Bezárás

Honda CRF450RX

A terepezés nagymestere

Erő és erőnlét

Görgetés

CRF450RX-logó

Egyenesen a versenypályáról

Éjjel-nappal a csúcson - a HRC közreműködésével fejlesztett erőforrás és a hetedik generációs váz minden helyzetben kiemelkedő teljesítmény nyújt.

Erősebb és kitartóbb

Precíz irányíthatóság és páratlanul könnyű kezelhetőség a tapasztalt endurópilóták számára.

Akárcsak motokrosszra szánt testvérét, a CRF450RX-et is az AMA és az MX1 futamain csiszoltuk tökélyre. Mérnökeink és versenyzőink lelkiismeretes munkájának eredményeként még kedvezőbb lett a súly/lóerő arány és könnyebben tehetők meg hosszabb távok. Az EMSB (Engine Mode Select Button) névre keresztelt üzemmódkapcsoló három motorkarakterisztikát kínál fel, így mindig a motorosra, illetve a pályára szabható a gép viselkedése. Mindehhez kiváló úttartás, remek tapadás és pontos futómű társul, minden adott tehát a kőkemény terepek leküzdéséhez.

Közelkép motoron ülő pilótáról
Közelkép a kerékről
Motoros versenypályán
Közelkép a kipufogóról

Enduró vagy motokrossz?

Válassza ki fegyverét!

kép a CRF450RX-ről CRF450RX Éppoly masszív és strapabíró, mint volt, de a három motorkarakterisztikát felkínáló üzemmódkapcsoló még kezesebbé tette, a nagyobb tank pedig nagyobb hatótávolsággal ruházta fel legendás versenyendurónkat, a CRF450R-t. A maximális hatékonyság jegyében tranzisztoros gyújtással és önindítóval kínáljuk a modellt.
CRF450R oldalról CRF450R Törjön azonnal az élre! A vadonatúj motorral, áttervezett futóművel és háromállású üzemmódkapcsolóval kínált CRF450R az AMA és az MX1 futamain edződött. A módosítások révén még könnyebben kezelhetővé vált, súly/lóerő aránya kedvezőbb lett, futóművét pedig a gyári versenymotortól örökölte. Ráadásként digitális CDI-gyújtás teszi hatékonyabbá, és akár önindítóval is megvásárolható.

A CRF450R megtekintése

Cél a győzelem

A három motorkarakterisztikát felkínáló üzemmódkapcsoló segít igazodni a körülményekhez, no meg elhódítani a bajnoknak járó kupát...

Motoros és motorja elölről

A Honda CRF450X képes alkalmazkodni a pilóta tudásához és stílusához. A megfelelő, vezetőhöz és terepviszonyokhoz illő üzemmód kiválasztásával könnyebbé válik az előrejutás, egyúttal kevesebb terhelés éri a kart, a lábat és a törzset.

Erős menet

A Mode 1 nem más, mint az alapvető gyújtástérkép, ami kifinomult gázreakciókkal és egyenletes teljesítményleadással járul hozzá a gondtalan terepezéshez. Ebben az állásban játszi könnyedséggel oldható meg a legtöbb helyzet. A Mode 2 például fáradtság esetén tehet jó szolgálatot, hiszen valamicskét visszavesz a motor teljesítményéből, míg a villámgyors gázreakciókkal kecsegtető Mode 3 a CRF450R alapüzemmódját idézi.

Fel a fejjel

Az új, négyszelepes, bütyökprofilt lekövető szelephimba-karokkal felszerelt Unicam hengerfej alkalmazásával még kisebbé válhatott a motor, a szívószelepek mozgási tartománya pedig 0,5 milliméterrel 10 mm-re nőtt. Utóbbi a kipufogószelepeknél 8,8 milliméterre (+0,85 mm) módosult.

Kedvezőbb szögből

A meredeken álló szelepek és a kettős megmunkálású szelepfészkek hatékonyabbá teszik gázcserét, ezáltal könnyebben jut be az üzemanyag-levegő keverék a szívócsatornán és gyorsabban távozik az égéstermék kipufogóoldalon. A jelenlegi, 13,5:1 arányú sűrítési viszony mellett 11 százalékkal nagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet a motor, mint elődje. Ebből ered a hihetetlen gyorsulás és rugalmasság.

Közelkép az erőforrásról
Motoros és motorja elölről

A PGM-FI névre keresztelt elektronikus üzemanyag-befecskendező kifinomult teljesítmény-, illetve nyomatékleadással segít megőrizni a tapadást és a motoros erőtartalékait.