CRF1000L Africa Twin - Áttekintés

A legenda visszatér

Az eredeti Africa Twint arra terveztük, hogy kilométerek ezreit gyűrje le gond nélkül a sivatagban és járhatatlan ösvényeken. Most eljött az idő, hogy a 1988-ban életre hívott kalandmotor-kategória ismét felvirágozzék!

Görgetés

Az Africa Twin logója

Megtartotta jó szokását

Közel 30 éve, hogy az Africa Twin először rajthoz állt a Paris-Dakar Rallyn. Ezt az évet idéztük fel az „Igazi kaland” jelmondattal.

Africa Twin oldalnézetből

Vezetői engedély

A

Ez mit jelent?

Különféle színekben

4

rendelhető.

Nézze meg mindet!

Vásárlási tanácsadás

Válasszon modellt!

Meztelenül, mint az ősmodell vagy a legmodernebb technikával felvértezve? Létezik egy Africa Twin modell, ami tökéletesen illik kalandozásról alkotott képedbe.

Kezdje meg kalandját az Africa Twinnel okostelefonján vagy táblagépén

Ismerje meg az Africa Twin jellemzőit, szabja személyre fényezését és fedezze fel a teljes idomzatot 360 fokos nézetben! Ezt követően merüljön el a virtuális valóságban, és tekintse meg, miként mutat majd a motor az Ön garázsában! Új mobilalkalmazásunkkal ezt mind megteheti.

Eszményi társak

Légy gyorsabb és keményebb, s juss messzebbre a kiemelkedő minőségű, típusspecifikus Eredeti Honda Kiegészítőkkel.

Mit szólnál egy elsőrangú túradobozhoz? Esetleg LED-es ködfényszórókhoz? Vagy magasított túraplexihez? Kiegészítőink éppoly' strapabírók és modernek, mint maga az Africa Twin, segítségükkel még kényelmesebben, fürgébben és biztonságosabban kalandozhatsz szerte a világon.

Két Africa Twin halad egymás mellett.

Felfedezésre terveztük

A Párizs-Dakar Rali nem más volt, mint 8500 kilométer a földi pokolban, homokdűnéken, sárban, árkon, bokron, sziklákon át. Persze az Africa Twin nem ismert lehetetlent.

két motorján ülő motoros figyeli a tájat egy sziklacsúcson

A Honda 1981-ben nevezett elsőként a Párizs-Dakar Ralira - a világ legnehezebb terepmotoros versenyére. Öt évvel később már egyértelmű volt a márka dominanciája, hiszen az első három helyen Africa Twinnel versenyző pilóták végeztek. Aztán 1987-ben megint nyertünk, sőt a sikerszéria '88-ban és '89-ben is folytatódott.

motorkerékpár fehér háttér előtt

Honda NXR750 – a Dakar-győztes ősmodell.