Close
Bezárás
Egy CRF250 Rally jobb oldalról pilótával egy sivatagi úton
Egy CRF250 Rally jobb oldalról pilótával egy sivatagi úton

Kaland bárhol, bármikor

Honda CRF250 Rally

Egy CRF250 Rally jobb oldalról pilótával egy tengerparti úton
Egy CRF250 Rally jobb oldalról pilótával egy tengerparti úton

A Dakar szellemisége

Kalandvágyóknak

Kis hengerűrtartalmú gép a tapasztalt, többcélú motort keresőnek.

A HRC CRF450 Rally stílusában pompázó CRF250 Rally nemcsak úgy fest, mint egy kőkemény sivatagi versenymotor, hanem tényleg ideális a világ körüli túrákra. Tervezésénél a valódi utazók igényeit vettük alapul, így a kis tömegen és a könnyű kezelhetőségen volt a hangsúly. Mindegy, hogy a világot vagy csak a háztömböt szeretné megkerülni, a CRF250 Rally aszfalton és terepen is tökéletes partner.

Közelkép a CRF250 Rally hátsó kerekéről
Közelkép a CRF250 Rally fényszórójáról
A Honda CRF250 Rally háromnegyedes bal oldali nézetben, pilótával
Közelkép a CRF250 Rally oldalidomjáról

VÁLASSZON STÍLUST

Enduró vagy Adventure – melyik illik Önhöz?

Egy CRF250 Rally jobb oldalról CRF250 RALLY Kettős célú, kalandmotoros stílusú modell EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 10,7 literes üzemanyagtartály is. 1455 mm-es tengelytáv, 270 mm-es szabad hasmagasság, 895 mm-es ülésmagasság, kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer, valamint LED-világítás és -irányjelzők.
Egy CRF250L jobb oldalról CRF250L Kettős célú, enduróstílusú motorkerékpár EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 7,8 literes üzemanyagtartály is. 1445 mm-es tengelytáv, 255 mm-es szabad hasmagasság, 875 mm-es ülésmagasság és kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer.

ISMERJE MEG A CRF250L-ET

Belülről fakadó erő

Az erőt és inspirációt egy közeli rokon, a CRF250L adja.

Egy CRF250 Rally jobb oldalról pilótával egy tengerparti úton

Az ülésmagasság 895 mm, azaz 20 mm-rel nagyobb, mint a CRF250L-nél. Ez még könnyebbé teszi a tájékozódást, valamint a terepakadályok felmérését.

A modellben egy továbbfejlesztett, az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak megfelelő, 250 köbcentis, folyadékhűtésű, egyhengeres erőforrás dolgozik. A négyszelepes, DOHC-vezérlésű hajtómű 8500-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező csúcsteljesítménye nem kevesebb, mint 24,4 LE, legnagyobb forgatónyomatéka pedig eléri a 22,6 Nm-t (6750 f./perc). Mindehhez az áttervezett levegőszűrőház és az új, könnyebb kipufogórendszer is hozzájárul.

Masszív, elnyűhetetlen alapok

A fejlett erőforrás acélcsövekből összeállított vázban kapott helyet, amely kellőképpen erős a hosszú, terepes túrákhoz. A két hídnyúlvány és az Y alakú bölcső ovális keresztmetszetű.

Megfelelő egyensúly

Az elsődleges kiegyensúlyozó tengely kioltja a motor kellemtelen rezgéseit, a hatfokozatú váltót és a tengelykapcsolót pedig úgy terveztük, hogy ne csak könnyű legyen kezelni, hanem a terepezés jelentette nagyobb terheléssel is megbirkózzon.

 

A Honda CRF250 Rally hátulról, háromnegyedes bal oldali nézetben

A haspáncél megvédi a gép alját a fizikai behatásoktól, a váltókar pedig behajlik az eséseknél, így nem törik le.