HAJTÓERŐ
A nagyobb teljesítmény, a kisebb súly és a fokozott kényelem új távlatokat nyit.
4 kilogrammtól megszabadítottuk a CRF300 RALLY vázát és 2,7 literrel megnöveltük az üzemanyagtartály kapacitását, hogy egy tankolással még nagyobb távokat meg tudjon tenni. Hogy kényelmesebbek legyenek ezek a hosszú napok, magasabbra került a kormányrúd. Az ülés 10 mm-rel alacsonyabbra került, a lábtartók pedig gumibetéteket kaptak. A folyadékhűtésű, négyszelepes, egyhengeres, az EURO5 szabványnak megfelelő DOHC motor nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval szerelve érkezik, amely nagyobb teljesítményt (20,1 kW) és jobb nyomatékot (26,6 Nm) tesz lehetővé, és minden körülmények között gyorsan reagál. Ezenkívül megnöveltük a szabad hasmagasságot – ami terepmotorozásnál mindig jól jön – és kiegészítettük a műszeregységet egy váltófokozat-jelzővel.