-
Szupersport
-
Adventure
-
Street és Túra
-
Robogó
-
Off Road
A CB500X-et a szabad szellemű emberek számára terveztük, akik meg szeretnék hódítani a városok dzsungelét. Az erőteljes kéthengeres motornak és a hosszú rugóutas felfüggesztésnek köszönhetően ideális társa lesz a kalandozásban.
A könnyedén felpörgő, kéthengeres motornak köszönhetően a CB500X egy dinamikus gép, amely minden kalandban helytáll. Készüljön fel egy felejthetetlen utazásra! A CB500X megőrzi, sőt javítja elődje kényelmét, így sima gurulást biztosít a városi ingázáskor és az autópályán száguldva is, ráadásul olyan új funkciókkal is fel van vértezve, amelyek ugyanilyen élvezetessé teszik a terepen való motorozást is. (A legjobban fejhallgatóval hallható.)
Vegye közelebbről szemügyre azokat az egyedi tulajdonságokat, amelyek legendássá teszik a CB500X-et!
Akár rövid utat kell megtennie városi mellékutcákban, akár a nyílt országút végtelen távjait szeretné bejárni, a CB500X készen áll a feladatra. 41 mm-es teleszkópvillái és a hátsó Pro-Link rugóstag az út egyenetlenségeit felfogva sima utazást biztosít hosszú távon is. Mindkét felfüggesztés rugó-előfeszítése állítható, és a kormánygeometria úgy van kialakítva, hogy elférjen egy utas és sok csomag is.
A kaland végtelen szabadsággal az igazi. A szabadságot azonban kényelemben érdemes élvezni. A CB500X gyémántalak-keresztmetszetű acélcsővázzal rendelkezik, amelyet a stabilitás maximalizására hangoltunk. A motort a lengőkar felfüggesztési pontjának közelében helyeztük el, így megkönnyítettük a kezelést. A 830 milliméteres ülésmagasság felegyenesedett, kényelmes üléspozíciót, kiváló kilátást és irányítást biztosít.
A CB500X-et arra terveztük, hogy megbirkózzon minden tereppel. A nagyobb hasmagasság javítja a teljesítményt a rossz utakon, míg a kormány fordulási szögének három fokkal való növelése kiváló kezelést biztosít. A 19 hüvelykes első kerék javítja a stabilitást és az egyenetlenségek leküzdését, míg a terepgumihoz hasonló mintázatú abroncsok jobb tapadást és közvetlenebb visszajelzést nyújtanak. A megnövelt magasságú szélvédő kényelmesebbé teszi az utazást.
Irányítás nélkül az erő haszontalan. Az új CB500X első szimpla, 310 milliméteres, hullámos féktárcsával és erős, kétdugattyús nyereggel, valamint hátsó 240 milliméteres tárcsával és egydugattyús nyereggel van ellátva. A kétcsatornás ABS rendszer az alapfelszereltség része. Ezeknek köszönhetően könnyedén kezelheti a fékerőt nedves és száraz úton is.
Amikor az útra figyel, világos és áttekinthető műszerfalra van szüksége. A CB500X új, vonzó inverz LCD-kijelzővel van ellátva, amely kiküszöböli a rosszul látható információk okozta bosszúságot. Rajta van a sebesség- és a fordulatszámmérő, a kettős napi kilométer-számláló, az üzemanyagszint- és fogyasztásmérő, valamint a váltófokozat-jelző is.
A CB500X új, keménykötésű külseje a kaland hangulatát árasztja. Az Africa Twin által ihletett formaterv a markáns vonalakat agresszív megjelenéssel ötvözi, a magas szélvédő pedig gondoskodik a kényelemről is.
A CB500X motorja minden útra alkalmas. Erős, fürge, és hosszabb utakon is takarékos, így biztosítja a szabadságot, amelyre mindig is vágyott. A nagyobb CBR testvéréhez hasonlóan a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló megkönnyíti a felfele váltást, és megakadályozza a hátsó kerék blokkolását a forszírozott visszaváltáskor.
A CB500X új inverz LCD-kijelzővel rendelkezik, amelyen megtalálható a váltófokozat jelzője is. Az elkeskenyedő alumínium kormányrúd könnyű és teljes irányítást biztosít, míg a teljes LED-világítás – ideértve az irányjelző lámpákat is – jelzi a prémium minőséget. A hosszú rugóutas, 41 mm-es teleszkópvillák rugóinak előterhelése állítható, akárcsak a hátsó Pro-Link rugóstagé.
Tekintse át az új CB500X műszaki jellemzőit.
A 8 szelepes, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres motor 6500 f./percnél 43 Nm nyomatékot ad le, legnagyobb teljesítménye pedig 8600 f./percnél 35 kW – amivel belefér az A2 kategóriájú jogosítványba. A vezérműtengelyek és a szelepemelés áttervezésével megnöveltük a nyomatékot az alacsony és a közepes fordulatszám-tartományban, így jobb lett a gyorsulás.
A forgattyústengely, a főtengely és az erőátviteli tengely belső háromszögű elrendezése nagyon hasonló a CBR1000RR Fireblade típuséhoz, és a motor belső felépítése és tervezése egyenesen annak négyhengeres motorjából van átemelve. Ezenkívül a CB500X ugyanazzal a nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval (csúszókuplunggal) van ellátva, mint a Fireblade.
Az újratervezett légszűrőház leegyszerűsíti a PGM-FI üzemanyag-befecskendezési folyamatot, míg az új kipufogórendszer gyorsan és hatékonyan elvezeti az égéstermékeket. Az áttervezett légbeömlő és kipufogórendszer javítja a menetteljesítményt. A kipufogódob belső kamrájának tervezésekor a hatékonyság volt az elsődleges szempont, de a motorozási élmény érdekében nem hanyagoltuk el a hangot sem.
A CB500X összes lámpája LED-es, amelyek biztosítják a modern megjelenést és az optimális energiahatékonyságot. A távolsági és tompított fényszórók – mindkettő LED-es – a lámpák közepébe vannak elhelyezve, ami csökkenti a súlyt, a méretet és az energiafogyasztást is. A kompakt irányjelzők és az átlátszó hátsó lámpabura sportossá teszik a gép megjelenését.
A tömegközéppontosítás – ami azt jelenti, hogy a motorkerékpár nehezebb alkatrészei, így a motor, a középponthoz minél közelebb vannak – javítja a kormányzást és a kezelést. Ennek az elvnek a jegyében a CB500X motorját a lengőkar felfüggesztési pontjának közelében helyeztük el.
A CB500X Automatikus Vészvillogó technológiája biztonságosabbá teszi a váratlan fékezést. A rendszer észleli a hirtelen fékezéseket, és automatikusan aktiválja az első és hátsó vészvillogókat a közeli járművek figyelmeztetése érdekében.
A prémium biztonsági funkciók bizalommal és nyugalommal tölthetik el Önt. A CB500X a Honda Indításgátló Rendszerrel (HISS), valamint megerősített kormányzárral és zárhengerrel is rendelkezik.