Full-Hybrid
A Prelude a mild hibridekkel ellentétben kizárólag elektromos hajtással is képes működni
S+ Shift technológia
Virtuális sebességváltást szimulál
0-100 km/h 8,3 mp alatt
Határozott, élénk gyorsulás
Dinamikus vezetési élmény
Tapasztalja meg a dinamikus kezelhetőséget, az érzékeny vezetési módokat és az izgalmas használatra tervezett intelligens hajtásláncot.
- Teljes értékű hibrid hajtáslánc
- S+ Shift rendszer
- Három vezetési mód
Teljes értékű hibrid hajtáslánc
A Prelude a Honda következő generációs e:HEV hibrid rendszerével rendelkezik, amely a 2,0 literes motort kettős villanymotorral társítja. A mindennapi közlekedés során az elektromos motor hajtja a járművet, míg a benzinmotor elsősorban generátorként működik az akkumulátor feltöltéséhez, így nincs szükség konnektorra.
Észrevétlenül vált az elektromos, a hibrid és a benzines üzemmódok között, hogy azonnali nyomatékot, egyenletes teljesítményt és kiemelkedő hatékonyságot biztosítson.
S+ Shift rendszer
A Honda egyedi S+ Shift rendszerét a vezetési élmény fokozására fejlesztették ki. Ez az egyedülálló technológia virtuális sebességváltást szimulál, kombinálva a Honda teljes hibridjének azonnali elektromos gyorsulásával, így sportkupé-szerű reakciókészséget nyújt, miközben megőrzi a hibrid hatékonyságát.
A szenvedélyes vezetők számára készült S+ Shift kiválasztja az optimális sebességfokozatot, és a motort a leghatékonyabb tartományban tartja az egyenletes, hatékony teljesítmény érdekében. A kormánykeréken elhelyezett váltófülek kézi vezérlést kínálnak, ami élesebb váltásokkal és a teljesítménytől inspirált motorhanggal fokozza az élményt.
Három vezetési mód
Három vezetési mód - mindegyik különböző vezetési stílusokhoz és körülményekhez lett kialakítva. A rendszer különböző paramétereket állít be, többek között a hajtásláncot, a gázreakciót, a kormányérzetet, a felfüggesztés beállításait és az adaptív sebességtartó automatikát.
Comfort mód: Nyugodt vezetési élmény, lágyabb felfüggesztés, visszafogott motorhangok.
GT mód: Reakciókész, mégis lágy a kellemes hosszú távú utazáshoz.
Sport mód: A gyorsítás élményének fokozása, megerősített felfüggesztési beállítások, futóműmerevség és kormányérzékenység.
Individual mód: Lehetővé teszi az egyes beállítások testreszabását.
Fedezze fel a Prelude külső jellemzőit
Karcsú, sportos és tele van személyiséggel, a Prelude kortárs dizájnja formás vonalakat és lágy íveket kínál.
Fedezze fel a Prelude belső felszereltségét
A Prelude belső terében a stílus és a praktikum, a sportos kifinomultság és a vezetőközpontú kialakítás találkozik.
Teljesítmény. Precizitás. Prelude.
Maximális teljesítmény
184 LE
Maximális nyomaték
315 Nm
Hatótávolság (teli tankkal)
760 km*
Károsanyag-kibocsátás
100-141 g/km*
Nézze meg 360°-ban
- Crystal Black Pearl Standard
- Meteoroid Grey Metallic Standard
- Moonlit White Pearl Standard
- Racing Blue Pearl Standard
- Fekete bőrkárpitozás Standard
- Kétszínű, kék-fehér bőr Standard
Honda SENSING biztonsági funkciók
A Honda SENSING gondoskodik arról, hogy a legdinamikusabb pillanatokat magas szintű aktív biztonság és irányítás kísérje. Akár a városi forgalomban navigál, akár a kanyargós mellékutakon, mindig csendben dolgozik a háttérben.
My Honda+ alkalmazás
A My Honda+ összekapcsolja a telefonját az autójával, így azonnal hozzáférhet a távoli záráshoz/nyitáshoz, a digitális kulcshoz, a biztonsági figyelmeztetésekhez, az autó helymeghatározójához és a digitális közúti segítségnyújtáshoz. Töltse le most, és kap egy ingyenes előfizetést 3 évre.
Számos funkcióval ellátott, a hosszú távú utazásokhoz
A fejlett biztonsági rendszerektől az intuitív technológiáig, valamint a kifinomult belső térig és az elegáns külső stílusig - fedezze fel mindazokat a funkciókat, amelyek a Prelude-ot igazi GT-vé teszik.
Válassza ki a következő lépést
A képen látható autó egy Honda Prelude 2.0 i-MMD Hybrid Advance Meteoroid Grey Metallic színben - Üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás: Üzemanyag-fogyasztás 4,4–6,2 l/100 km, CO₂-kibocsátás 100–141 g/km (WLTP**). Az EU által szabályozott laboratóriumi vizsgálati eredményekből származó adatok összehasonlítási célt szolgálnak, és nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési tapasztalatokat.