GYAKORI KÉRDÉSEK
Ha kérdése van és azt megtalálja alább, kattintson a válasz megtekintéséhez; vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a további információkért.
Honda RoadSync
- KÉRDÉS: Mi az a Honda Smartphone Voice Control rendszer?
- KÉRDÉS: Mire szolgál a Honda RoadSync alkalmazás?
- KÉRDÉS: Milyen funkciókat kínál a Honda RoadSync alkalmazás?
- KÉRDÉS: Mi szükséges a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatához?
- KÉRDÉS: Milyen headsetek kompatibilisek az alkalmazással? A Honda ajánlja valamely konkrét headsetet?
- KÉRDÉS: Olyan típust vásároltam, amely nem kompatibilis a Honda Smartphone Voice Control rendszerrel. Beépíthető később ez a funkció?
- KÉRDÉS: Mely országokban használható a Honda RoadSync alkalmazás?
- KÉRDÉS: Mely nyelvek támogatottak?
- KÉRDÉS: Kompatibilis a Honda RoadSync alkalmazás az iPhone-nal (az iOS rendszerrel)?
A Honda RoadSync csatlakoztatása
A Honda RoadSync használata
- KÉRDÉS: Megjeleníthetem az okostelefon képernyőjét a Honda RoadSync alkalmazással?
- KÉRDÉS: Hogyan lehet kezelni a Honda RoadSync alkalmazást a kormányon elhelyezett kapcsolók segítségével?
- KÉRDÉS: A kormányon található kapcsoló nem aktiválja az alkalmazást.
- KÉRDÉS: Hová tegyem az okostelefonomat?
- KÉRDÉS: Milyen parancsokat tudok használni a hangfelismerő rendszerben?
- KÉRDÉS: Mely navigációs alkalmazásokat támogatja a rendszer?
- KÉRDÉS: Megjelenik a kanyaronként követendő navigáció a TFT-s műszerfalon?
- KÉRDÉS: Indíthatok hívást külső alkalmazásokkal (WhatsApp, LINE stb.)?
- KÉRDÉS: Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?
- KÉRDÉS: Hogyan módosíthatom az üzenetküldő alkalmazás értesítési beállításait?
- KÉRDÉS: Milyen zenei alkalmazásokat használhatok?
- KÉRDÉS: Hogyan módosíthatom a Honda RoadSync alkalmazásban használt zenei alkalmazást?
- KÉRDÉS: Levehetem a hangot?
- KÉRDÉS: Mire szolgálnak az utazási előzmények?
- KÉRDÉS: Mely funkciókat tudom headset nélkül is használni?
- KÉRDÉS: Milyen funkciókat használhatok, ha az okostelefonomon nincs internetkapcsolat?
- KÉRDÉS: Beállíthatom, hogy a Bluetooth ne csatlakozzon automatikusan?
- KÉRDÉS: Mi a különbség a nyelvi beállításoknál a „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) és az „App language” (Alkalmazás nyelve) között?
- KÉRDÉS: Hogyan tudom megnézni az alkalmazás verziószámát?
- KÉRDÉS: Hogyan tudom leállítani a Honda RoadSync alkalmazást?
Hibakeresés
- KÉRDÉS: Nincs hang.
- KÉRDÉS: Alacsony a hangerő, hogyan tudom növelni?
- KÉRDÉS: A hangalapú visszajelzés alacsonyabb hangerővel szólal meg, mint a többi hang.
- KÉRDÉS: A szövegfelolvasási funkció nem működik.
- KÉRDÉS: A hangfelismerés nem elég hatékony.
- KÉRDÉS: Nem hallom a hangfelismerés elindítását jelző hangot
- KÉRDÉS: A hangfelismerés nem működik.
- KÉRDÉS: A rendszer nem a tartózkodási helyemnek megfelelő időjárást olvassa be.
- KÉRDÉS: Úgy tűnik, az időjárás-jelentés nem tölt be.
- KÉRDÉS: Amikor hangalapú keresést használok a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.
- KÉRDÉS: Amikor a közelben próbálok keresni a navigációs funkcióban, a „No result” (Nincs eredmény) választ kapom.
- KÉRDÉS: Miért jelez a rendszer navigációs hibát, amikor megpróbálom beállítani a célt?
- KÉRDÉS: Nem tudok zenét lejátszani.
- KÉRDÉS: A „No network error” (Hálózati hiba) üzenetet kapom.
- KÉRDÉS: Az alkalmazás lefagyott.
- KÉRDÉS: A Honda RoadSync nem működik.
- KÉRDÉS: A gyakori kérdések nem segítettek a probléma megoldásában.
- KÉRDÉS: Találtam egy programhibát.
Egyebek
- KÉRDÉS: Mi a teendő, ha más országba költözöm?
- KÉRDÉS: Tárol valamilyen személyes adatot a rendszer a motorkerékpáron?
- KÉRDÉS: Van rá esély, hogy ha eladom a motorkerékpáromat, illetéktelen kezekbe kerülnek a személyes adataim?
- KÉRDÉS: Hogyan lehet törölni a Honda RoadSync-fiókadataimat?
- KÉRDÉS: Hogyan adhatom át másoknak a Honda RoadSync-fiókommal kapcsolatos adatokat?
Honda RoadSync
KÉRDÉS Mi az a Honda Smartphone Voice Control rendszer?
A Honda Smartphone Voice Control rendszer segítségével a motorkerékpár kormányán található kapcsoló és hangutasítások révén vezérelheti az okostelefonját, amely Bluetoothon keresztül kapcsolódik a motorhoz. A rendszer használatához telepítenie kell a „Honda RoadSync” alkalmazást az okostelefonjára.
KÉRDÉS Milyen funkciókat kínál a Honda RoadSync?
A Honda RoadSync alkalmazás számos remek funkciót, köztük navigációt, üzenetküldést, kihangosított telefonhívásokat, zenelejátszást, valamint az aktuális tartózkodási helyre és célállomásra vonatkozó időjárás-jelentéseket biztosít, amíg Ön a motorkerékpárt vezeti. A vezetés közben nem használható funkciók is frissülnek.
KÉRDÉS Mi szükséges a Honda Smartphone Voice Control rendszer használatához?
Szüksége lesz egy kompatibilis motorkerékpárra, és le kell töltenie a Honda RoadSync alkalmazást az okostelefonjára. Emellett be kell szereznie egy motorozásra alkalmas Bluetooth-headsetet is. Ha további információra van szüksége ezzel kapcsolatban, forduljon Honda márkakereskedőjéhez, aki örömmel segít Önnek eligazodni.
*A hangfelismerési funkció használatához hangbemenettel ellátott headset szükséges.
KÉRDÉS Mely nyelvek támogatottak?
A Honda RoadSync jelenleg több mint 20 nyelvet támogat. Tekintse meg a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításai között elérhető „App language” (Alkalmazás nyelve) részt.
Csak Android rendszerű eszközök esetében – A hangalapú visszajelzés által támogatott nyelvek köre az okostelefon szövegfelolvasó motorjától függ. Az alapértelmezett motor a Google TTS. A hangos visszajelzés nyelvét a Honda RoadSync alkalmazás speciális beállításaiban, a „Text-to-speech language” (Szövegfelolvasó nyelve) menüpontban módosíthatja.
A Honda RoadSync telepítése
KÉRDÉS Honnan tudom letölteni a Honda RoadSync alkalmazást?
A Honda RoadSync iOS™ rendszerű eszközökön letölthető az App Store-ból, Android™ rendszerű eszközökön pedig a Google Play Áruházból.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)
(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)
KÉRDÉS Milyen típusú okostelefonokkal/operációs rendszerekkel kompatibilis a Honda RoadSync alkalmazás?*
A Honda RoadSync mostantól kompatibilis az iPhone-okkal is (az iPhone 6s-nél újabb modellekkel, iPhone 6s Plus, iPhone SE), amelyeken az iOS™ 14-es vagy újabb verziója fut, valamint az Android™ 8.0-s és újabb verziójú, valamint a Bluetooth BLE 4.2 technológiát támogató eszközökkel.
Ha szeretné ellenőrizni, hogy az alkalmazás támogatja-e az Ön okostelefonját, válassza ki az okostelefon melletti ikont alább.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honda.ms.dm.sab)
(https://apps.apple.com/in/app/honda-roadsync/id1575345943)
* Az okostelefon kompatibilitását az operációs rendszer verziója is befolyásolhatja.
* A Honda nem tesztelt minden okostelefon-típust.
KÉRDÉS Kell fizetnem a Honda RoadSync használatáért?*
A Honda RoadSync ingyenesen letölthető és használható.
*Előfordulhat, hogy a Honda RoadSynchez csatlakoztatott zenelejátszó alkalmazások használatáért előfizetési díjat kell fizetnie, valamint az okostelefonon felhasznált adatmennyiség is díjköteles lehet.
A Honda RoadSync csatlakoztatása
KÉRDÉS Miért kell különböző engedélyeket adnom az alkalmazásnak?
A Honda RoadSync alkalmazásnak azért van szüksége ezekre az engedélyekre, hogy hozzáférjen az információs és szórakoztató rendszerhez, például a navigációhoz, a hívások indításához, az üzenetküldéshez, valamint a zenehallgatáshoz szükséges adatokhoz és funkciókhoz. Ha nem adja meg a kért engedélyeket, nem fogja tudni használni ezeket a funkciókat. Az alkalmazásnak azért van szüksége folyamatos hozzáférésre az eszköz tartózkodási helyéhez, mert a Honda RoadSync alkalmazás a háttérben fut akkor is, amikor az okostelefon le van zárva.
KÉRDÉS Egyszerre több okostelefon is csatlakoztatható? Hány okostelefon csatlakoztatható?
Egy időben csak egy okostelefon csatlakoztatható a jármű Bluetooth-egységéhez. Ha olyan okostelefont szeretne csatlakoztatni, amely még nincs párosítva a jármű Bluetooth-egységével, először állítsa alaphelyzetbe a motorkerékpár Bluetooth-beállításait.
A Honda RoadSync használata
KÉRDÉS Van hangfelismerési funkció a Honda RoadSync alkalmazásban?
Igen. A Honda RoadSync hangfelismerési funkciójának használatához hangbemenettel és -kimenettel rendelkező headsetre van szükség.
*Az iOS-re készült alkalmazásban az iOS rendszer korlátozásai miatt egyes hangfelismerési funkciók korlátozottan működnek.
KÉRDÉS A kormányon található kapcsoló nem aktiválja az alkalmazást.
Először ellenőrizze a Bluetooth-kapcsolatot.
A TFT-s motorkerékpárok műszerfalán kétféle mód választható: a „Honda RoadSync” üzemmód és a „Default Mode” (Alapértelmezett üzemmód). Miután csatlakozott a Honda RoadSync alkalmazáshoz, a műszerfal automatikusan a „Honda RoadSync” üzemmódra vált. Ha lenyomva tartja a kormányon lévő jobb oldali gombot, átválthat az alapértelmezett üzemmódra. Ha lenyomva tartja a kormányon lévő bal oldali gombot, átválthat a Honda RoadSync üzemmódra. Ezeket a műveleteket az alkalmazás oktatóanyaga is ismerteti.
KÉRDÉS Hová tegyem az okostelefonomat?
Biztonsági okokból, valamint a telefon leejtésének elkerülése érdekében ne tartsa okostelefonját a motorkerékpáron, hanem mindig rakja el biztonságos helyre. Az okostelefon vezeték nélkül, Bluetooth segítségével csatlakozik, és a kormányon lévő kapcsolókkal, valamint hangvezérléssel egyaránt működtethető.
KÉRDÉS Milyen parancsokat tudok használni a hangfelismerő rendszerben?
Csak Android rendszerű eszközök esetében – A hangfelismerés segítségével rákereshet a célhelyekre és a névjegyekre, valamint üzeneteket vihet be. Hangparancsok kiadására nincs lehetőség.
Csak iOS rendszerű eszközök esetében – A hangfelismerési funkció az iOS rendszer korlátozásai miatt a célhely keresésekor csak szöveg bevitelére használható.
KÉRDÉS Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?
Android:
Lásd a „Choose supported message apps” (Támogatott üzenetküldési alkalmazások kiválasztása) lehetőséget az Advanced beállításokban.
Új üzenet elküldésére csak SMS formájában van lehetőség. A beérkező üzenetekre a támogatott üzenetküldő alkalmazásokkal válaszolhat.
iOS:
Lásd a „Choose supported message apps” (Támogatott üzenetküldési alkalmazások kiválasztása) lehetőséget az Advanced beállításokban.
Az iOS rendszer korlátozásai miatt csak a beérkező üzenetek felolvasására van lehetőség.
KÉRDÉS Hogyan módosíthatom az üzenetküldő alkalmazás értesítési beállításait?
Az üzenetalkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott üzenetküldő alkalmazás megjelenik az elérhető beállítások között. A kiválasztott üzenetküldő alkalmazások fogják Önt vezetés közben értesíteni az új üzenetekről. Olvassa el a fenti „Milyen üzenetküldő alkalmazásokat használhatok?” című részt.
KÉRDÉS Milyen zenei alkalmazásokat használhatok?
Az alább felsorolt zenei alkalmazásokat használhatja.
Amazon Music, Apple Music, Deezer, Player FM, Poweramp, Samsung Music, SoundCloud, Spotify, TuneIn Radio, VLC, YouTube Music, Mp3-lejátszó (az iOS kizárólag az Apple Music szolgáltatást támogatja).
KÉRDÉS Hogyan módosíthatom a Honda RoadSync alkalmazásban használt zenei alkalmazást?
Csak Android rendszerű eszközök esetében – A zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás Advanced beállításaiban módosíthatja. Az okostelefonra telepített összes támogatott zenei alkalmazás kiválasztható.
Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Ezek az eszközök csak az Apple Music használatát támogatják.
KÉRDÉS Mely funkciókat tudom headset nélkül is használni?
Bluetooth segítségével csatlakoztathatja okostelefonját a motorkerékpárhoz, megtekintheti a használati utasításokat az oktatómódban, hozzáadhat kedvenceket, valamint módosíthatja az alkalmazás beállításait. Ha új üzenetet vagy hívást kap, értesítés jelenik meg a műszerfalon. A Honda RoadSync alkalmazást hangos bevitelre és visszajelzésekre fejlesztettük ki, a Honda javasolja, hogy megfelelő motoros headsettel használja az alkalmazást.
*iOS esetén a hívásfunkció csak kompatibilis headsettel használható.
KÉRDÉS Milyen funkciókat használhatok, ha az okostelefonomon nincs internetkapcsolat?
Internetkapcsolat nélkül is összekapcsolhatja az okostelefont és a motorkerékpárt (Bluetooth segítségével), módosíthatja az alkalmazás beállításait, lejátszhatja a helyi memóriában tárolt zenéket, valamint módosíthatja a hangerőt. Az internetkapcsolatot igénylő funkciók azonban nem fognak működni.
KÉRDÉS Mi a különbség a nyelvi beállításoknál a „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) és az „App language” (Alkalmazás nyelve) között?
Android – Az „App language” (Alkalmazás nyelve) funkcióval a képernyőn megjelenített felület nyelvét állíthatja be. A „Feedback language” (Visszajelzés nyelve) funkcióval a hangalapú visszajelzés nyelvét állíthatja be. Kérjük, ellenőrizze mindkét nyelvi beállítást, mert olyan visszajelzési nyelvet is választhat, amely az alkalmazás megjelenítési nyelveként nem érhető el.
iOS – Nem lehet beállítani a visszajelzés vagy az alkalmazás nyelvét.
KÉRDÉS Hogyan tudom leállítani a Honda RoadSync alkalmazást?
Android – Ha az Auto Connect / Disconnect (Automatikus csatlakoztatás/leválasztás) beállítás be van kapcsolva (alapértelmezés: bekapcsolva), akkor az alkalmazás automatikusan leáll, amikor a motort leállítják, és megszűnik a Bluetooth-kapcsolat. Ha az alkalmazás képernyőjéről végzi a leállítást, válassza a Shutdown (Leállítás) lehetőséget a Quick Settings (Gyorsbeállítások) menüben.
iOS – Az alkalmazásban nincs kikapcsolási menü. Az alkalmazás automatikusan leáll, amikor a motort leállítják, és megszűnik a Bluetooth-kapcsolat.
Hibakeresés
KÉRDÉS A hangalapú visszajelzés alacsonyabb hangerővel szólal meg, mint a többi hang.
Csak Android rendszerű eszközök esetében – Ha már 100%-ra állította a hangerőt, és továbbra is nehezen hallja az alkalmazás hangos visszajelzését, növelheti a szövegfelolvasási hangerőt az okostelefonján a telefon „Kisegítő lehetőségek” menüpontjában (keressen rá a „Szövegfelolvasó” lehetőségre az okostelefon keresősávjában, majd keresse meg, és aktiválja a „Beszéd hangerejének növelése” beállítást).
(például: Pixel4) Beállítások > Kisegítő lehetőségek > Szövegfelolvasó > Koppintson a Preferált motor melletti Beállítások fogaskerékre > Beszéd hangerejének növelése (be/ki).
KÉRDÉS A szövegfelolvasási funkció nem működik.
Csak Android rendszerű eszközök esetében – Samsung okostelefonok esetén alapértelmezés szerint aktiválódik a Samsung szövegfelolvasó motorja, és ez okozhatja a problémát. Módosítsa a beállításokat a Honda RoadSync alkalmazásban, és próbálja meg inkább a Google szövegfelolvasó motorját használni.
KÉRDÉS A hangfelismerés nem elég hatékony.
A funkció működése a környezetétől függ. A hangfelismerés javításához próbálkozzon az alábbiakkal:
- Próbálja meg növelni az utasítások hangerejét.
- Próbáljon meg a hangjelzés után beszélni, amely jelzi, hogy a hangfelismerés megkezdődött.
- Ellenőrizze a nyelvi beállításokat, és állítsa be azt a nyelvet, amelyen beszél.
- A szél akadályozhatja a headset mikrofonját az észlelésben. Próbálja áthelyezni a mikrofont, vagy használjon zárt, állvédős sisakot.
- Használjon jobb minőségű mikront tartalmazó headsetet.
KÉRDÉS Nem hallom a hangfelismerés elindítását jelző hangot.
Csak Android rendszerű eszközök esetében – Ellenőrizze a „Csengés hangereje” beállítást az okostelefon hangerő-beállításai között. A hangjelzést a „Csengés hangereje”, a többi funkciót pedig a „Médiatartalmak hangereje” beállítás szabályozza.
Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Ellenőrizze a rendszer hangerejét, ha szövegbevitelt szeretne használni a célpont megadásához.
KÉRDÉS A hangfelismerés nem működik.
Csak Android rendszerű eszközök esetében
Próbálkozzon az alábbiakkal:
- Ellenőrizze, hogy működik-e a funkció más hangfelismerő szolgáltatásoknál, például a Google Asszisztensnél.
- Ellenőrizze, hogy a Bluetooth-headset megfelelően csatlakozik-e, és hogy engedélyezte-e a mikrofon használatát.
- Próbálja meg leválasztani a Bluetooth-headsetet, és ellenőrizze, hogy működik-e a hangfelismerés az okostelefon mikrofonján keresztül.
- A hangfelismerés teljesítményét a vezetés közben jelentkező szélzaj is befolyásolhatja. A szélzaj kizárása érdekében viseljen zárt, állvédős sisakot.
KÉRDÉS A rendszer nem a tartózkodási helyemnek megfelelő időjárást olvassa be.
Ha úgy ellenőrzi az időjárást, hogy korábban már megadott egy célpontot a „Navigation” (Navigáció) menüpontban, a kiválasztott úticél időjárásáról fog tájékoztatást kapni. Ha megszakítja a navigációt, az aktuális tartózkodási helyéről fog tájékoztatást kapni.
KÉRDÉS Miért jelez a rendszer navigációs hibát, amikor megpróbálom beállítani a célt?
Csak Android rendszerű eszközök esetében – Frissítse a Google Térkép alkalmazást a 10.65.2-es vagy újabb verzióra. Az Android operációs rendszer 7.1.1-es verziójának használata esetén előfordulhat, hogy a navigációs funkció nem használható. Ellenőrizze az Android operációs rendszer verziószámát, és ha a 7.1.1-es verziót használja, frissítsen a 7.1.2-es vagy újabb verzióra.
KÉRDÉS Nem tudok zenét lejátszani.
Válasszon ki egy zenei alkalmazást a Honda RoadSync alkalmazás beállítási képernyőjén, és ellenőrizze, hogy a zenei alkalmazás elindul-e a háttérben. Ha a zene nem játszható le a kiválasztott alkalmazásban, indítsa el az alkalmazást, és kezelje a Honda RoadSync alkalmazáson keresztül.
KÉRDÉS Az alkalmazás lefagyott.
Csak Android rendszerű eszközök esetében – Próbálkozzon kényszerített leállítással. Alább ismertetjük a kényszerített leállítás módját.
1. Tartsa lenyomva az alkalmazás ikonját az okostelefon alkalmazáslistájában.
2. Nyissa meg az „Alkalmazásinformációk” menüpontot.
3. Válassza a „Kényszerített leállítás” lehetőséget.
Csak iOS rendszerű eszközök esetében – Zárja be, majd nyissa meg újra az alkalmazást.