Ötajtós Honda Civic és gondolkozó férfi oldalnézetből.

AZ ÁLMOK INSPIRÁLNAK

„Ha kiváló terméket készítesz, az emberek megvásárolják majd” – Soichiro Honda

Közelkép a Honda Civic Type R-ről, a kép szélén köridők.

Filozófiánk lényege, hogy szeretnénk boldogabbá tenni az embereket, és jobb életet biztosítani a számukra. Ezért aztán folyamatosan új, még fejlettebb technikai megoldásokon törjünk fejünket, örömünket pedig igyekszünk mindenkivel megosztani szerte a világon.

SZELLEMISÉGÜNK ÉS ÜZLETPOLITIKÁNK ALAPJAI

A Honda filozófiája Soichiro Honda és Takeo Fujisawa álmain nyugszik, két legfőbb eleme az „Egyén iránti tisztelet” és az úgynevezett „Három örömforrás”. Bár a két cégalapító már nem lehet közöttünk, gondolkodásmódjuk máig velünk él, s a Honda munkatársainak tevékenységét éppúgy meghatározza, mint a vállalatét.

Persze a Honda szellemiségét nem pusztán szavak fejezik ki. Munkatársaink tudják, hogy a vállalat bízik bennük, s arra ösztönzi őket, hogy nézzenek szembe a kihívásokkal és ne féljenek a kudarctól. A Hondánál mindenki tiszteletet élvez. Soichiro soha nem hagyná, hogy másként legyen.

TISZTELET AZ EGYÉNNEK

A Honda hitvallásának egyik legfőbb eleme az egyén iránti tisztelet. Tudjuk, hogy az embereknek megvannak a saját ötletei és gondolatai, ezért arra bíztatjuk kollégáinkat, hogy vállalják magukat és a felelősséget tetteikért. Társadalmunk kultúrája segít minket, hogy higgyünk egymásban és megosszuk egymással tudásunkat.

Asimo és diákok a – Honda által alapított – School of Dreams iskolában

A HÁROM ÖRÖMFORRÁS: Eladás, vásárlás, alkotás.

Az első család, amely Honda FCX-et vásárolt.

A vásárlás öröme

Azt szeretnénk, hogyha vásárlóink azt éreznék, bölcs döntést hoztak, és éveken át élveznék a Honda nyújtotta előnyöket.

Közelkép egy kerékpárszállító-rendszerrel felszerelt négyajtós Honda Civicről.

Az eladás öröme

Arra törekszünk, hogy modellválasztékunk motiválja kereskedőinket, hiszen a termék csak úgy értékesíthető hatékonyan, ha az eladó bízik az áruban.

Honda Uni Cub használat közben egy könyvtárban.

Az alkotás öröme

Ha vásárlóink és kereskedőink elégedettek, akkor fejlesztőink is azok lehetnek – a munka kiváló minőségben elkészült.

A FEHÉR MUNKARUHÁK

A Honda-gyárban mindenki fehér öltözéket visel, még az elnök is. A fehér ruhákon meglátszanak a piszokfoltok, de ha a teljesen kitakarítod az üzemet, nincs, ami nyomot hagyhatna ugyebár: ez volt Soichiro Honda egyik ötlete, s immáron 1952 óta tartjuk magunkat hozzá.

Háromnegyedes felvétel az ötajtós Honda Civic elejéről munkásokkal.

Munkatársaink, dolgozzanak a világ bármely pontján, a mai napig fehér munkaruhában tevékenykednek, igazodván Soichiro eredeti elképzeléséhez.

„Rendetlen környezetben nem lehet rendesen alkotni.”

A munka öröme: A Honda világában azt szeretnénk, hogy mindenki élvezhesse munkáját, nyíltan beszélhessen, ambiciózus legyen és értéket teremtsen. Úgy gondoljuk, hogy ez a kiváló minőség és a remek ár/érték arány záloga. Mi a célunk? Messzemenőkig megfelelni vásárlóink elvárásainak.

Soichiro Honda és a gyár alkalmazottjai fehér munkaruhában.

Fedezze fel, hogyan kezdődött minden!

Ismerje meg, hogyan adott életet a Hondának egy álom és a kreatív ambíció!

Elolvasom