miért számít...

A CRF450L elektromos indításának és a 449 köbcentis, négyszelepes Unicam motornak köszönhetően a nyomaték egyenletesen oszlik el az alacsonytól a magas fordulatszámig, a talaj minőségétől függetlenül gondoskodva a kerék tapadásáról. A CRF450RX versenyenduróval összefüggésben kifejlesztett modell egyedi, súlyosabb főtengellyel van szerelve, és 12,0:1 arányú sűrítési viszonyt kínál. A 3 gyűrűt használó dugattyú gondoskodik a hosszú távú tartósságról, a frissített ACG pedig kis sebesség mellett áramot szolgáltat a fényszóróknak, és szinten tartja az akkumulátor töltését.

Nyomaték és teljesítmény

Ha túl nagy a csúcsteljesítmény, a teljes energiát csak a motokrossz pályán lehet kihasználni. Terepen mindennél fontosabb, hogy kellő arányban álljon rendelkezésre a nyomaték és a motorerő. A CRF450L zökkenőmentesen biztosítja a 32 Nm-es nyomatékot, amelyet tökéletesen egyensúlyoz ki a 18 kW-os motorerő, megkönnyítve a motorozást.

A CRF450L elölnézetből

A 449 köbcentis Unicam motor a mindenesek legjobb tulajdonságaival ruházza fel a modellt.

Közelkép a CRF450L hűtőjéről.

A nagy méretű hűtő elektromos ventilátort is tartalmaz.

Életszerű szervizintervallumok

A Honda legendás hírnevét a kiemelkedő mérnöki teljesítménynek és összeszerelési minőségnek köszönheti. A CRF450L modellt úgy tervezték, hogy minden megtett 1000 km után levegő- és olajszűrőt cseréljenek benne – generálszervizre mindössze 32000 kilométerenként van szükség.

 

Közelkép a CRF450L bal markolatáról.

Kiváló minőségű, tartós kapcsolók.

LENDÜLET ÉS STABILITÁS

Terepezési teljesítmény és közúti használhatóság egy időben.

A CRF450L alumíniumváza és lengőkarja átlagon felüli merevséget, erőt és stabilitást, valamint kiváló vezetői élményt biztosít. A kifejezetten terepen való használathoz igazított rugóknak és csillapítási karakterisztikának köszönhetően a 49 mm-es Showa USD villa és Pro-Link hátsó felfüggesztés teljes körűen állítható. A 18 hüvelykes, a váltó és a lánc védelmét szolgáló sárhányóval ellátott hátsó kerékre számos különböző abroncstípus szerelhető, míg a kétdugattyús féknyereggel szerelt 260 mm-es hullámos peremű első féktárcsák és az egydugattyús féknyereggel szerelt 140 mm-es hátsó féktárcsák érzékeny, de erős fékhatást biztosítanak.

TELJES KÖRŰEN ÁLLÍTHATÓ

Első és hátsó Showa felfüggesztés, kifejezetten terepen való használathoz igazított rugókkal és csillapítási karakterisztikával.

Közelkép a CRF450L villáiról.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelően készült

Felvétel a CRF450L jobb oldaláról.

VERSENYZŐI GÉNEK

Az alumínium hídváz megegyezik az MX1 futamokon használt CRF450R modellével.