1969 – Új a nap alatt
Amilyen a kezdet, olyan a folytatás – tartja a mondás, s bizony nem volt kivétel a hatvanas évek sem. Miután a Honda motorok 1961-ben kivívták elsőségüket a Man-szigeti TT-n, a márka sikerrel hódította meg az öreg kontinens piacait is. Akkora volt az érdeklődés, hogy a vállalat 1962-ben saját gyárat épített Belgiumban, innen szállították többek között a Super Cub C100-at Európa minden szegletébe. A növekvő kapacitás a számokban is megmutatkozott, 1968-ra a Honda Motor Company legyártotta tízmilliomodik (!) járművét, vitathatatlan jelét adva, hogy a - Soichiro Honda kijelölte - vevőközpontú irányvonal anyagi és morális szempontból is helyes. A cég legújabb terméke a mára ikonná nemesedett Honda Dream CB750 Four volt, amely a világ első soros, négyhengeres, felülvezérelt erőforrással és tárcsafékkel felszerelt szériagyártású motorkerékpárjaként vonult be a történelembe. Kereken tíz évig maradt a kínálatban, s közel 400 ezer példány kelt el belőle.