Bezárás

Honda CMX500 Rebel

Az önkifejezés eszköze

Nyers és letisztult

Elég hozzá egy

A2-es

vezetői engedély

Egy kéthengeres,

471 köbcentis

folyadékhűtésű erőforrás

Görgetés

Honda CMX500 Rebel-logó.

Vérbeli custom

Jellegzetes, bobber stílusban fogant motorkerékpár, ami a klasszikus gépek autentikus megjelenését ötvözi a modern műszaki megoldásokkal.

Ahogy tetszik...

Hagyja rajta kézjegyét!

Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető CMX500 Rebel nem mást nyújt, mint teljes szabadságot. Erős, folyadékhűtésű, soros, kéthengeres erőforrása és alacsony építésű váza szemet gyönyörködtető motorkerékpárrá áll össze, ami afféle fekete vászonként szolgál a custom bringák megszállottjainak. Engedje szabadjára Ön is képzelőerejét! Most kötöttségek nélkül alkothatja meg álmai motorját.

Honda CMX500 Rebel utcán, oldalnézetből.

Könnyed gurulás

A Rebel más utat választ...

A kiforrott, soros, kéthengeres erőforrás legfőbb erénye a finom, egyenletes teljesítményleadás és a felhasználóbarát viselkedés, ezért is ideális a CMX500 a kisebb motorról váltók számára. Üléspozíciója elképesztően kényelmes, a vezető pihentető testtartásban, nyújtott karokkal, kifejezetten alacsony nyeregből irányíthatja az eseményeket, s éppoly könnyedén manőverezhet kis sebességnél, mint autópálya-tempónál.

Honda CMX500 Rebel oldalnézetből.
Honda CMX500 Rebel oldalnézetből.
Honda CMX500 Rebel elölről, háromnegyedes nézetben.
Honda CMX500 Rebel hátulról, háromnegyedes nézetben. Közelkép a kipufogóról.

Vérbeli lowrider

Soros, kéthengeres motor a nyugodt cirkáláshoz.

Honda CMX500 Rebel hátulról.

Karcsú mivoltából fakadóan gond nélkül vág át a zsúfolt városon, az alacsony ülés pedig jelentősen megkönnyíti a manőverezést, hiszen a pilóta mindig teljes talpán támaszkodhat meg.

Itt nem a felső fordulatszám-tartományon van a hangsúly, mint a CBR500R esetében, az átprogramozott PGM-FI üzemanyag-befecskendező egészen más karakterrel ruházza fel a Rebel erőforrását. A különleges, cirkálásra szabott habitus alapja a hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 43,2 Nm-es forgatónyomaték, ehhez társul a szintén elismerésre méltó, 46,24 lóerős csúcsteljesítmény, amit 8500-as fordulatnál aknázhat ki a pilóta.

Magával ragadó hangzás

A 2-1 rendszerű kipufogó egy 120 milliméteres, két rezonátorkamrát rejtő, puskacső jellegű dobban ér véget. Ennek és a 180 fokos főtengely-elékelésnek köszönhető a jellegzetes, mély, pulzáló hang. Ahogy végighalad a hatgangos váltó fokozatain, meg lesz lepve, milyen erős és nyomatékos a hajtómű.

A Honda CMX500 Rebel utcán, elölről, háromnegyedes nézetben.

Vigye el egy próbakörre, és kóstoljon bele az igazi szabadságba! A Rebel már várja Önt.

A Honda CMX500 Rebel utcán, elölről.

Szabadság és felszabadultság - ezt kínálja a kis- és nagymotorok közötti űrt betöltő CMX500 Rebel.