Lenyűgöz és rabul ejt – levetkőztettük a CB1000R-t, hogy még többet mutasson magából.
Kompakt és duzzad az erőtől – elég egy pillantás, hogy belebolonduljon az ember. A csodaszép, szálcsiszolt fémfelületek vérbeli, tradicionális Café Racerré teszik a CB1000R-t. Bődületesen erős bestia, amely nemcsak villámgyors, hanem gyönyörű is. Köszöntse Ön is a Honda CB1000R-t! Persze csak, ha van mersze hozzá…
A CB1000R új, sallangoktól megfosztott generációját mi csak Neo Sports Café-nak nevezzük. Az utolsó csavarig átterveztük és továbbfejlesztettük, s igyekeztünk minél több fémfelületet szabadon hagyni, hogy egyedi és agresszív legyen az összhatás. Ráadásként a motor és a burkolatok többsége mélyfekete színezést kapott, így aztán a CB1000R árnyékként suhan végig az utcákon, és jellegzetes külsejével kitűnik menet és parkolás közben is.
Nézze meg közelebbről a CB1000R lenyűgöző részleteit. A Sport Naked és a minimalista Café Racer stílus keveréke mellett nehéz szó nélkül elmenni.
A szálcsiszolt ötvözetből készült radiátorburkolat, a motorburkolat és a légszűrőház vad megjelenést kölcsönöznek az utcai gépek új osztályának.
A CB1000R minden lámpája LED-es. Az első dolog, ami a motoron szembeötlik, a vékony, kerek, fémszínű peremmel ellátott fényszóró. Egyedi, patkó alakú fénycsöve mellett egy másik fényszál is van benne, ami még feltűnőbbé teszi.
A két első, radiálisan rögzített tárcsafék 4 dugattyús féknyergekkel és ABS funkcióval van felszerelve, így hihetetlen fékhatást és biztonságot nyújt minden körülmény között.
Az új motort szorosan ölelő 4-2-1-es kipufogórendszer 5500 f/p fölött mély, nyers üvöltést hallat, amely már messziről felismerhető.
Dönthet a teljesen minimalista irányzat mellett, vagy hozzáadhat némi extrát.
![]() |
CB1000R Neo Sports Café | Vadonatúj váz, prémium Showa felfüggesztés, valamint blokkolásgátlóval és radiálisan rögzített nyergekkel hatékonyabbá tett fékrendszer adja az alapokat. Ezt fejeltük meg a soros, négyhengeres, 998 köbcentis motorral, amelyet elektronikus gázmarkolattal és háromállású, USER alprogrammal kiegészített üzemmódkapcsolóval szereltünk fel. Hogy teljes legyen a biztonság, a nyomatékhatárolós tengelykapcsolót (csúszókuplungot), a Honda Állítható Nyomatékszabályozót, a LED-világítást és az LCD-s műszerfalat alapfelszereltségként kínáljuk a modellhez. | |
![]() |
CB1000R+ Neo Sports Café | A gazdag alapfelszereltségen felül ehhez a változathoz olyan gyári tartozékok rendelhetők, mint a fűthető markolat, az alumínium első-hátsó sárvédő, az alumíniumbetétekkel megspékelt szélvédő és szólóülés-takaró, a CB1000R emblémával ellátott hűtőrács és a gyorsváltó. |
Az izmos, négyhengeres, 998 köbcentis motorban a CBR1000RR típushoz hasonlóan kovácsolt dugattyúk dolgoznak, a vadonatúj, acél gerincvázhoz pedig szimpla lengőkar kapcsolódik. A csúcsteljesítmény 107 Kw 10 500 fordulat/percen, a legnagyobb forgatónyomaték pedig 104 Nm 8250 fordulat/percen, így a CB1000R minden helyzetben elképesztően húz. A fejlett, kifinomult technikai alapoknak köszönhetően a teljes fordulatszám-tartományban lenyűgöző motorerő és páratlanul könnyű kezelhetőség jellemzi.
Röviden áttételezett első, második és harmadik fokozat, valamint nyomatékhatárolós tengelykapcsoló garantálja, hogy élvezetesek, egyszersmind biztonságosan legyenek a kanyargós útszakaszok.
Egy motorkerékpár, amely megjelenését, teljesítményét és hangulatát illetően egyaránt újdonságot jelent a kétkerekűek világában.
Az üzemmódkapcsoló saját beállítások elmentését is lehetővé teszi, így szelídre veheti vissza a városban, és szabadjára engedheti az országúton.
Az elektronikus gázmarkolattal (TBW) minden szituációban precízen adagolhatja a motorerőt, és a végsőkig kiaknázhatja a rendkívüli teljesítményt. A háromállású üzemmódkapcsoló és a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) elképesztő párost alkot, amely mindig arra inspirálja, hogy gyorsabban, hosszabban és messzebbre motorozzon.
Ide kapcsolva alacsony teljesítmény, közepes motorfék és magas szintű kipörgésgátlás jellemzi a gépet. Ilyenkor – a mostoha időjárási viszonyokhoz igazodva – visszafogott nyomaték és motorerő segíti az előrejutást az első három fokozatban.
Ennél az üzemmódnál a teljesítmény, a kipörgésgátló és a motorfék egyaránt közepes szinten áll. Az első és a második fokozatban visszafogott a motorerő, a teljesítmény és a forgatónyomaték pedig a teljes fordulatszám-tartományban valamivel alatta marad a Sport módban tapasztalhatónál. Emellett egy leheletnyit finomabbá válnak a gázreakciók, hogy a gyorsítások és lassítások kifinomultak és biztonságosak legyenek. Mindazonáltal a rendszer enged némi csúszást a hátsó keréknek, és a vehemens gyorsításoknál is földön tartja az első kereket.
Nevének megfelelően mind a hat fokozatban maximális motorerőt biztosít a pilótának, ugyanakkor minimálisra csökkenti a motorféket, és a kipörgésgátló is csak a legvégső esetben avatkozik be. Mintha levenné a nyakörvet és szabadjára engedné a szörnyet.
Lehetőséget ad a pilótának, hogy 3 beállításkészlettel maga hangolja a működést, és elmentse beállításait.