Yūshū
Elismerjük azokat a Honda-kereskedőket, akik a legmagasabb ügyfél-elégedettséget érték el.
A Yūshū kiválóságot jelent
Az ügyfelek elégedettsége mindig is a Honda tevékenységének középpontjában állt, és az ügyfeleink visszajelzései segítenek a kereskedőinknek abban, hogy megfeleljenek az ügyfelek igényeinek és túlteljesítsék az elvárásokat. Azért vezettük be a Yūshū-t, hogy megünnepeljük azokat a kiskereskedőket, akik ezt a legjobban teszik.
A Yūshū egy olyan elismerési rendszer, amelynek célja, hogy elismerje azokat a Honda-kiskereskedőket Európa-szerte, akik kiemelkedő ügyfél-elégedettséget nyújtanak.
Díjtípusok és kategóriák
A kiskereskedők két kategóriában pályázhatnak a díjra, az értékesítés és a vevőszolgálat terén. Az értékesítési díjnál a vásárlás, a vevőszolgálati díjnál pedig a szervizelés során biztosított élményre fókuszálunk.
Mindkét díj esetében két kategóriát különböztetünk meg:
Győztes: A legmagasabb elégedettséget elérő kereskedők.
Kiemelt elismerés: Azok a kiskereskedők, akik a legnagyobb javulást mutatták a vásárlói elégedettség terén.
A Yūshū-díj nyertesei
Köszönje meg a kereskedőnek!
Voltak jó tapasztalatai vásárlás vagy szervizelés során a Honda márkakereskedőjénél? Kérdezze meg, hogyan tölthet ki egy ügyfél-elégedettségi felmérést, amikor legközelebb ott jár.