Háromnegyedes felvétel a Honda HR-V oldaláról városi környezetben.

IRÁNY A LÁTHATÁR

Ez a sportos szellemiségű SUV 1,5-ös VTEC TURBO motorral kerül forgalomba, és CVT vagy manuális váltó választható hozzá. Akármelyik mellett is dönt, a HR-V fejlett technológiái garantálják a kiemelkedő üzemanyag-hatékonyságot és az izgalmas, sportos vezetési élményt.

  • TURBÓ VTEC TELJESÍTMÉNY

    1,5 l/130 LE

  • AZ ALAPJÁRATI LEÁLLÍTÁSSAL ÜZEMANYAGOT TAKARÍTHAT MEG ÉS

    ECON mód

Görgetés

Erő és gazdaságosság

Erős teljesítménye dacára a HR-V fogyasztása és üzemeltetési költsége egyaránt alacsony.

Honda HR-V autó felső oldalsó nézete városi helyszínen.

Az új HR-V-hez két erős motor választható: a gyorsan reagáló 130 lóerős 1.5 i-VTEC benzines és a gazdaságos 120 lóerős 1.6 i-DTEC dízel. Mindkét változat elérhető az egyszerű, ám okos Alapjárat-leállítás (Start&Stop) és ECON funkcióval, amelyek maximalizálják a gazdaságosságot és a hatékonyságot.

Többféle sebességváltó

A HR-V elsőkerék-hajtású autó, amely pontos hatfokozatú manuális vagy hétfokozatú automatikus CVT-váltóval rendelhető. Ez utóbbi kormánykeréken lévő kapcsolóival is könnyedén használható, amennyiben sportos vezetéshez van kedve.

Közelkép a Honda HR-V Econ gombjáról.

Az ECON gomb megnyomásával a HR-V pilótája még takarékosabbá teheti az autót.

Honda HR-V modell az autóban.

És olyan jellemzőkkel is rendelkezik, amelyeket nem fog megtalálni a műszaki adatlapon – például hogy milyen érzés vezetni.

Precíz irányíthatóság

Fejlett technológia, amely növeli a vezető önbizalmát.

Szenvedélyünk, hogy olyan autókat alkossunk, amelyeket szórakoztató vezetni – és ez alól a HR-V sem jelent kivételt. A Menetstabilizáló Elektronika használatakor a motor és a fékek együttműködnek, így az autó kanyarodáskor is kiváló irányíthatóságot és kormányzási élményt nyújt. Ezt a sportkupék stílusjegyeivel felvértezett SUV-t bármilyen időjárási körülmények között szórakoztató vezetni.

Az 1.6 i-DTEC dízel változat nem érhető el az összes európai piacon.