

CMX1100 Rebel
Mindannyiunkban ott bujkál a lázadó.
Nem csak a már megtett út fontos. Hanem a kitűzött cél is. És bárhová is viszi az útja, az új CMX1100 Rebel egyedülálló, utcai stílusban kíséri el oda. Karakteres kéthengeres motorja még többre képes, már az alsó-középső fordulatszám-tartományban is. A kormányt megemeltük és hátrébb helyeztük, közelebb a vezetőhöz, a lábtartók előrébb kerültek, és 10 mm-rel megemeltük az ülésmagasságot, így tágasabb teret biztosító üléspozíciót alakítottunk ki, amely kényelmesebb és biztonságosabb is. A Honda RoadSync új, éles, 5 colos TFT-kijelzőjével pedig csatlakoztathatja az okostelefonját, így akkor is folyamatosan tájékozódhat a világ dolgairól, ha épp mozgásban van.


Hosszú, alacsony és gyönyörű
A CMX1100 Rebel rendkívül vékony.
710 mm-es ülésmagasságának köszönhetően alacsony sebességen is jól irányítható, és a talaj is könnyen elérhető. És minden részlet pontosan a helyén van. Az izmos motor fölött elhelyeztünk egy 13,6 literes perem nélküli üzemanyagtartályt. Az első és a hátsó sárvédők 1 mm vastagságú acélból készültek, és alumíniumöntvény elemek rögzítik őket. A kör alakú fényszóró a motordizájn igazi klasszikusa, amely most modern csavart kapott: a négy erőteljes LED-izzó meghatározza a Rebel stílusát, amire a LED-es irányjelzők és az átlátszó falú hátsó lámpa is ráerősít. A CMX1100 méreteit emellett úgy dolgoztuk ki, hogy motorossal is pontosan ugyanolyan jól nézzen ki, hiszen ez sem elhanyagolható szempont.


Teljesítmény az Ön kezében
Az Ön kezébe adtuk a teljesítményt.
A kifinomult elektronikának köszönhetően a gázmarkolat elforgatásával Ön is megtapasztalhatja a hamisítatlan öröm érzését, hiszen tökéletesen kézben tarthatja a CMX1100 Rebel erejét. Az elektronikus gázmarkolat három alapértelmezett vezetési módot kínál (Standard, Sport és Rain), amelyeket a jobb teljesítmény jegyében tovább finomítottunk – ehhez társul a Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) és a Wheelie Control. Ha pedig szeretné, a felhasználói módban testre szabhatja az értékeket, köztük a teljesítményt és a motorfékezést is. Az opcionális hatfokozatú duplakuplungos sebességváltót (DCT) is továbbfejlesztettük, amely így simább elindulást és megállást tesz lehetővé, és alacsony sebesség mellett is megkönnyíti a kanyarodást.


Nyers stílus
Az utazásra tervezve.
Az acél főváz már önmagában is mestermunka: a hosszú, alacsony bobber megjelenéshez 35 mm-es csöveket használtunk a nagy teherbírású, 50,8 mm-es átmérőjű lengőkar mellett. De ez a motor nemcsak arra készült, hogy távolról csodálják: vezetni is ugyanolyan élvezetes. Ennek érdekében meghallgattuk azokat, akik a legjobban tudják, hogy milyen az ideális üléspozíció: a Rebel-tulajdonosokat. A kormányrúd 28 mm-rel hátrébb és 12 mm-rel magasabbra került. A lábtartókat 50 mm-rel előrébb helyeztük, az új, kiváló minőségű uretánhabból készült ülés pedig 10 mm-rel vastagabb lett, de az ülésmagasság még így is mindössze 710 mm. Az eredmény? Tágas hely a legkülönfélébb testalkatú motorosoknak, és nyugodtabb vezetés, nagyobb kényelem és irányíthatóság.
CMX1100 Rebel Special Edition
Több okból is különleges.
CMX1100T Rebel
Néha maga az út fontosabb, mint a cél.
Stílusos motorozás
Nézzen körül alaposan, és válassza ki a sajátját.
Eredeti Honda kiegészítők
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.
Jogi nyilatkozat - Az oldalon látható képek nem európai specifikációjú modelleket és egy olyan színváltozatot tartalmaznak, amelyet Európában nem forgalmaznak.
