Close
Bezárás

Honda CRF250RX

Eleget tesz minden kihívásnak

született győztes

maximális erő, és még több nyomaték

Megtartottuk a CRF250RX elsöprően sikeres, felső kategóriás DOHC motorját, de a nyomatékot megemeltük az egész középső fordulatszám tartományban, hogy javíthassunk a kanyarokból kijövő gyorsításon.

 

 

BOROTVAÉLES VÁZ

A CRF250RX most ugyanazzal a vázzal fut, mint a CRF450RX. Finomhangolták a váz és a lengőkar merevségét, ami pontos irányítást tesz lehetővé nagy sebességnél.

 

Görgetés

Honda CRF250RX terméklogó.

Könnyű kategória

A CRF250RX az a terepmotor, amelyre mindig is vágyott. Ez a terepmotor/enduró a CRF250R típuson alapul, és olyanra terveztek, hogy ki lehessen használni a könnyű 250 köbcentiméteres gépek összes előnyét: a jó manőverezhetőséget és a lendületes fürgeséget.

gyors és egyszerű

Elvégre miért legyen valami bonyolult?

A CRF450RX vázával és a CRF250R továbbfejlesztett motorjával a CRF250RX már önmagában különleges. Emellett azonban a motokrosszpályán kívüli használathoz igazított Showa felfüggesztéssel, 18 colos hátsó kerékkel, nagyobb üzemanyagtartállyal és oldaltámasszal is ellátták. Szóval amikor igazán kemény - vagy szűk, esetleg technikai - feladatról van szó és a nagyobb motorokat már nem egyszerű kezelni, a CRF250RX igazán ragyogó választás. A teljesítményleadása mindig mozgásban tartja, miközben a váz engedelmeskedik és hagyja érvényesülni a vezetőjét. Vele minden gyors és egyszerű.

 

Közelkép a Honda CRF250RX segédvázáról és levegőszűrőházáról.
Közelkép a CRF250RX motorjáról
Háromnegyedes, elölről készült felvétel egy versenypályán haladó CRF250RX bal oldaláról.
Háromnegyedes, hátulról készült felvétel egy versenypályán haladó CRF250RX bal oldaláról.

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról CRF250RX A CRF250RX a CRF450RX-t tükrözi és a CRF250R-t veszi alapul. Gyors, mozgékony és egyszerűen vezethető, ettől lesz igazán erős járgány, melynek módosításai tökéletesen alkalmassá teszik a terep/cross-country szerepre, de azt is lehetővé teszik, hogy ugyanolyan természetességgel kapaszkodjon fel egy gyökerekkel beszőtt emelkedőn is, vagy értékes másodperceket vágjon le egy gyorsasági versenyben.
Felvétel a CRF250R jobb oldaláról CRF250R A Honda CRF250R modellje kemény fegyver a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. És olyan járművé fejlődött, amiből mind az amatőr motokrossz rajongó, mind a profi versenyző a legtöbbet képes kihozni. Ez a középkategóriás motor a CRF450R-re jellemző lenyűgöző, felső kategóriás váz tartja a kategória élén.

Ismerje meg a CRF250R modellt!

kész erőmű

Lenyűgöző teljesítményt nyújt, extra nyomatékkal a középső fordulatszám-tartományban.

A CRF250RX ugyanazzal a 4-szelepes DOHC motorral és ugyanolyan ütős teljesítménnyel és erős nyomatékkal rendelkezik az alacsony fordulatszám-tartományban, mint testvére, az MX2, viszont továbbfejlesztették az üzemanyag- és gyújtási karakterisztikát, így az általánosabb off-road felhasználás érdekében finomították a teljesítményleadást. 10% nyomatéknövekedést sikerült elérni a 6000 és 10 000 fordulat/perc közötti tartományban a vezérműtengelybütyök keresztmetszetének áttervezésével, míg a szívó- és kipufogócsatorna, a dugattyúkorona és az égéstér alakját érintő változások eredményeként, megváltozott a szelepnyitási idő a kipufogó oldalon. A 2. és 3. sebességi fokozat közelebb került egymáshoz annak érdekében, hogy csökkenjen a motor fordulatszámának visszaesése felváltáskor, míg a 3. és 4. fokozat fogaskerekei új bevonatot kaptak, ami fokozza a tartósságot. A kuplung is fejlesztésen ment keresztül. Egy sebességváltó-fokozat érzékelő teszi lehetővé három egyedi gyújtási térkép alkalmazását, az első és második, a harmadik, illetve a negyedik és ötödik sebességi fokozatban.


HRC rajtelektronika

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtelektronikának köszönhetően a CRF250RX már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyokhoz vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

 

A CRF250RX elölnézetből

Egy igazán ütős kompakt 249 köbcentis gép, felturbózott nyomatékkal a középső fordulatszám-tartományban.

Közelkép a CRF250RX motorjáról

A HRC rajtelektronika optimalizálja az indulási teljesítményt.

Motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button – EMSB)

A CRF250RX modellel különféle terepeket fedezhet fel, ezért a motor viselkedését az aktuális útviszonyokhoz lehet igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

 

 

mindent kihoztunk belőle

A váz pont erre készült!

Felvétel a CRF250RX jobb oldaláról

A 21 colos első és a 18 colos hátsó DID kerekek fekete fényezést kaptak, és Dunlop Geomax AT81 Enduro gumiabroncsokat szereltek rájuk.

A CRF250X hetedik generációs, kúpos alumínium duplahídváza és lengőkara, közvetlenül a CRF450RX-től származik A megfelelő tapadás és fordulékonyság érdekében a váz megtartotta oldalirányú és torziós merevségét, valamint nagy sebességnél való stabilitás és kormányzási pontosság érdekében megnöveltük a villa dőlésszögét. A teljesen állítható Showa felfüggesztés a tökéletes megoldás; a 49 mm-es villa alacsony sebességű kompressziócsillapítással rendelkezik, hogy kemény fékezés alatt is növelje a teljesítményt, illetve a hátsó lengéscsillapítóknál a megnövelt alacsony sebességű nyomáscsillapítás a maximális gyorsulás alatti irányíthatóság javítását szolgálja. A 18 colos hátsókerék nagy mozgásteret ad az abroncsválasztásnál és a kovácsolt alumínium oldaltámasz pedig szinte odasimul a motorhoz.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelem érdekében enyhén hajlítható Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. Ha a befogót 180 fokkal elfordítja, a kormány további 10 mm-es tartományban eltolható az alaphelyzetből, ezáltal négyféle egyedi üléspozíció vehető fel.

Bal oldalról készült felvétel a CRF250RX modellről a természetben, 2 férfivel a háttérben

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő

Közelkép a CRF250RX motorjáról

Hetedik generációs, kúpos alumínium duplahídváz, közvetlenül a CRF450RX-től származik.