Bezárás

CB1000R Neo Sports Café

Nyers, radikális és retró

Magával ragadó személyiség

Görgetés

Honda CB1000R-logó.

Igazi hardcore bringa

Lenyűgöz és rabul ejt – levetkőztettük a CB1000R-t, hogy még többet mutasson magából.

Új egyéniség az utakon

Egy meztelen sportgép, ami semmi máshoz nem fogható.

Kompakt és duzzad az erőtől - elég egy pillantás, hogy belebolonduljon az ember. A csodaszép, szálcsiszolt fémfelületek vérbeli, tradicionális Café Racerré teszik a CB1000R-t. Bődületesen erős bestia, ami nemcsak villámgyors, hanem gyönyörű is. Köszöntse Ön is a CB1000R-t! Persze csak, ha van mersze hozzá...

Közelkép a Neo Sports Café CB1000R fényszórójáról.
Közelkép a Neo Sports Café CB1000R első kerekéről.
A Neo Sports Café CB1000R oldalról.
Közelkép a Neo Sports Café CB1000R nyergéről.

Szikár és elvetemült

Nem egyszerűen meztelen, minimalista!

Mi csak Neo Sports Café Racernek nevezzük a CB1000R új, ruháitól megfosztott generációját. Az utolsó csavarig átterveztük és továbbfejlesztettük, s igyekeztünk minél több fémfelületet szabadon hagyni, hogy egyedi és agresszív legyen az összhatás. Ráadásként az erőforrás és a burkolatok többsége fekete bevonatot kapott, így aztán mint afféle árnyék, úgy suhan végig az utcákon a CB1000R.

Háromnegyedes felvétel az utcán suhanó Honda New Sports Café CB1000R-ről.

Ámulatba ejtő tulajdonságok

Tekintse meg közelebbről a CB1000R lenyűgöző részletmegoldásait! A sportos nakedek és a café racerek legszebb vonásai fonódnak össze a különleges formatervben. Képtelenség nem észrevenni...

Ámulatba ejtő tulajdonságok

Tekintse meg közelebbről a CB1000R lenyűgöző részletmegoldásait! A sportos nakedek és a café racerek legszebb vonásai fonódnak össze a különleges formatervben. Képtelenség nem észrevenni...

Az Ön választása

Dönthet a teljesen minimalista irányzat mellett, vagy hozzáadhat némi extrát...

A Neo Sports Café CB1000R oldalról. Neo Sports Café CB1000R Vadonatúj váz, prémium Showa felfüggesztés, valamint blokkolásgátlóval és radiálisan rögzített nyergekkel hatékonyabbá tett fékrendszer adja az alapokat. Ezt fejeltük meg a soros, négyhengeres, 998 köbcentis erőforrással, amit elektronikus gázmarkolattal (Throttle By Wire) és háromállású, USER alprogrammal kiegészített üzemmódkapcsolóval szereltünk fel. Hogy teljes legyen a biztonság, a nyomatékhatárolós tengelykapcsolót (ti. csúszókuplungot), a Honda Állítható Nyomatékszabályozót (HSTC), a LED-es világítást és a folyadékkristályos műszeregységet alapfelszereltségként kínáljuk a modellhez.
A Neo Sports Café CB1000R+ oldalról. Neo Sports Café CB1000R+ A felszereltség már alapesetben is egyedülállóan gazdag, de azért érdemes egy pillantást vetni az extralistára is, hiszen olyan tartozékok sorakoznak rajta, mint a fűthető markolat, a gyorsváltó, a CB1000R-logóval ellátott hűtőrács, az alumínium első-hátsó sárvédő vagy az alumíniumbetétekkel megspékelt szélvédő és szólóülés-takaró.

Tekintse meg a műszaki adatokat!

Motorozni bátorít

Sportos habitus, agresszív megjelenés

Az izmos, négyhengeres, 998 köbcentis erőforrásban kovácsolt dugattyúk járnak fel és alá, a vadonatúj, acél gerincvázhoz pedig nem hagyományos lengővilla, hanem látványos lengőkar kapcsolódik. A csúcsteljesítmény 145,52 LE (10 500 f./percnél), a legnagyobb forgatónyomaték 104 Nm 8250 f./percnél, így minden helyzetben elképesztően húz a CB1000R. A fejlett, kifinomult technikai alapoknak köszönhetően a teljes fordulatszám-tartományban lenyűgöző motorerő és páratlanul könnyű kezelhetőség jellemzi a modellt.

Háromnegyedes felvétel a Honda New Sports Café CB1000R elejéről. A háttérben raktárépület.

Röviden áttételezett első, második és harmadik fokozat, valamint nyomatékhatárolós tengelykapcsoló garantálja, hogy élvezetesek, egyszersmind biztonságosan legyenek a kanyargós útszakaszok.

Oldalról készített akciókép egy rámpán felhajtó Honda New Sports Café CB1000R-ről.

Egy motorkerékpár, ami megjelenését, teljesítményét és hangulatát illetően egyaránt újdonságot jelent a kétkerekűek világában.

Mindig kéznél az erő

Kiszámítható teljesítményleadás és üzemmódkapcsoló

Épület elé parkolt Neo Sports Café CB1000R pilótával, oldalnézetből.

Az üzemmódkapcsoló saját beállítások elmentését is lehetővé teszi, így eldöntheti, hogy a CB1000R miként viselkedjen a városban, és szabadjára engedheti, ha kanyargós útszakaszhoz ér.

Az elektronikus gázmarkolattal minden szituációban precízen adagolhatja a motorerőt, és a végsőkig kiaknázhatja a rendkívüli teljesítményt. A háromállású üzemmódkapcsoló és a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) elképesztő párost alkot, amely egyértelműen arra inspirál, hogy gyorsabban, hosszabban és messzebbre motorozzon.

Eső

Ide kapcsolva alacsony teljesítmény, közepes motorfék és magas szintű kipörgésgátlás jellemzi a gépet. Ilyenkor – a mostoha időjárási viszonyokhoz igazodva – visszafogott nyomaték és motorerő segíti az előrejutást az első három fokozatban.

Standard (alapbeállítás)

Ennél az üzemmódnál a teljesítmény, a kipörgésgátló és a motorfék egyaránt közepes szinten áll. Az első és a második fokozatban visszafogott a motorerő, a teljesítmény és a forgatónyomaték pedig a teljes fordulatszám-tartományban alatta marad valamicskével a Sport fokozatban tapasztalhatónál. Emellett egy leheletnyit finomabbá válnak a gázreakciók, hogy a gyorsítások és lassítások kifinomultak, illetve biztonságosak legyenek. Mindazonáltal a rendszer enged némi csúszást a hátsó keréknek és a vehemens gyorsításoknál is földön tartja az első kereket.

Sport

Nevének megfelelően mind a hat fokozatban maximális motorerőt biztosít a pilótának, ugyanakkor minimálisra csökkenti a motorféket és kipörgésgátló is csak a legvégső esetben avatkozik be. Mintha levenné a nyakörvet és szabadjára engedné a szörnyet...

User (felhasználói üzemmód)

Lehetőséget ad a pilótának, hogy maga hangolja a motor, illetve a kiegészítők működését, és elmentse beállításait.