Honda, X-ADV, képernyő

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha kérdése van és azt megtalálja alább, kattintson a válasz megtekintéséhez; vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a további információkért.

A Honda RoadSync használata

Honda RoadSync

KÉRDÉS Mi az a Honda Smartphone Voice Control rendszer?

A Honda Smartphone Voice Control rendszer segítségével a motorkerékpár kormányán található kapcsoló és hangutasítások révén vezérelheti az okostelefonját, amely Bluetoothon keresztül kapcsolódik a motorhoz. A rendszer használatához telepítenie kell a „Honda RoadSync” alkalmazást az okostelefonjára.

KÉRDÉS Mi az a Honda RoadSync?

A Honda RoadSync egy okostelefonos alkalmazás, amely összekapcsolja az okostelefonját a motorkerékpárjával, és lehetővé teszi a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatát.

KÉRDÉS Milyen funkciókat kínál a Honda RoadSync?

A Honda RoadSync alkalmazás számos remek funkciót, köztük navigációt, üzenetküldést, kihangosított telefonhívásokat, zenelejátszást, valamint az aktuális tartózkodási helyre és célállomásra vonatkozó időjárás-jelentéseket biztosít, amíg Ön a motorkerékpárt vezeti. A vezetés közben nem használható funkciók is frissülnek.

KÉRDÉS Mi szükséges a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatához?

Szüksége lesz egy kompatibilis motorkerékpárra, és le kell töltenie a Honda RoadSync alkalmazást az okostelefonjára. Emellett be kell szereznie egy motorozásra alkalmas Bluetooth-headsetet is. Ha további információra van szüksége ezzel kapcsolatban, forduljon Honda márkakereskedőjéhez, aki örömmel segít Önnek eligazodni.

*A hangfelismerési funkció használatához hangbemenettel ellátott headset szükséges.

KÉRDÉS Milyen headsetek kompatibilisek az alkalmazással? A Honda ajánlja valamely konkrét headsetet?

Olyan headsetet válasszon, amely kompatibilis az okostelefonjával. Kérjük, forduljon Honda márkakereskedőjéhez.

KÉRDÉS Olyan típust vásároltam, amely nem kompatibilis a Honda Smartphone Voice Control rendszerrel. Beépíthető később ez a funkció?

A Honda nem kínál utólagos beszerelési lehetőséget a Honda Smartphone Voice Control rendszerhez.

KÉRDÉS Mely országokban használható a Honda RoadSync alkalmazás?

További információért tekintse meg ezt az oldalt https://global.honda/voice-control-system/

KÉRDÉS Mely nyelvek támogatottak?

A Honda RoadSync jelenleg több mint 20 nyelvet támogat. Tekintse meg a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításai között elérhető „App language” (Alkalmazás nyelve) részt.

Csak Android rendszerű eszközök esetében – A hangalapú visszajelzés által támogatott nyelvek köre az okostelefon szövegfelolvasó motorjától függ. Az alapértelmezett motor a Google TTS. A hangos visszajelzés nyelvét a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításaiban, a „Text-to-speech language” (Szövegfelolvasó nyelve) menüpontban módosíthatja.

KÉRDÉS Kompatibilis a Honda RoadSync alkalmazás az iPhone-nal (az iOS rendszerrel)?

A Honda RoadSync mostantól iPhone-okkal is kompatibilis (az iPhone 6s-nél újabb modellekkel, iPhone 6s Plus, iPhone SE), amelyeken az iOS™ 14-es vagy újabb verziója fut.

A Honda RoadSync telepítése

KÉRDÉS Honnan tudom letölteni a Honda RoadSync alkalmazást?

A Honda RoadSync iOS™ rendszerű eszközökön letölthető az App Store-ból, Android™ rendszerű eszközökön pedig a Google Play Áruházból.

(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)

(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)

KÉRDÉS Milyen típusú okostelefonokkal/operációs rendszerekkel kompatibilis a Honda RoadSync alkalmazás?*

A Honda RoadSync mostantól kompatibilis az iPhone-okkal is (az iPhone 6s-nél újabb modellekkel, iPhone 6s Plus, iPhone SE), amelyeken az iOS™ 14-es vagy újabb verziója fut, valamint az Android™ 8.0-s és újabb verziójú, valamint a Bluetooth BLE 4.2 technológiát támogató eszközökkel.

Ha szeretné ellenőrizni, hogy az alkalmazás támogatja-e az Ön okostelefonját, válassza ki az okostelefon melletti ikont alább.

(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)

(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)

* Az okostelefon kompatibilitását az operációs rendszer verziója is befolyásolhatja.

* A Honda nem tesztelt minden okostelefon-típust.

KÉRDÉS Kell fizetnem a Honda RoadSync használatáért?*

A Honda RoadSync ingyenesen letölthető és használható.

*Előfordulhat, hogy a Honda RoadSynchez csatlakoztatott zenelejátszó alkalmazások használatáért előfizetési díjat kell fizetnie, valamint az okostelefonon felhasznált adatmennyiség is díjköteles lehet.

A Honda RoadSync csatlakoztatása

KÉRDÉS Hogyan lehet Bluetooth segítségével csatlakozni?

Olvassa el a rövid használati útmutatót https://global.honda/voice-control-system/en-top.html#qs

KÉRDÉS Szükséges-e azonosítót létrehoznom a Honda RoadSync alkalmazásban?

Az alkalmazás beállításához Apple ID azonosító vagy Google-fiók szükséges.

KÉRDÉS Miért kell különböző engedélyeket adnom az alkalmazásnak?

A Honda RoadSync alkalmazásnak azért van szüksége ezekre az engedélyekre, hogy hozzáférjen az információs és szórakoztató rendszerhez, például a navigációhoz, a hívások indításához, az üzenetküldéshez, valamint a zenehallgatáshoz szükséges adatokhoz és funkciókhoz. Ha nem adja meg a kért engedélyeket, nem fogja tudni használni ezeket a funkciókat. Az alkalmazásnak azért van szüksége folyamatos hozzáférésre az eszköz tartózkodási helyéhez, mert a Honda RoadSync alkalmazás a háttérben fut akkor is, amikor az okostelefon le van zárva.

KÉRDÉS Egyszerre több okostelefon is csatlakoztatható? Hány okostelefon csatlakoztatható?

Egy időben csak egy okostelefon csatlakoztatható a jármű Bluetooth-egységéhez. Ha olyan okostelefont szeretne csatlakoztatni, amely még nincs párosítva a jármű Bluetooth-egységével, először állítsa alaphelyzetbe a motorkerékpár Bluetooth-beállításait.

A Honda RoadSync használata

KÉRDÉS Megjeleníthetem az okostelefon képernyőjét a Honda RoadSync alkalmazással?

Ha elfogadja a képernyőn megjelenő biztonsági figyelmeztetést, megjelenítheti az okostelefon képernyőjét, amikor a készülék Bluetooth segítségével csatlakozik a motorkerékpárhoz. 

KÉRDÉS Hogyan lehet kezelni a Honda RoadSync alkalmazást a kormányon elhelyezett kapcsolók segítségével?

Nézze meg a Honda RoadSync alkalmazás használatát bemutató videót.

KÉRDÉS Van hangfelismerési funkció a Honda RoadSync alkalmazásban?

Igen. A Honda RoadSync hangfelismerési funkciójának használatához hangbemenettel és -kimenettel rendelkező headsetre van szükség.

*Az iOS-re készült alkalmazásban az iOS rendszer korlátozásai miatt egyes hangfelismerési funkciók korlátozottan működnek.

KÉRDÉS A kormányon található kapcsoló nem aktiválja az alkalmazást.

Először ellenőrizze a Bluetooth-kapcsolatot.

A TFT-s motorkerékpárok műszerfalán kétféle mód választható: a „Honda RoadSync” üzemmód és a „Default Mode” (Alapértelmezett üzemmód). Miután csatlakozott a Honda RoadSync alkalmazáshoz, a műszerfal automatikusan a „Honda RoadSync” üzemmódra vált. Ha lenyomva tartja a kormányon lévő jobb oldali gombot, átválthat az alapértelmezett üzemmódra. Ha lenyomva tartja a kormányon lévő bal oldali gombot, átválthat a Honda RoadSync üzemmódra. Ezeket a műveleteket az alkalmazás oktatóanyaga is ismerteti.

KÉRDÉS Hová tegyem az okostelefonomat?

Biztonsági okokból, valamint a telefon leejtésének elkerülése érdekében ne tartsa okostelefonját a motorkerékpáron, hanem mindig rakja el biztonságos helyre. Az okostelefon vezeték nélkül, Bluetooth segítségével csatlakozik, és a kormányon lévő kapcsolókkal, valamint hangvezérléssel egyaránt működtethető.

KÉRDÉS Milyen parancsokat tudok használni a hangfelismerő rendszerben?

Csak Android rendszerű eszközök esetében – A hangfelismerés segítségével rákereshet a célhelyekre és a névjegyekre, valamint üzeneteket vihet be. Hangparancsok kiadására nincs lehetőség.

Csak iOS rendszerű eszközök esetében – A hangfelismerési funkció az iOS rendszer korlátozásai miatt a célhely keresésekor csak szöveg bevitelére használható.

KÉRDÉS Mely navigációs alkalmazásokat támogatja a rendszer?

A Google Térkép csak androidos eszközök esetében használható navigációra. 

Az iOS esetében a navigációs szolgáltatást a HERE Technologies biztosítja, és ez a funkció az alkalmazáson belül érhető el. 

KÉRDÉS Megjelenik a kanyaronként követendő navigáció a TFT-s műszerfalon?

Biztonsági okokból a kanyaronként követendő navigáció nem jelenik meg a műszerfalon. A rendszer ehelyett hangvezérelt útmutatást biztosít.

KÉRDÉS Indíthatok hívást külső alkalmazásokkal (WhatsApp, LINE stb.)?

Android:

A Honda RoadSync alkalmazásban nem indíthat hívást külső alkalmazásokkal. Csak az alapértelmezett hívóalkalmazást használhatja ehhez.

iOS:

Az iOS rendszer korlátozásai miatt a hívások indítása nem támogatott.

KÉRDÉS Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?

Android:

Lásd a „Choose supported message apps” (Támogatott üzenetküldési alkalmazások kiválasztása) lehetőséget az Advanced beállításokban.

Új üzenet elküldésére csak SMS formájában van lehetőség. A beérkező üzenetekre a támogatott üzenetküldő alkalmazásokkal válaszolhat.

iOS:

Lásd a „Choose supported message apps” (Támogatott üzenetküldési alkalmazások kiválasztása) lehetőséget az Advanced beállításokban.

Az iOS rendszer korlátozásai miatt csak a beérkező üzenetek felolvasására van lehetőség.

KÉRDÉS Hogyan módosíthatom az üzenetküldő alkalmazás értesítési beállításait?

Az üzenetalkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott üzenetküldő alkalmazás megjelenik az elérhető beállítások között. A kiválasztott üzenetküldő alkalmazások fogják Önt vezetés közben értesíteni az új üzenetekről. Olvassa el a fenti „Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?” című részt.

KÉRDÉS Milyen zenei alkalmazásokat használhatok?

Az alább felsorolt zenei alkalmazásokat használhatja.

Amazon Music, Apple Music, Deezer, Player FM, Poweramp, Samsung Music, SoundCloud, Spotify, TuneIn Radio, VLC, YouTube Music, Mp3-lejátszó (az iOS kizárólag az Apple Music szolgáltatást támogatja).

KÉRDÉS Hogyan módosíthatom a Honda RoadSync alkalmazásban használt zenei alkalmazást?

Csak Android rendszerű eszközök esetében – A zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott zenei alkalmazás kiválasztható.

Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Ezek az eszközök csak az Apple Music használatát támogatják.

KÉRDÉS Levehetem a hangot?

Igen, a hang némításához tartsa lenyomva a kormány kapcsolójának gombját. A némítás feloldásához tartsa ismét lenyomva ezt a gombot.

KÉRDÉS Mire szolgálnak az utazási előzmények?

A rendszer automatikusan rögzíti a megtett utakat, így később visszanézheti őket.

KÉRDÉS Mely funkciókat tudom headset nélkül is használni?

Bluetooth segítségével csatlakoztathatja okostelefonját a motorkerékpárhoz, megtekintheti a használati utasításokat az oktatómódban, hozzáadhat kedvenceket, valamint módosíthatja az alkalmazás beállításait. Ha új üzenetet vagy hívást kap, értesítés jelenik meg a műszerfalon. A Honda RoadSync alkalmazást hangos bevitelre és visszajelzésekre fejlesztettük ki, a Honda javasolja, hogy megfelelő motoros headsettel használja az alkalmazást.

*iOS esetén a hívásfunkció csak kompatibilis headsettel használható. 

KÉRDÉS Milyen funkciókat használhatok, ha az okostelefonomon nincs internetkapcsolat?

Internetkapcsolat nélkül is összekapcsolhatja az okostelefont és a motorkerékpárt (Bluetooth segítségével), módosíthatja az alkalmazás beállításait, lejátszhatja a helyi memóriában tárolt zenéket, valamint módosíthatja a hangerőt. Az internetkapcsolatot igénylő funkciók azonban nem fognak működni.

KÉRDÉS Beállíthatom, hogy a Bluetooth ne csatlakozzon automatikusan?

Andoid – A Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításainál kapcsolja ki a „Bluetooth Auto launch” (Automatikus Bluetooth-indítás) funkciót.

iOS – Nincs beállítás a Bluetooth automatikus elindításához.

KÉRDÉS Mi a különbség a nyelvi beállításoknál a „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) és az „App language” (Alkalmazás nyelve) között?

Android – Az „App language” (Alkalmazás nyelve) funkcióval a képernyőn megjelenített felület nyelvét állíthatja be. A „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) funkcióval a hangalapú visszajelzés nyelvét állíthatja be. Kérjük, ellenőrizze mindkét nyelvi beállítást, mert olyan visszajelzési nyelvet is választhat, amely az alkalmazás megjelenítési nyelveként nem érhető el.

iOS – Nem lehet beállítani a visszajelzés vagy az alkalmazás nyelvét.

KÉRDÉS Hogyan tudom megnézni az alkalmazás verziószámát?

Az alkalmazás verziószámát a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban ellenőrizheti.

KÉRDÉS Hogyan tudom leállítani a Honda RoadSync alkalmazást?

Android – Ha az Auto Connect / Disconnect (Automatikus csatlakoztatás/leválasztás) beállítás be van kapcsolva (alapértelmezés: bekapcsolva), akkor az alkalmazás automatikusan leáll, amikor a motort leállítják, és megszűnik a Bluetooth-kapcsolat. Ha az alkalmazás képernyőjéről végzi a leállítást, válassza a Shutdown (Leállítás) lehetőséget a Quick Settings (Gyorsbeállítások) menüben.

iOS – Az alkalmazásban nincs kikapcsolási menü. Az alkalmazás automatikusan leáll, amikor a motort leállítják, és megszűnik a Bluetooth-kapcsolat.

Hibakeresés

KÉRDÉS Nincs hang.

Elképzelhető, hogy korábban lenémította a rendszert. A kormányon lévő kapcsoló gombjának hosszú megnyomásával törölheti a némítást.

KÉRDÉS Alacsony a hangerő, hogyan tudom növelni?

Állítsa be a kívánt hangerőt az okostelefonon és a Bluetooth-headseten.

KÉRDÉS A hangalapú visszajelzés alacsonyabb hangerővel szólal meg, mint a többi hang.

Csak Android rendszerű eszközök esetében – Ha már 100%-ra állította a hangerőt, és továbbra is nehezen hallja az alkalmazás hangos visszajelzését, növelheti a szövegfelolvasási hangerőt az okostelefonján a telefon „Kisegítő lehetőségek” menüpontjában (keressen rá a „Szövegfelolvasó” lehetőségre az okostelefon keresősávjában, majd keresse meg, és aktiválja a „Beszéd hangerejének növelése” beállítást).

(például: Pixel4) Beállítások > Kisegítő lehetőségek > Szövegfelolvasó > Koppintson a Preferált motor melletti Beállítások fogaskerékre > Beszéd hangerejének növelése (be/ki).

KÉRDÉS A szövegfelolvasási funkció nem működik.

Csak Android rendszerű eszközök esetében – Samsung okostelefonok esetén alapértelmezés szerint aktiválódik a Samsung szövegfelolvasó motorja, és ez okozhatja a problémát. Módosítsa a beállításokat a Honda RoadSync alkalmazásban, és próbálja meg inkább a Google szövegfelolvasó motorját használni.

KÉRDÉS A hangfelismerés nem elég hatékony.

A funkció működése a környezetétől függ. A hangfelismerés javításához próbálkozzon az alábbiakkal:

 - Próbálja meg növelni az utasítások hangerejét.

 - Próbáljon meg a hangjelzés után beszélni, amely jelzi, hogy a hangfelismerés megkezdődött.

 - Ellenőrizze a nyelvi beállításokat, és állítsa be azt a nyelvet, amelyen beszél.

 - A szél akadályozhatja a headset mikrofonját az észlelésben. Próbálja áthelyezni a mikrofont, vagy használjon zárt, állvédős sisakot.

 - Használjon jobb minőségű mikront tartalmazó headsetet.

KÉRDÉS Nem hallom a hangfelismerés elindítását jelző hangot.

Csak Android rendszerű eszközök esetében – Ellenőrizze a „Csengés hangereje” beállítást az okostelefon hangerő-beállításai között. A hangjelzést a „Csengés hangereje”, a többi funkciót pedig a „Médiatartalmak hangereje” beállítás szabályozza.

Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Ellenőrizze a rendszer hangerejét, ha szövegbevitelt szeretne használni a célpont megadásához.

KÉRDÉS A hangfelismerés nem működik.

Csak Android rendszerű eszközök esetében

Próbálkozzon az alábbiakkal:

- Ellenőrizze, hogy működik-e a funkció más hangfelismerő szolgáltatásoknál, például a Google Asszisztensnél.

- Ellenőrizze, hogy a Bluetooth-headset megfelelően csatlakozik-e, és hogy engedélyezte-e a mikrofon használatát. 

- Próbálja meg leválasztani a Bluetooth-headsetet, és ellenőrizze, hogy működik-e a hangfelismerés az okostelefon mikrofonján keresztül. 

- A hangfelismerés teljesítményét a vezetés közben jelentkező szélzaj is befolyásolhatja. A szélzaj kizárása érdekében viseljen zárt, állvédős sisakot.

KÉRDÉS A rendszer nem a tartózkodási helyemnek megfelelő időjárást olvassa be.

Ha úgy ellenőrzi az időjárást, hogy korábban már megadott egy célpontot a „Navigation” (Navigáció) menüpontban, a kiválasztott úticél időjárásáról fog tájékoztatást kapni. Ha megszakítja a navigációt, az aktuális tartózkodási helyéről fog tájékoztatást kapni.

KÉRDÉS Úgy tűnik, az időjárás-jelentés nem tölt be.

Ellenőrizze, hogy okostelefonja csatlakozik-e a hálózathoz. Próbáljon meg más alkalmazásokat használni, amelyekhez hálózati kapcsolat szükséges, így kiderítheti, hogy van-e internetkapcsolat.

KÉRDÉS Amikor hangalapú keresést használok a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.

Elképzelhető, hogy az úti cél neve nem kereshető. Próbálkozzon másik céllal.

KÉRDÉS Amikor a közelben próbálok keresni a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.

Előfordulhat, hogy a célállomás neve nem kereshető. Próbálkozzon másik céllal.

KÉRDÉS Miért jelez a rendszer navigációs hibát, amikor megpróbálom beállítani a célt?

Csak Android rendszerű eszközök esetében – Frissítse a Google Térkép alkalmazást a 10.65.2-es vagy újabb verzióra. Az Android operációs rendszer 7.1.1-es verziójának használata esetén előfordulhat, hogy a navigációs funkció nem használható. Ellenőrizze az Android operációs rendszer verziószámát, és ha a 7.1.1-es verziót használja, frissítsen a 7.1.2-es vagy újabb verzióra. 

KÉRDÉS Nem tudok zenét lejátszani.

Válasszon ki egy zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás beállítási képernyőjén, és ellenőrizze, hogy a zenei alkalmazás elindul-e a háttérben. Ha a zene nem játszható le a kiválasztott alkalmazásban, indítsa el az alkalmazást, és kezelje a Honda RoadSync alkalmazáson keresztül.

KÉRDÉS A „No network error” (Hálózati hiba) üzenetet kapom.

Ellenőrizze, hogy van-e internetkapcsolat az okostelefonján, és próbáljon ki más alkalmazásokat, amelyekhez hálózat szükséges, így kiderítheti, hogy van-e internetkapcsolat.

KÉRDÉS Az alkalmazás lefagyott.

Csak Android rendszerű eszközök esetében – Próbálkozzon kényszerített leállítással. Alább ismertetjük a kényszerített leállítás módját.

1. Tartsa lenyomva az alkalmazás ikonját az okostelefon alkalmazáslistájában.

2. Nyissa meg az „Alkalmazásinformációk” menüpontot.

3. Válassza a „Kényszerített leállítás” lehetőséget.

Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Zárja be, majd nyissa meg újra az alkalmazást.

KÉRDÉS A Honda RoadSync nem működik.

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal – contact@honda-roadsync.com

KÉRDÉS A gyakori kérdések nem segítettek a probléma megoldásában.

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal – contact@honda-roadsync.com

KÉRDÉS Találtam egy programhibát.

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal – contact@honda-roadsync.com

Egyebek

KÉRDÉS Mi a teendő, ha más országba költözöm?

Nyissa meg az alkalmazástámogatást, és válassza a „Change my country of residence” (Lakóhely módosítása) lehetőséget.

KÉRDÉS Tárol valamilyen személyes adatot a rendszer a motorkerékpáron?

A rendszer nem tárol személyes adatokat a motorkerékpáron.

KÉRDÉS Van rá esély, hogy ha eladom a motorkerékpáromat, illetéktelen kezekbe kerülnek a személyes adataim?

Mivel a motorkerékpár nem tárol személyes adatokat, nincs ilyen kockázat.

KÉRDÉS Hogyan lehet törölni a Honda RoadSync-fiókadataimat?

Lépjen velünk kapcsolatba az alkalmazáson belüli támogatási funkción keresztül. Feldolgozzuk a kérelmét, és töröljük a fiókját.

KÉRDÉS Hogyan adhatom át másoknak a Honda RoadSync-fiókommal kapcsolatos adatokat?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal – contact@honda-roadsync.com