Honda márkaszerviz szolgáltatások bemutatása
Munkafelvétel és ügyfélváró
Több évtizede változatlan mosollyal
Munkafelvevőink a Honda márkaszervizek többségében évtizedek óta, változatlan szakmai elhivatottsággal és folyamatosan bővített szaktudással állnak a Honda tulajdonosok rendelkezésére. Ennek a folytonosságnak köszönhető, hogy ügyfeleinket mindig ismerős mosoly fogadja a munkafelvételen. A Honda márkaszervizekben az ügyfél-szerviz kapcsolat túlmutat egy szimpla üzleti kapcsolaton, ügyfeleinket név szerint, személyesen ismerjük gépjárművük teljes előéletével. Nálunk a szerviz bizalmi kérdés, mely során mindent megteszünk ügyfeleink elégedettsége érdekében.
Szerviz ügyfélváróinkban jó érzés megvárni az autó elkészülését egy frissítő ital mellett, kellemes környezetben. Ügyfeleink szinte el is felejthetik hétköznapi teendőiket a szerviz időtartamára ügyfélváróinkbankikapcsolódva,ahol igyekszünk maximáliskényelmet és zavartalan időtöltést biztosítani. A munkálatok elkészülését nagyméretű üvegportálon keresztül ügyfeleink biztonságosan nyomon követhetik szervizeink többségében. A frissítési lehetőség mellett szervizeinben aktuális újságokat is kínálunk a várakozás időtartamára.
A Honda szerviz standard előírások a kiemelkedő szakmai elvárások mellett kiterjednek az ügyfelek magas színvonalú kényelmének biztosítására a legapróbb részletekig. Az előírások gyakorlati megvalósítását rendszeres ellenőrzésekkel tartjuk magas színvonalon, melyek kiterjednek a létesítmény és az ügyfelek részére biztosított helyiségek állapotának folyamatos felmérésére is, így szervizeinkben a családias légkör mellett kulturált, kellemes környezettel is várjuk ügyfeleinket.
Minden Honda márkakereskedésben biztosítunk ügyfeleinknek: • ingyenesen elérhető wifi szolgáltatást • bankkártyás fizetési lehetőséget • szerviz betekintést üvegportálon keresztül • ügyfél frissítési lehetőséget • modern szerviz ügyfélvárót és változatos szolgáltatásokat. Új gépjárművek vásárlásakor meghatározott időtartamra Assisitance szolgáltatást (Honda útisegély szolgáltatást) kínálunk vásárlóink autójához, ezzel is biztosítva, hogy ügyfeleink egy esetleges váratlan helyzet esetén semmaradnak jármű, vagy szerviz szolgáltatás nélkül.* A fentieken túl a Honda szervizeinkben egyedileg elérhető lehet hozom-vizemszolgáltatás, szerviz csereautó, bérautó szolgáltatás. Mivel ezen szolgáltatások márkaszervizenként eltérnek, kérjük egyeztessen a kiválasztott márkaszervizzel az elérhetőségről.
Szerviz létesítmény és folyamatok
Márkaszerviz létesítmény
Szerviz létesítményeinket szigorú standard alapján rendszeresen ellenőrizzük. Valamennyi szerviznek folyamatosan meg kell felelnie a szakmai, méret és létszámbeli elvárásoknak, valamint minden márkaszervizünknek meghatározott gyári célszerszám állománnyal kell rendelkeznie, a hagyományos szerviz berendezések biztosítása mellett. A gyári szerviz szabvány előírás kiterjed valamennyi szerviz dolgozó rendszeres továbbképzésére is, mely gyakorlati és elméleti képzéseken alapul. Ezen fontos szakmai követelmények mellett szerelőink számára egységes, speciális munkaruházat ellátási rendszert is biztosítunk.
A Honda szerviz létesítmény standard biztosítja az érintett járművek számára a megfelelő helyet a javítás során mind munkavédelmi, mind vagyonvédelmi szempontból. Tágas szerviz tereinkben kiváló megvilágítás mellett, megfelelő munkakörülmények között szerelőink jobban tudnak összpontosítani a magas színvonalú munkavégzésre, szem előtt tartva az ügyfél elégedettségét.
Gépjármű védelem
Minden szervizbe látogató jármű teljes körű védelméről gondoskodunk, így a munka befejezését követően ügyfeleink örömmel és bizalommal ülhetnek ismét autóikba. A szerviz munkálatok során a járművekbe kormányvédő fóliát, üléshuzat védőt és a lábtérbe a kárpit védelmére taposót helyezünk el. A javítás során az érintett elemeket szükség szerint burkoljuk pl. karosszéria lokális védelme külső behatásoktól. A jármű átadása előtt annak kezelőszerveit a Honda iránymutatása szerint fertőtlenítjük.
Autómosó
A Honda márkaszervizek többsége rendelkezik autómosóval, így a munkát követően a gépjárműveket az adott szerviz üzletpolitikája alapján a szerviz beavatkozás szintjétől függően akár ingyenesen is lemossa. A térítésmentes mosás szolgáltatás feltételei szervizenként eltérnek, erről szíveskedjen közvetlenül a szervizben érdeklődni. A fentieken túl márkaszervizeinkben lokális ügyfél lojalitás program működik, ennek részleteiről és az elérhető kedvezményekről érdeklődjön a kiválasztott Honda márkaszervizben. Lojalitását minden Honda márkaszerviz értékeli.
Speciális célszerszámok és tudástár
A Hondamárkaszervizek dedikált, kizárólag a Honda számára fejlesztett digitális szerviz és javítási információs rendszer alapján végzik a szerviz-javítási munkálatokat. Ehhez kapcsolódik egy speciális, a szerviz körülményekre optimalizált hordozható diagnosztikai készülék, amely az összes, a régióban forgalmazott Honda személyautó aktualizált javítási és karbantartási dokumentációjának azonnali elérését biztosítja. A javítás során a diagnosztikai készülék wifi kapcsolaton keresztül a Honda központi adatbázisához is tud kapcsolódni a naprakész információk, szerviz eljárások azonnali elérése érdekében.
Márkaszervizeinkben kifejezetten a Honda személyautók javításához készült speciális célszerszám szett is elérhető, mellyel a bonyolult, elmélyült szaktudást igénylő javítási folyamatok hatékonyan végezhetőek el a gyári technológia szerint. Ezen Honda célszerszámok mellett van lehetőség a gyár által kínált teljes célszerszám spektrum rugalmas elérésére egy online előjegyzési rendszeren keresztül, így valóban minden gyári célszerszám elérhető a márkaszervizek számára az eredményes és hatékony javítás érdekében, maximalizálva ezzel az úgynevezett elsőre sikeres javítás arányát a legbonyolultabb esetekben is.
Folyamatos képzés és technikai támogatás
Valamennyi szervizben dolgozó kollégánk folyamatos továbbképzése a Honda szerviz követelmény része, a márkaszerviz működésének előfeltétele. A képzések online és személyes szerviz gyakorlatok formájában valósulnakmeg. A versenyképes, naprakész szaktudásról valamennyi érintett kollégának rendszeres online auditon, valamint személyes gyakorlati vizsgán kell megfelelnie. Emellett a Honda online szerviz támogatási rendszert biztosít a márkaszervizek számára, ahol közvetlenül a Honda európai mérnökcsapata nyújt szakmai segítséget speciális esetekben.
Alkatrész készlet és ellátottság
A márkaszervizek folyamatos alkatrész készlet ellátását intelligens, automatizált alkatrész ellátó rendszer biztosítja az alapvető szerviz cikkekre vonatkozóan. Emellett a Honda alkatrész logisztikai rendszere a belgiumi és az ausztriai raktárközpontból a megrendelések 98%-át a normál rendelési időn belül biztosítja, ami ausztriai készlet esetén hétköznap 12:00-ig beérkezett rendelés esetén a következő munkanapra, belgiumi készlet esetén pedig rendelés napját követő második munkanapra ütemezett szállítás jelent. A pandémia időszakban ez az időtartam változhat, tekintettel a speciális helyzetre. A fentieken túl márkaszervizeinkben egyedi szerviz-javítási folyamatokhoz egyedi berendezések is elérhetőek, melyről az adott munkával kapcsolatban kérjük, érdeklődjön a kiválasztott szervizben. (pl. klímagáz töltő berendezés, műszaki vizsgáztatás)
Szofisztikált, ügyfél-orientált ügyvitel
Valamennyi Honda márkaszerviz rendelkezik ügyviteli rendszerrel, amely a szerviz folyamatok magas színvonalú és jogkövető adminisztrálását teszi lehetővé. Ügyfeleinknek van lehetősége online is bejelentkezni a honda.hu oldalon a kiválasztott márkaszervizekbe, illetve akár a márkaszervizek önálló weboldalain is, ahol ez a funkció elérhető. Az online előjegyzés előnyei a tervezhetőség, az előjegyzett ügyfél számára biztosított prioritás. Meghatározott Honda márkaszervizekben időszakosan elérhető előjegyzésre „happy hours” ajánlat, mely időszakban a márkaszerviz kedvezményt kínál szerviz ügyfeleinek a javítás díjából.
A Honda márkaszervizekben kiemelt fontossággal kezeljük ügyfeleink személyes adatait. Ennek adminisztrálására a legtöbb szervizben elérhető a tablet alapú GDPR (személyes adatok védelméről szóló rendelet) dokumentáció, így az ügyfél akár tableten is alá tudja írni az általa jóváhagyott kapcsolattartási formákat, majd azonnal kap erről egy digitális másolatot. Egyes márkaszervizeinkben van lehetőség tablet alapú munkafelvételre is, amely során a munka tételeket közvetlenül a gépjármű mellett lehet a tableten rögzíteni.
Health check - standardizált átvizsgálás
A Honda standard szerint márkaszervizeink valamennyi gépjárművet átvizsgálnak ügyfeleink jóváhagyása esetén és ennek eredményét elektronikusan, vagy másolatként átadják a gépjármű tulajdonosoknak. Az állapotfelméréssel egy pillanatképet adunk vissza az ügyfelek részére járművük általános műszaki állapotáról és felhívjuk figyelmüket az esetlegesen csereigényes alkatrészekre, a szükséges javításokra.
Autója és személyes adatai is jó kezekben
A Honda márkaszervizek mindent tudnak Honda személyautójáról és igyekeznek ezt a tudást az Ön minél magasabb szintű kiszolgálására fordítani. Ennek megfelelően a márkaszervizek ügyviteli rendszere alapján ügyfeleink tájékoztatást kapnak a karbantartások várható esedékességéről, a műszaki vizsga lejáratáról, a garancia időszak lejárat előtti átvizsgálás lehetőségéről, az esetlegesen korábban azonosított, de ütemezhető javításokról. Ezen tájékoztatás szintje márkaszervizenként és az ügyfelek GDPR hozzájárulása alapján változhat. A honda.hu oldalon, az ügyfélportálon a Honda személyautó tulajdonosok be tudnak lépni regisztráció alapján és ott van lehetőségük gépjárművük magyarországi Honda szerviz-javítási történetének visszakeresésére is.
Szerviz szolgáltatás, jótállás kiegészítve Honda hűségbónusz programmal
Komplex szerviz szolgáltatás
Valamennyi Honda márkaszervizben az a küldetésünk, hogy ügyfeleink autóinak karbantartását, esetlegesen szükséges javítását a gyári előírásoknak megfelelően a legmagasabb színvonalon, a lehető legrövidebb időn belül tudjuk megvalósítani. Hagyományos távol-keleti szemlélet alapján komplexitásában kezeljük ügyfeleink személyautó javítás-karbantartás vonatkozású igényeit. Ügyfeleink jóváhagyása estén igyekszünk a járművek részletes átvizsgálásával a jármű aktuális állapotát és az esetlegesen szükséges javításokat tényszerűen feltárni, ezzel időt és pénzt megtakarítva a Honda tulajdonosok számára.
Célunk, hogy a Honda személyautókhoz kapcsolódó valamennyi javítási szolgáltatást első kézből biztosítsuk ügyfeleink részére, így meghatározott személyautó márkaszervizeinkben karosszéria műhely, fényezőkamra, valamint műszaki vizsgasor is rendelkezésre áll. A komplex szolgáltatások összetétele márkaszervizenként változik, így speciális igény esetén szíveskedjen közvetlenül egyeztetni a szolgáltatásról a kiválasztott Honda márkaszervizzel.
Jótállás
Valamennyi Honda márkaszerviz hivatalos jótállást* vállal az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően az elvégzett munkára és a beépített alkatrészekre. Márkaszervizeink többsége évtizedek óta azonos helyszínen várja ügyfeleit. Bennünket mindig megtalál, és mindig az ügyfél elégedettsége vezérli munkánkat. A Honda filozófiáját megtestestíve nálunk valóban az ügyfél az első.
8HPQ-Honda hűségbónusz
ÚjHonda személyautó vásárlása esetén aHonda felkínálja ügyfeleinek a 8HPQ* programba való belépést. Ez egy lehetőség arra, hogy bizonyos feltételek mellett a Honda járművek meghatározott alkatrészeit aHonda 8 éves korig, vagy 150.000 kmfutásteljesítményig (amelyik hamarabb következik be) térítésmentesen cseréli, az ügyfeleknek csupán a javítás munkadíját szükséges kifizetniük. A programkiemelt előfeltétele, hogy ebben az időszakban ügyfeleink a Honda által előírt karbantartási tervet követve Honda márkaszervizekbenvégeztessékel a karbantartást.Ajelentájékoztatás nemteljes körű, részletekért látogassameg a honda.huweboldalt. A honda.hu oldalon további aktuális ajánlattal állunk ügyfeleink és leendő ügyfeleink rendelkezésére, mint például az új Honda személyautók esetén kínált előre fizetett kedvezményes karbantartási ajánlat (PPM), valamint tájékoztatást adunk aHonda jövőbeli terveiről.
Ügyfél elégedettség és Honda filozófia
Ügyfél előnyök dióhéjban
A Honda márkaszervizekben amellett, hogy ügyfeleink megrendeléseit magas színvonalon teljesítjük, a magas elsőre sikeres javítási aránnyal ügyfeleinknek időt spórolunk meg. Szerviz-javításokat kiemelkedő szakmai minőségben, európai színvonalú szerviz létesítményekben, magas hatékonysággal végezzük el. Munkánkért szakmai felelősséget és jótállást vállalunk. A Honda márkaszervizekben csak kiváló minőségű alkatrészeket használunk fel a munkához. Működésünk során óvjuk a környezetet, a veszélyes hulladékot szelektíven gyűjtjük és a vonatkozó jogszabályok alapján gondoskodunk az elszállíttatásáról.
Munkafolyamatainkésárképzésünktranszparensek, ügyfeleink folyamatosan nyomon követhetik a munkát az erre kialakított üvegportálokonkeresztül, szerviz javításidíjainkpedigmindenszerviz ügyfél számára elérhetőek szervizeinkben. Az árképzés alapját a gyári normaidő rendszer képezi, így ügyfeleink részére átlátható és egységes a vállalási árak kommunikációja. Magasan képzett és tapasztalt munkafelvevőink a szükséges munkát felvételkor és átadáskor is részletesen ismertetik, valamint szerviz standardjaink alapján az ügyféllel egyeztetnek, amennyiben amunka során további szükséges javítás kerül feltárásra, amely 10%-nál nagyobbmértékben eltér amunkafelvétel során kiajánlott javítási összegtől.
Jótállás
Valamennyi Honda márkaszerviz hivatalos jótállást vállal az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően az elvégzett munkára és a beépített alkatrészekre. Az európai felmérések alapján a garanciális meghibásodások tekintetében a Honda kiemelkedően alacsony értékekkel a legmegbízhatóbbmárkák egyike. Új gépjárművekhez útisegély szolgáltatás lehetőséggel is igyekszünk az örömteli autózást biztosítani, mely rendszerhez meghatározott feltételekkel csatlakozhat használtHonda jármű is.
Honda filozófia
Nálunkmindig az ügyfél az első. AHonda filozófiája SoichiroHonda és Takeo Fujisawa álmain nyugszik, két legfőbb eleme az „Egyén iránti tisztelet” és az úgynevezett „Három örömforrás”: 1. A vásárlás öröme: Azt szeretnénk, hogyha vásárlóink azt éreznék, bölcs döntést hoztak, és éveken át élveznék a Honda nyújtotta előnyöket. 2. Az eladás öröme: Arra törekszünk, hogy modellválasztékunk motiválja kereskedőinket, hiszen a termék csak úgy értékesíthető hatékonyan, ha az eladó bízik az áruban. 3. Az alkotás öröme: Ha vásárlóink és kereskedőink elégedettek, akkor fejlesztőink is azok lehetnek – a munka kiváló minőségben elkészült. A honda.hu oldalon további érdekességeket talál a Honda úttörő technológiai fejlesztéseiről, jövőképéről és az élhető társadalom megvalósítására irányuló elkötelezettségéről.
Jognyilatkozat
A gyártó és a forgalmazó mindent megtett annak érdekében, hogy a jelen kiadványban szereplő adatok megfeleljenek a valóságnak, azonban a dokumentum semmilyen körülmények között nem tekinthető ajánlattételnek a Honda részéről. Minden szerviz tevékenység az érintett Honda márkaszerviz felelőssége és feladata, amit a Honda szabványos szerviz és garanciális feltételei szerint és értelmében végeznek el a Honda márkaszervizek. A kiadvány elkészítését és lezárását követően előfordulhat, hogy a dokumentum nem tükrözi a gyakorlati változásokat, a szolgáltatásokban bekövetkezett legfrissebb tartalmi változásokat, illetve bizonyos funkciók elérhetőségét. A Honda arra kéri ügyfeleit, hogy szerviz szolgáltatással kapcsolatos konkrét kérésekkel minden esetben forduljanak egy hivatalos Honda márkakereskedéshez / márkaszervizhez az aktuális lehetőségek és feltételek tisztázása érdekében. A márkaszervizek önálló szolgáltatásai - amelyek túlmutatnak a Honda szerviz standard előírásokon - egyénileg eltérőek lehetnek pl. gumihotel szolgáltatás. Valamennyi felhasznált kép illusztráció. A Honda márkakereskedői hálózatban készült szerviz illusztrációs képek célja a kínált szolgáltatások általános bemutatása, azonban a valóságban a márkaszervizek megjelenése az itt megjelenítettektől bizonyos mértékben eltérhet, szervizenként változhat. A pandémiára vonatkozó speciális körülmények között bizonyos szolgáltatások tartalma és elérhetősége szervizenként változhat. A Honda központi képzései a pandémia időszakban online formában valósulnak meg. * A jótállás, a 8HPQ program, a Honda assistance (útisegély) szolgáltatás valamint a PPM - előrefizetett kedvezményes karbantartási csomag részletei és feltételei a www.honda.hu oldalon érhetőek el, ezen kiadványban a vonatkozó tájékoztatás nem teljes körű. A Honda fenntartja a jogot, hogy a jelen kiadványban bemutatott szolgáltatások körét és tartalmát előzetes értesítés nélkül módosítsa a Honda márkaszerviz hálózatban.