Bezárás
Honda VFR800F túramotor - stúdiófelvétel - Victory Red fényezés - oldalnézet

VFR800F

Állandó mozgásban

Az élet pillanatok sokasága.

Soha nem volt még ennyire magával ragadó élmény sorra fűzni az íveket - az új VFR800F nyergében minden másodperc élményszámba megy. Könnyebb, nyomatékosabb és áramvonalasabb lett elődjénél, s persze sokkal gyorsabb... Engedj a duruzsoló V4-es csábításának!

TEGYE A STÍLUST AZ UTAZÁS RÉSZÉVÉ

Hegyes szögek és lágy vonalak csodaszép egyvelege teszi minden eddiginél vonzóbbá a sporttúra kategória legjobbját, a VFR800F-et. Az új generáció megőrizte az elődök legjellegzetesebb vonásait, beleértve a légbeömlő-nyílásokat is, ugyanakkor friss, modern stílussal lépett színre, így folytatódhat a sikersztori.

A változtatások hatására kényelmi szempontból is előre lépett a modell, középtájon például sokkal karcsúbb lett, így könnyebben leér a pilóta lába és nagyobb mozgástere van. Ez az építésmód a légellenállás csökkentéséhez is hozzájárult, akárcsak az első irányjelzők beépítése az áramvonalas tükrökbe.

Honda VFR800F túramotor - közút - Victory Red fényezés - dinamikus

TEHERBÍRÓ MŰSZAKI ALAPOK

ETTŐL VÁLIK IGAZÁN KÖNNYEDDÉ A MOTOROZÁS

A VFR800F ülésmagassága 789 vagy 809 milliméter lehet, így testalkat függetlenül bárki megtalálhatja a kényelmes pozíciót. A Honda által kifejlesztett kipörgésgátló (TCS) időjárási és útviszonyoktól függetlenül mindig kiváló tapadást biztosít.

A VFR800F 10 kilogrammal könnyebb, mint az elődmodell. Nem csak az alumínium hídváz, hanem a futómű is a legmagasabb színvonalon áll. Elöl 43 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok teljesítenek szolgálatot, míg a hátsó felfüggesztés vadonatúj Pro-Arm lengőkarból és Pro-Link himbarendszerrel kapcsolódó központi rugóstagból áll össze.

Egy fekete Honda SH Mode robogó és pilótája háromnegyedes kompozícióban. Jobb oldali profilkép (közúton).
Közelkép a motorblokkról.

VÁLTS VALÓRA ÁLMAID

Az átütő élményeket soha nem adják ingyen, magabiztosság és akaraterő nélkül csak álmok maradnak. Ezért aztán szívünket-lelkünket beleadtunk az új VFR800F fejlesztésébe, s a lehető legtöbbet hoztuk ki belőle. A 782 köbcentis, folyadékhűtésű, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel táplált, kilencven fokos hengerszögű V4-es erőforrást dupla vezérműtengely, 16 szelep és VTEC vezérlés teszi igazán hatékonnyá. Megannyi erénye közül talán a hihetetlenül gyors gázreakció és a felhasználóbarát viselkedés a legfontosabb, de érdemes egy pillantást vetni az adatokra is. A modern hajtómű már egészen alacsony fordulaton 75,1 Nm-es forgatónyomatékot ad le, pörgetve pedig nem kevesebb, mint 106 lóerővel gazdálkodhat a pilóta. A változó szelepnyitási idő és az elektronikusan szabályozott szelepemelés egyenletes teljesítményleadást, valamint rendkívüli rugalmasságot garantál, így minden helyzetben élvezetesen és biztonságosan motorozhat.

Egy parkoló, rózsaszín Honda SH Mode és mögötte álló hölgy gazdája.