A Honda HR-V nyerte a What Car? magazin olvasói díját

2015. január 12.

Rangos olvasói díj a HR-V-nek

  • A Honda új kompakt szabadidő-autóját szavazták meg az olvasók a leginkább várt 2015-ös modellnek
  • Az elismerés a piaci bevezetés sikerének egyik fokmérője
  • Az olvasói díjat több mint tízezer beérkezett szavazat alapján osztották ki

A Honda új szabadidő-autója nyerte a nagy presztízsű, brit What Car? magazin olvasói díját, azaz a HR-V bizonyult 2015 leginkább várt új modelljének.

Tavaly év végén brit What Car? autós magazin szakértői által összeállított szavazáson a leadott olvasói voksok negyedét söpörte be a Honda HR-V, ezzel fölényesen maga mögé utasította vetélytársait. A 2015-ben érkező újdonságok iránti érdeklődést felmérő versenyen több mint tízezer olvasó nyilvánította ki véleményét.

A HR-V-t a 2014-es Párizsi Autókiállításon leplezték le, a Honda ezzel a modellel tér vissza idén a kompakt SUV-k gyorsan növekvő európai piacára. A nyártól kapható HR-V-nél az utastér középrészére került az üzemanyagtartály, így a különleges formatervezésű, kupészerű karosszéria elképesztő helykínálattal várja utasait. A modell vonzerejét kecses felső és stabil, ültetett benyomást keltő alsó rész fokozza, határozott, dinamikus megjelenést kölcsönözve a kocsitestnek.

Philip Crossman, a Honda UK ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „A Honda 2015-ös visszatérése igazán nagy durranás lesz a szegmensben! Sorsdöntő 12 hónap elé nézünk, és az egyik legnagyobb presztízsű autóipari díj elnyerésével indítani az évet, fantasztikus eredmény. Az olvasói szavazatoknak rendkívül komoly jelentősége van, hiszen igazolják a márka és a vásárlók közötti kötődést, hitet és bizalmat. Köszönettel tartozunk minden olvasónak, aki a HR-V-re szavazott, és szeretnénk arra buzdítani őket, hogy személyesen is próbálják ki az autót, s éljék át a modell nyújtotta hangulatot, illetve vezetési élményt.”

Jim Holder, a What Car? magazin szerkesztője hozzátette: „Az idei év igen fontos lesz a Honda számára, és a What Car? olvasóinak elismerése komoly inspirációt adhat a márka szakembereinek.”