A legújabb modell vadonatúj acél csővázzal rendelkezik – egy erősebb tartószerkezet a 279 cm3-es motor számára, amely fürgébbé teszi a robogót. A Honda Állítható Nyomatékszabályzó (HSTC) – az első olyan robogó, amelybe a rendszert beépítettük – tökéletes tapadást biztosít. A világítás csak LED-lámpákat használ, elöl pedig elektronikusan állítható szélvédőt és a digitális és analóg műszereket kombináló műszerfalat találja. Átélheti a valódi túrarobogós élményt, de felfedezheti a modell sportos karakterét is.
Az aerodinamikus hatékonyság és stílus suhanó szobra. A Forza sima, modern vonalakkal rendelkezik, amelyek letisztult és sportos külsőt kölcsönöznek számára.
Vegye közelebbről szemügyre ennek a jóképű robogónak a részleteit és funkcióit.
Az elektronikusan állítható szélvédő 140 mm-es tartományban szabadon mozgatható. A magasságot egyszerűen, a kormány bal oldalán található gomb megnyomásával állíthatja, így könnyen alkalmazkodhat a változó időjáráshoz, és csökkentheti a szélzajt és a turbulenciát.
A Forza kiváló, biztonságos tárolóval rendelkezik, amely elengedhetetlen a városi használathoz. Van rajta egy hasznos ACC csatlakozó a mobiltelefon töltéséhez, valamint egy hatalmas, két teljes bukósisak befogadására alkalmas ülés alatti tárolórekesz, így nem kell magával cipelnie semmit sem, amikor leszáll a nyeregből.
Az új LCD-műszerfalon, amelynek központi eleme a stílusos analóg sebességmérő, egyetlen pillantásra látható minden információ nappal és éjszaka is.
Az új, nagy fényerejű LED fényszóró és hátsó lámpa (és irányjelzők) kiválóan illenek a Forza megújult külsejéhez. Persze a stílus nem minden – legfőbb előnyük, hogy éjjel és mostoha időjárási körülmények között is kiváló látási viszonyokat és láthatóságot biztosítanak.
A HSTC a kormányrúd bal oldalán elhelyezett kapcsolóval egyszerűen ki- és bekapcsolható.
A SOHC 279 cm3-es, folyadékhűtéses motort élvezetes használatra hangoltuk, míg a V-Matic sebességváltó gondoskodik a jobb és simább gyorsulásról. A Forza végsebességét úgy sikerült növelnünk, hogy nem áldoztuk fel a takarékosságát: egy teli tank akár 350 km-re is elég.
Az első olyan robogó, amely tartalmazza a Honda állítható nyomatékszabályzót (HSTC). Ez a rendszer folyamatosan figyeli a motor nyomatékát, így megelőzi a hátsó kerék megcsúszását. Olyan, mintha lenne egy plusz biztonsági háló a kanyarok bevételéhez nedves úton, amely száraz időben plusz erőt biztosít a mókához és a gyors meneküléshez.
A Forza automatikus centrifugális tengelykapcsolóval van ellátva, amely zökkenőmentesen működik együtt a V-Matic sebességváltóval. A váltót úgy hangolták, hogy rendkívül gyorsan reagáljon a gázadásra kis sebességnél, és egyenletes gyorsulást garantáljon.