Close
Bezárás
A Honda VFR800X pilótával egy hegyi úton jobb oldalról
A Honda VFR800X pilótával egy hegyi úton jobb oldalról

VFR800X Crossrunner

Találja meg a menekülőutat

Váljon szabaddá!

Rázza le a kötöttségeket, és vágjon neki a kanyarok világának a vadonatúj VFR800X Crossrunnerrel!

IZGALMAS TELJESÍTMÉNY

A dinamikus stílus találkozása a V4-es elképesztő erejével – a Crossrunner egy igazán különleges kalandmotor.

 

TALÁLJA MEG A MENEKÜLŐU-TAT!

Hagyja maga mögött a nyüzsgő várost!

Az új VFR800X Crossrunner nyergében rálelhet az igazi szabadságra. A VFR800F modellnél is alkalmazott váz, futómű és V4-es erőforrás elképesztően hatékonnyá teszi a kalandsportos megjelenésű Crossrunnert. Az alapfelszereltséghez tartozó fénydiódás fényszóró és hátsó lámpa kiváló fényerőt garantál, az ötfokozatú markolatfűtés, valamint az állítható vezetőülés pedig kiemelkedő vezetési komfortot biztosít. A Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és a Blokkolásgátló Fékrendszer (ABS) a legmostohább időjárási viszonyok közepette is remek úttartást és hatékony lassítást garantál.

 

A VFR800X vidéki környezetben, mellette álló pilótával

KIFINOMULT ERŐ

Bármit is hoz az élet, az erőteljes, kalandsportos megjelenésű VFR800X Crossrunner készen áll az akadályok leküzdésére. Hogy teljes legyen az összhatás, az erőteljes, mégis minimalista hatást keltő idomzat látni engedni a csodálatos V4-VTEC motort és az alumíniumból készülő dupla hídvázat. Az elöl és hátul egyaránt megnövelt rugóút nemcsak a menetkomfortot emeli magasabb szintre, hanem magát a pilótát is, aki a felegyenesedett üléspozíciónak és a széles kormánynak hála városban és szerpentinen is sebészi pontossággal, ugyanakkor rendkívül könnyen irányíthatja a Crossrunnert. A pontosan megtervezett konstrukció a hosszú utakat is kényelmessé teszi: az ülésmagasság 815 vagy 835 milliméter lehet. 

 

 

A VFR800X egy hegyi úton parkolva, jobb oldalról

Sima irányítás

Éveken át fejlesztettük a műszaki alapokat, hogy egyszerre legyen élvezetes és könnyű a motorozás. Szentül hisszük, hogy minél egyszerűbb az irányítás, annál átütőbb az élmény.

A VFR800X eleje balról, háromnegyedes nézetből

LED-lámpák

A VFR800X Crossrunner feltűnő, X alakú fényszórójában fehér fényű LED-ek világítanak, így javult a láthatóság, a pilóta pedig könnyebben tájékozódhat. A különleges formájú hátsó lámpában szintén LED-ek dolgoznak, ezáltal a világítási rendszer áramszükséglete igen alacsony.

Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC)

A Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) folyamatosan figyeli a hátsó kerék forgási sebességét, és úgy szabályozza a leadott forgatónyomatékot, hogy csúszós útburkolaton is maximális legyen a tapadás. A három üzemmódban használható rendszer a kormányról vezérelhető, aktuális állásáról pedig folyadékkristályos műszeregység tájékoztatja a pilótát.

 

Közelkép a VFR800X hátsó kerekéről

Mindenre elegendő teljesítmény

A V4-VTEC hajtómű karakterét megtartva még erősebb és nyomatékosabb lett. A hatékony, 4-2-1-1 rendszerű kipufogó magával ragadó hanggal teszi teljessé a motorozás élményét.

A VFR800F esetében is alkalmazott vázhoz új, 43 mm csúszószár-átmérőjű Honda Multi-Action System (HMAS) első teleszkópok kapcsolódnak, melyek rugóútja 131 milliméter, előfeszítésük pedig fokozatmentesen állítható. Hátul gáztöltésű központi rugóstag felel az ideális csillapításért; kiváló hangolásából fakadóan tökéletesen passzol a kalandsportos szerepkörhöz. 

 

A VFR800X egy hegyi úton parkolva, jobb oldalról