Rajt! Élre törés. Győzelem!
Minden motoros számára más a fontos.
De ez a motor bármilyen igényt kielégít!
A CRF450R új szintre emeli a teljesítményt. Pontosan ez kell az MXGP világbajnokságok megnyeréséhez. Az alumínium hídvázzal kisebb tömeget sikerült elérnünk, amelyhez a gyári csapat által beállított, kiegyensúlyozott merevség, kiváló kormánygeometria és még nagyobb tapadást biztosító felfüggesztés párosul. A motor nagy teljesítmény leadására képes a középtartományban és nagy nyomatékot biztosít már kis fordulatszámon is, ami az új ECU-beállításoknak köszönhetően még simább gázreakcióval egészül ki. A dekompresszor és a hidraulikus tengelykapcsoló hihetetlen megbízhatóságot eredményez. A Honda állítható nyomatékszabályozója (HSTC) 3 különböző teljesítményszabályozási móddal rendelkezik a kiváló hátsókerék-tapadás érdekében, a HRC rajtvezérlés funkciója pedig elképesztő teljesítményt biztosít az első 100 méteren. Az agresszíven minimalista idomzat könnyű, karcsú és könnyen kezelhető. Minden eddiginél egyszerűbb már a rajtnál az élre kerülni, és megalapozni a győzelmet.