Bezárás

Honda CRF250RX

Eleget tesz minden kihívásnak

született győztes

óriási teljesítmény, még nagyobb nyomaték.

Megőriztük a CRF250RX DOHC-vezérlésű motorjára jellemző bámulatos teljesítményt, ugyanakkor megnöveltük a nyomatékot az alacsony fordulatszám-tartományban a kanyarokból történő kigyorsítás javításához.

 

 

a tökéletes indulás

A 3 szintes HRC rajtvezérlés számos opciót kínál az amatőröknek és a profi motorosnak egyaránt, amelyekkel valóságos repülőstartot lehet venni a legkülönfélébb körülmények között.

 

Görgetés

Honda CRF250RX terméklogó.

Könnyű kategória

A CRF250RX az a terepmotor, amelyre mindig is vágyott. Ez a terepmotor/enduró a CRF250R típuson alapul, és olyanra terveztek, hogy ki lehessen használni a könnyű 250 köbcentiméteres gépek összes előnyét: a jó manőverezhetőséget és a lendületes fürgeséget.

gyors és egyszerű

Elvégre miért legyen valami bonyolult?

A CRF250R modell alumínium hídvázával és motorjával a CRF250RX típus már önmagában is különleges. Emellett azonban a motokrosszpályán kívüli használathoz igazított Showa felfüggesztéssel, 18 hüvelykes hátsó kerékkel, nagyobb üzemanyagtartállyal és oldaltámasszal is ellátták. Így a CRF250RX motorkerékpárra akkor is számíthat, ha igazán keményre fordulnak a dolgok, szűk helyekre kell beférni vagy manőverekre van szükség – ahol a nagyobb motorokkal már nehezebben vagy egyáltalán nem boldogul. A teljesítményleadása mindig mozgásban tartja, miközben a váz engedelmeskedik és hagyja érvényesülni a vezetőjét. Vele minden gyors és egyszerű.

 

Közelkép a CRF250RX motorjáról
Közelkép a Honda CRF250RX segédvázáról és levegőszűrőházáról.
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy versenypályán haladó CRF250RX bal oldaláról.
Háromnegyedes, hátulról készült felvétel egy versenypályán haladó CRF250RX bal oldaláról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF250R jobb oldaláról CRF250R A Honda CRF250R modellje kemény fegyver a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. Ez a motorkerékpár alapvető géppé vált mind az amatőr, mind a profi MX-rajongók szemében, amelyből a lehető legtöbbet lehet kihozni. A modell töretlen sikerét szolgálja az alacsony fordulatszám-tartományban elérhetővé vált még nagyobb nyomaték, a változatlanul irigylésre méltó teljesítmény a felső tartományban, valamint a vázon végrehajtott módosítások.
Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról CRF250RX A vadonatúj CRF250RX a CRF250R modellen alapul, de a CRF450RX jegyeit hordozza magán. A végrehajtott módosításoknak köszönhetően a modell tökéletesen alkalmas az új cross-country/terepmotor szerepére. A gyors, fürge, könnyen irányítható és erős gép egyaránt otthon érzi magát a csuszamlós, gyökerekkel átszőtt kaptatókon felfelé, valamint az értékes másodpercekért küzdve a versenypályákon.

Ismerje meg a CRF250R modellt!

kész erőmű

Lenyűgöző csúcsteljesítmény extranyomatékkal az alsó fordulatszám-tartományban.

A CRF250RX modellt ugyanolyan DOHC vezérlésű, négyszelepes motor hajtja, mint MX2-modellpárját. Ugyanazzal a bivalyerős csúcsteljesítménnyel rendelkezik tehát, azonban újratervezték a gyújtást és az üzemanyag-befecskendezést, ezáltal finomabbá, az általános terepcélokhoz megfelelőbbé vált a teljesítményleadás. Az alacsony fordulatszám-tartományra jellemző fokozott nyomatékleadásról a 44 mm átmérőjű fojtószelepház gondoskodik: a légáramlás felgyorsításához módosították a szívó- és kipufogócsatornák alakját, valamint a kipufogószelephez tartozó bütyök zárását is csökkentették 2°-kal. A jobb oldali kipufogóleömlő ugyancsak rövidebb 50 mm-rel. A Honda motorok a tartósságukról híresek, ennek érdekében új, 5 furatos dugattyúfúvóka gondoskodik a dugattyú optimális hűtéséről.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF250RX már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyokhoz vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és tapasztalt motorosoknak szánták.

 

A CRF250RX elölnézetből

Kompakt, 249 köbcentiméteres erőmű, amely az alsó fordulatszám-tartományban fokozott nyomatékkal tör a magasba.

Közelkép a CRF250RX motorjáról

A HRC rajtvezérlés optimalizálja az indulási teljesítményt.

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button – EMSB)

A CRF250RX modellel különféle terepeket fedezhet fel, ezért a motor viselkedését az aktuális útviszonyokhoz lehet igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

 

 

mindent kihoztunk belőle

A váz pont erre készült!

Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról

A 21 hüvelykes első és a 18 hüvelykes hátsó DID kerekek fekete fényezést kaptak, és Dunlop Geomax AT81 Enduro gumiabroncsokat szereltek rájuk.

A CRF250RX hetedik generációs, elkeskenyedő alumínium hídvázának tervezésekor a „tömegközéppontosítás” elvét tekintettük elsődlegesnek: minden a lehető legközelebb helyezkedik el a motorkerékpár alacsony súlypontjához, növelve ezzel a hátsó kerék tapadását. A teljes mértékben állítható Showa felfüggesztés tökéletes választás ehhez, a 18 hüvelykes hátsó kerékre számos különböző abroncstípus szerelhető, a kovácsolt alumíniumból készült oldaltámasz pedig kényelmesen elrejthető. A továbbfejlesztett, könnyebbé és erőteljesebbé alakított első féknyeregben különböző méretű dugattyúk találhatók, míg az új villavédő nagymértékben mérsékli a kövek okozta sérüléseket.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelmesen behajló Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. A rögzítőelem 180°-os átfordításával a kormány további 10 mm-rel mozdítható el az alaphelyzethez képest, ezáltal összesen négy egyedi üléspozíció állítható be.

 

Bal oldalról készült felvétel a CRF250RX modellről a természetben, 2 férfivel a háttérben

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő

Közelkép a CRF250RX motorjáról

Tömegközéppontosított, hetedik generációs, elkeskenyedő alumínium hídváz.