2026-os Honda motorkerékpárok

CB1000GT

A sport-túramotorok királya, amelyben a dinamikus, sportos teljesítmény a hosszú távú, kitartó erővel találkozik. Agresszív stílusa mindenhol magára vonja a figyelmet, miközben verhetetlen ár-érték arányt kínál. Ez a motor azoknak készült, akik hajszolják az izgalmakat, és fontos számukra az erő és az utazás, és sem a kényelem, sem a teljesítmény terén nem kötnek kompromisszumot.

A Honda 2026-os E-Clutch választéka 

Az E-Clutch tengelykapcsoló a Honda egyedülálló megoldása. Ön dönti el, hogy hagyományos módon szeretne váltani, vagy az E-Clutchra bízza a munkát. 2026-tól az E-Clutch a CB750 Hornet és az XL750 Transalp modellekhez is elérhető, mindkét motorhoz egyénileg finomhangolt elektromos gázmarkolattal egészül ki a még finomabb váltás érdekében.

Emellett az E-Clutch mostantól az A2-es jogosítvánnyal vezethető 500-as modelljeinkhez is elérhető, amilyen például a CB500 Hornet, a CBR500R és az NX500.

Több évtizedes mérnöki munka, finomhangolás és tesztelés eredményeként született meg, hogy a motorosaink minden pillanatot élvezhessenek a nyeregben. 

CB750 Hornet

Honda E-Clutch elektronikus gázmarkolattal, a CB750 Hornethez hangolva.

Rázza le magáról a megszokás béklyóit a továbbfejlesztett CB750 Hornettel! Precíz, sportos teljesítményre tervezett, könnyű vázának köszönhetően kategóriaelső teljesítményt biztosít. Az elektronikus gázmarkolattal felszerelt Honda E-Clutch a következő generáció előnyével gyorsabb, simább, intuitívabb váltást tesz lehetővé. Figyelemfelkeltő streetfighter stílusával és dupla LED-es fényszórójával a CB750 Hornet készen áll a repülésre. A többiek a közelébe sem érnek.

XL750 Transalp

Honda E-Clutch elektronikus gázmarkolattal, a XL750 Transalphoz hangolva.

Az XL750 Transalp a kalandtúrázás valódi legendája, amely kategóriájában vezető teljesítményt és nyomatékot kínál. Átalakított felfüggesztésének és vázának köszönhetően a közutakon és a terepen egyaránt gondoskodik a könnyű, magabiztos irányíthatóságról. A Honda elektronikus gázmarkolat és az E-Clutch tengelykapcsoló sima, intuitív váltást tesz lehetővé, amelyhez nincs szüksége a tengelykapcsoló karra. A hatékony aerodinamika és szélvédelem jegyében készült a dupla LED-fényszóró és az átlátszó, központi légbeömlő nyílással ellátott Durabio™ szélvédő. Az új 5"-os TFT-képernyő, a Honda RoadSync révén teljes körű okostelefon-csatlakoztatást tesz lehetővé. Az XL750 Transalp kapcsán csak egyetlen kérdés merül fel: Ön milyen messzire szeretne eljutni?

CB650R

Minimalista tökély

Ez a vegytiszta négyhengeres varázslat otthona. A lecsupaszított CB650R hihetetlenül élvezetes teljesítményt kínál, akár a városban csavarog, akár a kanyargós ösvényeket rója: erős gyorsulás és könnyed agilitás jellemzi. Ehhez prémium technológiai megoldások társulnak, emellett ez az első motor, amelyben a Honda hihetetlen E-Clutch rendszere működik – a kevesebb néha valóban több.

CBR650R

Vegytiszta négyhengeres teljesítmény

A négyhengeres középsúlyú sportmotor ritkaság – főleg, ha ilyen gyönyörű, mint a CBR650R. A turbinák teljesítményleadására hajazó kifinomultság jellemzi a soros motort, az alacsonytól a legmagasabb fordulatszámig. Az E-Clutch-nak köszönhetően pedig a váltással sem lesz gondja, így még többet hozhat ki a motorjából – ha ezt szeretné. Ehhez járul a CBR1000RR-R Fireblade által ihletett, agresszívan átalakított megjelenés.

CB1000F

A közkedvelt 1979-es CB750F ihlette,most kortárs erővel és technológiával születik újjá. Ismerje meg Ön is a CB1000F páratlan vezetési élményét és egyedi hangzását! Könnyed, egyenes vezetési pozíció és alacsonyra helyezett ülés a mindennapi kényelem jegyében. Az intelligens technológiáknak, a kanyar-ABS-nek és az erőteljes négyhengeres motornak köszönhetően azonban az izgalmakról sem kell lemondania.

WN7

A Honda WN7 a csendes, kifinomult és károsanyag-kibocsátástól mentes motorozás új élményét nyújtja, ami nagyban különbözik attól, amit a belsőégésű motoros modellektől megszokhattunk. A WN7 mindössze 217 kg menetkész tömegével magával ragadó teljesítményt nyújt. A fejlett 18 kW-os vízhűtéses motor teljesítménye egy 600 köbcentis belső égésű motoréval egyenértékű, eközben ráadásul 100 Nm nyomaték leadására képes, mint egy 1000 köbcentiméteres motorkerékpár.

SH125

Egyszerű vezetni, könnyű használni: az SH arra készült, hogy Ön kényelmesen és stílusosan szelje vele a városi utcákat. Az átdolgozott, új LED-es fényszórókkal és a TFT műszerfallal az SH125 most még praktikusabb társ a közlekedésben.

A 2026-os Forza-család

Forza 750

Csúcsteljesítmény

Prémium GT vezetési élmény, amelyben a túramotorok képességei a nagyobb robogók kényelmével és praktikumával találkoznak. 

Forza 350

A haladás kulcsa

Fedezze fel a prémium Honda Forza 350 robogót, amely sportos teljesítménnyel és elegáns megjelenéssel hódít! 

Forza 125

Felejtse el a kompromisszumokat

Kategóriaelső, kétszemélyes sportos GT robogó, nagyméretű ülés alatti tárolóval, elektromos működtetésű szélvédővel és erős, üzemanyag-takarékos eSP+ motorral.

NT1100

Minden, amire szüksége van egy motorkerékpárban. Az NT1100 egy minden ízében modern kéthengeres túramotor sportos stílusjegyekkel, és még nagyobb nyomatékkal, hattengelyes inerciamérő egységgel (IMU), egyszerűen állítható szélvédővel, nagyobb tárolókapacitással és elektronikus felfüggesztéssel (ES) kerül forgalomba. Az opcionális dupla kuplungos automata váltó (DCT) pedig alacsony sebességnél is sima reakciót kínál.

Három CMX1100 motorkerékpár a szabadban, modern megjelenésű épületek előtt. Egy CMX1100 motorkerékpár a szabadban, egy modern megjelenésű épület előtt.

CMX1100 Rebel

Mindannyiunkban ott bujkál a lázadó

A CMX1100 Rebel a klasszikus bobber stílus és a kortárs dizájn találkozása, amelyben karakteres, nagyobb nyomatékú kéthengeres motor és új 5"-os TFT kijelző kapott helyet, emellett a Honda RoadSync gondoskodik a csatlakoztathatóságról, a vezető pedig kényelmesebb üléspozícióban utazhat. Touring változatban és az utcai custom Special Edition verzióban is kapható. 

GL1800 Gold Wing

Bárhová is vezet az útja, a GL1800 Gold Wing az ideális motorkerékpár, hogy eljusson oda: gyönyörű kidolgozása mellett úgy alkottuk meg, hogy a lehető legélvezhetőbbé tegye a túramotorozást. A lenyűgöző, 1833 köbcentis, hathengeres motorhoz hétsebességes dupla kuplungos automata váltó (DCT) társul, és mindez egy kifinomult, könnyen kezelhető vázban kapott helyet. A Gold Winget a motorozás élvezete érdekében hoztuk létre.

Három CMX1100 motorkerékpár a szabadban, modern megjelenésű épületek előtt.

X-ADV

Fedezze fel a valódi vadságot!

Ez egy prémium kategóriás társ a városi felfedezésben, amely részben kalandmotor, részben robogó, mindkét kategória legjobb tulajdonságaival.

NC750X

Sokoldalú motorkerékpárt szeretne? Akkor jó helyen jár. A hosszú rugóutas, kéthengeres NC750X kiváló az ingázáshoz és a hosszú túrákhoz, ahogy a kettő között minden máshoz is.

2026-os robogók választéka

ADV350

A sportos motorteljesítmény, a robusztus, sima futású váz és a hátsó felfüggesztés nagyobb kényelmet biztosít, így a tereppel is könnyedén megbirkózik. Az irányjelzés automatikus megszakításával pedig az ADV350 nemcsak biztonságos, hanem könnyen használható is. Az erő nem minden. Az 5"-os TFT kijelzőn lenyűgöző élességgel követheti nyomon az utazását, a Honda RoadSync integrációjának köszönhetően pedig telefonhívásokat és üzeneteket intézhet, zenét hallgathat és navigálhat.

SH350i

SH-robogóink a kétkerekűek világának méltán népszerű tagjai: ezek az erős motorral és praktikus sík padlóval felszerelt modellek megbízható, prémium szintű teljesítményt nyújtanak. Az SH350i friss külsővel és elülső kialakítással, továbbfejlesztett fényszórókkal, irányjelzőkkel és stílusos új színválasztékkal viszi tovább ezt az örökséget. Ez a kompakt, időtlen formaterv most még vonzóbb belsőt rejt: az SH350i ugyanolyan praktikus, mint amennyire elegáns, a nagy méretű 16"-os kerekek pedig gondoskodnak a stabilitásról.