Yūshū
Elismerjük azokat a Honda-márkakereskedőket, akik a legmagasabb vevőszolgálati ügyfél-elégedettséget érték el.

A kiválóság felé
2022-ben bevezettük a Yūshū díjat: e rendszer célja, hogy elismerést nyújtsunk a kiemelkedő ügyfél-elégedettséget elérő Honda-márkakereskedőknek.
A Yūshū (ami kiválóságot jelent) két kategóriában nyerhető el (autók és motorok), és minden országban a legeslegjobbaknak jár.
Ez a küldetésünk
„Az egész emberiséget szolgáljuk,
így minden termékünket kiváló minőségben,
kedvező áron kell kínálnunk”

A kiemelkedő vevőszolgálat ünneplése
Az ügyfelek elégedettsége mindig is a Honda működésének középpontjában állt, és a visszajelzések segítenek, hogy márkakereskedőink megfeleljenek az elvárásoknak, sőt túl is szárnyalják őket. Azért vezettük be a Yūshū rendszerét, hogy tisztelegjünk a legjobban teljesítő márkakereskedők előtt.
Minden márkakereskedő a két díj egyikét nyerheti el az adott évben.
Győztes
Az országában a legmagasabb ügyfél-elégedettséget elérő Honda-márkakereskedő.
Kiemelt elismerés
Ezzel azokat a Honda-márkakereskedők előtt tisztelgünk, akik a legnagyobb javulást érték el az ügyfél-elégedettség terén.
Megszülettek az eredmények
Idén 16 országból 21 győztest ünnepelhetünk, 18 kereskedő pedig megkapta a Kiemelt elismerés díjat.
Eredmények a Motorkerékpár kategóriában
Eredmények az Autó kategóriában

Kezdődjön az ünneplés!
Győzteseink, akik a jól megérdemelt elismerést ünneplik.
Önnek milyen élményei voltak?
Most az Öné a szó! Ha szeretne köszönetet mondani Honda-márkakereskedésének, miután autót vagy motorkerékpárt vásárolt, vagy javíttatta a járművét, kérje el a márkakereskedőtől a kérdőívet.