A Honda világa

Az álmok inspirálnak

Filozófiánk lényege, hogy szeretnénk boldogabbá tenni az embereket, s jobb életet biztosítani számukra. Ezért aztán folyamatosan új, még fejlettebb technikai megoldásokon törjünk fejünket, örömünket pedig igyekszünk mindenkivel megosztani szerte a világon.

Görgetés

Honda-márkalogó.

A kurázsi, ami legyőzi a megszokásokat

„Ha kiváló terméket készítesz, az emberek megvásárolják majd” – Soichiro Honda

Szellemiségünk és üzletpolitikánk alapjai

A Honda filozófiája Soichiro Honda és Takeo Fujisawa álmain nyugszik, két legfőbb eleme az „Egyén iránti tisztelet” és az úgynevezett „Három örömforrás”. Bár a két cégalapító már nem lehet közöttünk, gondolkodásmódjuk máig velünk él, s a Honda munkatársainak tevékenységét éppúgy meghatározza, mint a vállalatét.

Persze a Honda szellemiségét nem pusztán szavak fejezik ki. Munkatársaink tudják, hogy a vállalat bízik bennük, s arra ösztönzi őket, hogy nézzenek szembe a kihívásokkal és ne féljenek a kudarctól. A Hondánál mindenki tiszteletet élvez. Soichiro soha nem hagyná, hogy másként legyen.

Tisztelet az egyénnek

Kezdeményezés, bizalom, egyenlőség.

A Honda hitvallásának egyik legfőbb eleme az egyén iránti tisztelet. Tudjuk, hogy az embereknek megvannak a saját ötletei és gondolatai, ezért arra bíztatjuk kollégáinkat, hogy vállalják magukat és a felelősséget tetteikért. Társadalmunk kultúrája segít minket, hogy higgyünk egymásban és megosszuk egymással tudásunkat.

Légi felvétel egy Honda Jazzről gyári munkásokkal.
Asimo és diákok a – Honda által alapított – School of Dreams iskolában.

A holnap megálmodói – ASIMO szórakoztat diákokat a Honda által alapított, swindoni School of Dreams iskolában.

A három örömforrás

Eladás, vásárlás, alkotás.

A vásárlás öröme

Azt szeretnénk, hogyha vásárlóink azt éreznék, bölcs döntést hoztak, és éveken át élveznék a Honda nyújtotta előnyöket.

Az eladás öröme

Arra törekszünk, hogy modellválasztékunk motiválja kereskedőinket, hiszen a termék csak úgy értékesíthető hatékonyan, ha az eladó bízik az áruban.

Az alkotás öröme

Ha vásárlóink és kereskedőink elégedettek, akkor fejlesztőink is azok lehetnek – a munka kiváló minőségben elkészült.

Közelkép egy kerékpárszállító-rendszerrel felszerelt négyajtós Honda Civicről.
Honda Uni Cub használat közben egy könyvtárban.
Az első család, ami Honda FCX-et vásárolt.
Jamie Lee Curtis és Honda Clarity FCX-e.

A fehér munkaruhák

„Rendetlen környezetben nem lehet rendesen alkotni.”

Háromnegyedes felvétel az ötajtós Honda Civic elejéről munkásokkal.

Munkatársaink, dolgozzanak a világ bármely pontján, a mai napig fehér munkaruhában tevékenykednek, igazodván Soichiro eredeti elképzeléséhez.

A Honda-gyárban mindenki fehér öltözéket visel, még az elnök is. – A fehér ruhákon meglátszanak a piszokfoltok, de ha a teljesen kitakarítod az üzemet, nincs, ami nyomot hagyhatna ugyebár... – ez volt Soichiro Honda egyik ötlete, s immáron 1952 óta tartjuk magunkat hozzá.

A munka öröme

A Honda világában azt szeretnénk, hogy mindenki élvezhesse munkáját, nyíltan beszélhessen, ambiciózus legyen és értéket teremtsen. Úgy gondoljuk, hogy ez a kiváló minőség és a remek ár/érték arány záloga. Mi a célunk? Messzemenőkig megfelelni vásárlóink elvárásainak.

Soichiro Honda és a gyár alkalmazottjai fehér munkaruhában.

A Soichiro Honda által bevezetett fehér köpeny már a kezdetektől a tiszta környezet szimbóluma.