Ismerje meg részletesebben ezeket az egyedi jellemzőket, amelyeknek köszönhetően kijelenthetjük, hogy a CBR1000RR-R Fireblade SP a versenyzésre született!
Az Öhlins NPX villa nagynyomású csillapítórendszerével minimálisra csökkenti a kavitációt, így stabilabb csillapításvezérlést tesz lehetővé, és nagy sebességen is hatékonyabb lengéscsillapítást képes elérni. Az első kerék tapadásának érzete is javult. A hátsó lengéscsillapító szintén az Öhlinstől származó, a felső rögzítés a motor hátsó részéhez csatlakozik, így a motor nagyobb sebességen is nagyszerűen irányítható.
A legújabb monoblokk Brembo Stylema radiálisan rögzített, négydugattyús féknyereg lenyűgöző fékezési erőt képes kifejteni – a szettet Brembo fékkar és fődugattyú teszi teljessé. A féknyereg merevsége változatlan, de 7%-kal könnyebb lett, és belső folyadéktérfogata is csökkent, így gyorsabban reagál.
Az alumínium lengőkar kialakítását az RC213V-S inspirálta, és most 30,5 mm-rel hosszabb (így 622,7 mm-es) lett, azonban ugyanannyit nyom, mint a korábbi változat. A vízszintes merevséget 15%-kal csökkentettük, a függőleges merevség pedig a hátsó kerék kiváló tapadásának megőrzése érdekében változatlan maradt.
A CBR1000RR-R Fireblade SP rajtvezérlés funkciója ideális a versenyrajtokhoz. Ezzel a lehetőséggel a rendszer akár teljesen nyitott fojtószelep mellett is a beállított 6000, 7000, 8000 vagy 9000 ford/perc értékekben korlátozza a motorfordulatszámot, így Ön a tengelykapcsoló felengedésére (és a rajtfényekre) összpontosíthat. A versenypályára optimalizált teljesítményt és megbízhatóságot kínáló gyorsváltó is az alapfelszereltség része.
A dinamikus vezérlés érdekében (a Hátsókerékelemelkedés-gátló mellett) az ABS két kapcsolható módot kapott: a SPORTS mód a közúti közlekedéshez készült, így magas fékerőt és hosszirányú dőlést kínál, míg a TRACK mód nagyobb teljesítményt és pontosabb fékezést kínál a jobb köridők érdekében. Mindkét üzemmódot a hattengelyes inerciamérő egység (IMU) adatai vezérlik.
Akkor az új CBR1000RR-R Fireblade SP pontosan Önnek készült. Az új motor ugyanabból a boxutcából indul, mint a CBR1000RR-R – MotoGP-technológiák a motorban, a vázban és az aerodinamikában. Ezekhez azonban most az Öhlins második generációs intelligens elektronikus vezérlésével (S-EC) működő felfüggesztés és a hozzá tartozó továbbfejlesztett felhasználói felület jár. És ráadásként új Brembo fékcsomag Stylema első féknyereggel, fékkarral és hátsó féknyereggel. A CBR1000RR-R SP nem az utcai motoros igényei szerint készült: a versenypályán van a helye. Lámpáival, irányjelzőivel, teljesen színes TFT-kijelzőjével és a Honda Smart Key rendszerrel a közúti közlekedésre is tökéletesen alkalmas, ugyanakkor a CBR1000RR-R Fireblade SP a versenypályák agresszív bevételére született. Élvezze gondtalanul!