Bezárás

Honda CRF450R

Állj rögtön az élre!

Hadra fogható nyomaték

Görgetés

A CRF450R logója.

Úttörő fejlesztések

Semmit nem hagytunk figyelmen kívül. Ez az egyedülállóan kiegyensúlyozott terepgép minden porcikájában megújult, hogy még gyorsabbá és kezesebbé váljon, egyszersmind közelebb vigye Önt a versenyek világához.

A harctéren már bizonyított

Átdolgoztuk, hogy még kezesebb, még precízebben irányítható gépet adhassunk a profi pilóták számára.

A vadonatúj erőforrást és vázat az AMA és az MX1 versenyein szerzett tapasztalatok alapján alkottuk meg. Nem csak a súly/lóerő arány vált kedvezőbbé, kezelhetőség szempontjából is nagyot lépett előre a modell. Az EMSB (Engine Mode Select Button) betűszóval fémjelzett üzemmódkapcsoló három motorkarakterisztikát kínál fel, így mindig az aktuális viszonyokhoz igazítható a gép viselkedése. Amint a rajtgép szabadjára engedi, megtapasztalhatja azt az egyedülálló pontosságot, úttartást és tapadást, ami a CRF450R-t kiemeli riválisai közül.

Közelkép a sárban álló kerékről
Motoros áll egy motorkerékpár mellett
Motorkerékpár terepen, hátulról.
Közelkép a vázról

Motokrossz vagy enduró?

Válassza ki fegyverét!

CRF450R oldalnézetből CRF450R Teljesen átdolgozott, háromállású üzemmódkapcsolóval felszerelt, MX1-es versenygép tapasztalt pilóták számára. Ráadásként digitális CDI-gyújtás teszi hatékonyabbá, és akár önindítóval is megvásárolható.
CRF450RX oldalról CRF450RX Versenyre kész - ugyanolyan gyors és masszív, mint a CRF450R motokrossz-versenygép. A háromállású, endurózáshoz fejlesztett üzemmódkapcsoló és a megnövelt befogadóképességű üzemanyagtartály előnyeit már a rajt pillanatától érezheti.

A CRF450RX megtekintése

Győztes alkat

Győzelem vagy vereség… akár egyetlen gázadáson is múlhat.

Motorkerékpár oldaltámaszon

A CRF450R akkor is a verseny részese, ha éppen a paddockban áll. A fejlett elektronikai rendszertől a legapróbb csavarig minden egyes részlet azt szolgálja, hogy mindig készen álljon a bevetésre, és persze a győzelemre.

Kőkemény és elképesztően gyors

Az Unicam hengerfejet érintő módosítások nemcsak a szelepek szögét befolyásolták, hanem a szelepnyitás mértékét is. Mindemellett átalakítottuk a szívó- és kipufogócsatornákat, hogy hatékonyabb legyen az áramlás, a sűrítési viszonyt pedig 13,5:1-re változtattuk, hogy még nagyobb legyen a motorerő. Erőfeszítéseink gyümölcseként a csúcsteljesítmény 11 százalékkal nőtt, minden adott tehát, hogy már az első kanyar előtt az élre álljon.

Kiemelkedő teljesítmény három változatban

Az időjárási és pályaviszonyoknak megfelelően három üzemmód közül választhat. A Mode 1 néven elmentett alapbeállítás úgy szabályozza a gyújtást és az üzemanyag-befecskendezést, hogy mindig kiegyensúlyozott legyen a teljesítmény- és nyomatékleadás. A Mode 2-t lágyabb, barátságosabb gázreakciók jellemzik, Mode 3 állásban pedig agresszívebbé, hegyesebbé válik a motorkarakterisztika.

Ugrató motoros oldalnézetből
Közelkép az erőforrásról

Ha a tulajdonos megvásárolja a HRC berendezését és szoftverét, a kettes és hármas üzemmód beállításait kedvére változtathatja. Ez teljes szabadságot ad, így tényleg bármilyen helyzetre felkészíthető a modell.