Honda CONNECT - Gyakran Ismételt Kérdések

CONNECT - Főbb ismérvek

Görgessen

Honda Connect-logó.

Találjon válaszokat!

Összeállítottuk a leggyakrabban feltett kérdések, illetve a vonatkozó válaszok listáját, hogy segítsünk Önnek megérteni a Honda CONNECT működését.

Mi az a Honda App Center?

A Honda App Center révén alkalmazásokat vásárolhat és tölthet le a Honda CONNECT-hez. A rendszer felismeri a párosított okostelefont, és külön listát készít a készülékhez ajánlott szoftverekről.

Miként változtathatom meg a navigációs rendszer beszédhangját?

Lépjen be a Honda CONNECT beállításait felsorakoztató menübe, és válassza ki a System, majd a Volume menüpontot (Settings > System > Volume)! Emellett a térképoldalon elhelyezett gombbal el is némíthatja a szóbeli irányítást.

Miként helyezhetem át az alkalmazásokat (appokat és widgeteket) az asztalról a főképernyőre?

Nyomjon rá a mozgatni kívánt alkalmazásra vagy widgetre, és tartsa rajta ujját! Ilyenkor a képernyő beállítás-üzemmódra vált, és lehetőséget ad a programikon áthelyezésére, illetve eltávolítására. Ha végzett, kérjük, egyszerűen tapintson rá az OK gombra!

Mi az AHA?

Az AHA nem más, mint egy internetalapú zenelejátszó, amivel ezernyi csatorna közül választhat. Egyedülálló képességeinek köszönhetően nemcsak kedvenc muzsikáit élvezheti, hanem híreket, hangoskönyveket és podcastokat is hallgathat, sőt nyomon követheti a közösségi oldalakat és a kihasználhatja az egyéb, helyszínhez kötött szolgáltatásokat.

Hogyan indítható (resetelhető) a készülék hibaüzenet esetén?

Akárcsak a számítógépek esetében, itt is előfordulhat, hogy leáll a program működése, s elkerülhetetlen a rendszer újraindítása. Ez roppant egyszerű művelet: tartsa lenyomva a Honda CONNECT ki-bekapcsológombját 10 másodpercig!

Megtalálta, amit keresett? A gyakran feltett kérdések teljes listájának megtekintéséhez, kérjük, töltse le ezt a PDF-et!