Honda CBR1000RR-R Fireblade SP intelligens elektronikus vezérlésű felfüggesztéssel

VERSENYRE SZÜLETETT

Semmi kétség: a CBR1000RR-R Fireblade SP a versenypályára született. Itt érzi magát otthon. Ugyanarról a rajtrácsról indul, mint az alapkivitelű Fireblade, de az intelligens elektronikus vezérlésű (S-EC) Öhlins felfüggesztés, a Brembo főfékhenger, fékkar és első-hátsó féknyergek, valamint a gyorsváltó kiemeli a tömegből. A kiemelkedő, 160 kW-os csúcsteljesítménnyel rendelkező, félbütykös motort továbbfejlesztettük, hogy extra teljesítményt biztosítson az alacsony-közepes fordulatszám-tartományban, valamint a HSTC nyomatékszabályozót is finomítottuk. És annak ellenére, hogy közúton is használható – fényszórókkal, irányjelzőkkel és SMART kulccsal – a Fireblade SP elsősorban versenymotornak készült. Olyan gép, amely minden kanyarban felpumpálja az adrenalinszintjét.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP kiemelkedő tapadást biztosító alvázzal és elektronikával

TÖREKEDJEN A TÖKÉLETESRE!

A tökéletes kör. Egy elérhetetlennek hitt cél. És ketten a nyomában: Ön és a motorja. Eleget gyakorolt, tökéletesen eltalálta az ívet és hibátlan összefűzte a kanyarokat. Otthon van ezen a pályán. Ahogyan a Fireblade SP is. A motor pontosan ott adja le a szükséges teljesítményt, ahol szükség van rá, miközben a váz és az elektronika gondoskodik a kiemelkedő tapadásról. Az aerodinamika hihetetlen sebességet és kezelhetőséget ad a kezébe. Ön szinte összeforr a motorjával. Megtalálta az ideális társat.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP magas fordulatszámú, soros négyhengeres, félbütykös motorral

Még nagyobb teljesítmény az alacsony-közepes fordulatszám-tartományokban, hogy gyorsabban tudjon kijönni a kanyarokból

A lenyűgöző, 14 500-as fordulatszámon 160 kW-ot leadó soros négyhengeres, félbütykös motor ugyanazzal a furatátmérővel és lökethosszal, valamint súrlódáscsökkentő technológiával rendelkezik, mint az RC213V – ráadásul titán hajtókarok és kovácsolt alumíniumdugattyúk tartoznak hozzá. A fejlesztések közé tartozik a 43 fogas hátsó lánckerék, valamint a légszűrőház-szívótölcsér, a szívónyílások és a 4-2-1 kipufogórendszer optimalizálása. Így a magas fordulatszám és a kiemelkedő csúcsteljesítmény mellett az alacsony-közepes fordulatszám-tartományokban extra nyomaték is elérhető, hogy még gyorsabban tudjon kijönni a kanyarokból. A továbbfejlesztett gyorsváltó könnyedebb, simább sebességváltást tesz lehetővé, hogy még többet lefaraghasson a köridőkből.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP magas fordulatszámú, soros négyhengeres, félbütykös motorral

A Fireblade SP a sebességre termett

A Fireblade SP teljesítményének minden részlete finomhangolható. A három alapértelmezett vezetési módban pedig alapbeállítások is elérhetők. Az 5"-os TFT-kijelzőn személyre szabhatja a motor teljesítményét, a motorféket és az egykerekezés-gátlást. Hogy még erőteljesebben tudjon kijönni a kanyarokból, a 9 fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó továbbfejlesztésekor megfogadtuk HRC-versenyzőink tanácsait. Egyenletesebb, jobban reagál a gázadásra, és jól használja ki a motor extra teljesítményét az alacsony-közepes fordulatszám-tartományokban történő kigyorsításkor. Ennek érdekében csökkentettük az elektronikus gázmarkolat (TBW) visszahúzó rugójának terhelését, hogy gázadás közben még nagyobb linearitást biztosítsunk.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP magas fordulatszámú, soros négyhengeres, félbütykös motorral

OBTi-kezelés a tökéletes beállításhoz

A félaktív Öhlins S-EC 43 mm-es NPX USD villák különálló kompressziós és kirugózó körökön és léptetőmotorokon keresztül teszik lehetővé a csillapítás beállítását. Ez az alkatrész versenycélokra készült, pontosabb visszajelzést nyújt az első gumiabroncsról, és a megfelelő tapadásról is gondoskodik. Az eredmény? Magabiztosabb irányítás a gyorsabb köridők eléréséhez. A versenyminőségű elülső részhez illeszkedik az Öhlins TT36 S-EC hátsó lengéscsillapító. A maximális kontroll érdekében – és mivel a körülmények rendkívül gyorsan megváltozhatnak a versenypályán – az Öhlins Objective Tuning Base interfészen (OBTI) keresztül 3 előre beállított üzemmód közül választhat, hogy a pálya feltételeihez igazítsa az üzemanyag-felhasználást és a gumiabroncsok kopását.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP magas fordulatszámú, soros négyhengeres, félbütykös motorral

Két ABS üzemmód

A merev, Brembo Stylema monoblokk négydugattyús, radiális rögzítésű féknyergek kevesebb belső folyadékmennyiséget tartalmaznak az azonnali reakció érdekében. A Brembo fékkarral és főfékhengerrel működtetve hatalmas fékerőt biztosítanak. A hátsó Brembo féknyereg kialakítása megegyezik az RC213V-n használttal. A kívánt teljesítménytől függően két ABS üzemmód közül választhat: A SPORTS beállítás közúton történő használatra szolgál, míg a TRACK megnöveli a fékerőt, hogy a versenypályán még nagyobb sebességgel körözhessen. A fékerő a dőlésszöghez képest is szabályozott, míg a hátsókerékelemelkedés-gátló megőrzi a hosszirányú stabilitását – így elég csak a kanyarok gyorsabb bevételére koncentrálnia.

GYORSNAK NÉZ KI. ÉS AZ IS

Nézzen körül kiváló szupersport eszköztárunkba, és válasszon színt is.
Húzza el a forgatáshoz Húzza el a forgatáshoz
Nagyítás Nagyítás
Rotate Rotate
Kétujjas nagyítás Kétujjas nagyítás
Válasszon színt!

    ÜVÖLTÉS A VÖRÖS VONALIG

    Engedje szabadjára a négyhengeres MotoGP motortechnológiát, és hagyja, hogy üvöltsön az Akrapovic kipufogódob.

    Honda CBR1000RR-R Fireblade SP with four-cylinder form
    Honda CBR1000RR-R Fireblade SP with four-cylinder form
    Görgetés
    HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

    HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

    A Honda Motorcycles Europe alkalmazással a saját szájíze szerint alakíthatja Honda motorját. Nagyon egyszerű! Válassza ki a kívánt motorkerékpárt, majd a színt. Az AR funkcióval akár azt is megnézheti, hogyan mutatna az Ön garázsában! A beépített kiegészítőkatalógusnak köszönhetően bármilyen kiegészítőt hozzáadhat a modellhez. A Honda Motorcycles Europe YouTube-csatornája is bekerült az appba, így Ön szabadon válogathat az érdekes videók között.