
HAT MENETÜZEMMÓD
Az érintőképernyő bal felső sarkában egyszerűen választhat a menetüzemmódok között. Négy alapértelmezett menetüzemmód érhető el – TOUR, URBAN, GRAVEL és OFF-ROAD (TÚRA, VÁROSI, MURVA és TEREP) – amelyeknél a rendszer a maximális teljesítmény biztosítása érdekében módosítja a gázreakciót, valamint a motorfék, a DCT G-kapcsoló és a kanyar ABS funkciók beállításait. A két felhasználói üzemmód teljes mértékben személyre szabható, ezáltal személyes preferenciái alapján létrehozhatja az Ön számára tökéletes beállítást.

SHOWA ELEKTRONIKUS FELFÜGGESZTÉS (SHOWA EERA™)
SHOWA EERA™, egy új lehetőség. Ez a funkció a kiválasztott menetüzemmódhoz állítja be a csillapítási erőt, és adatokat gyűjt a lökethossz-érzékelőkről és az inerciális mérőegységekről. Három útbeállítást kínál – a SOFT finomabb reakciót kínál, a MID sokoldalúan használható, a HARD pedig sportosabb vezetési élményt nyújt. Ennél a funkciónál is elérhető az OFF-ROAD terep beállítás, valamint a USER (FELHASZNÁLÓI) mód a finomhangoláshoz. Álló helyzetben pedig a hátsó rugó-előfeszítés is elektronikusan szabályozható.

KETTŐS LED-FÉNYSZÓRÓ NAPPALI MENETFÉNNYEL ÉS KANYARFÉNYSZÓRÓKKAL
Látni és látszani: ezek a motorozás elsődleges szempontjai. Az új kettős LED-fényszóró erős fénycsóvát bocsát ki, emellett a fokozott biztonság érdekében éjszakai vezetés során a három fokozatban állítható jobb/bal oldali kanyarfényszóró a sebesség és a dőlésszög segítségével automatikusan bevilágítja a kanyar holtterét. A nappali menetfény (DRL) automatikusan a környezeti fény intenzitásához igazodik, és világos, jól látható fényt bocsát ki.

HONDA ÁLLÍTHATÓ NYOMATÉKSZABÁLYOZÓ (HSTC)
A hattengelyes inerciális mérőegység (IMU) által valós időben vezérelt optimalizált HSTC felel a hátsó kerék tapadásáért. Hét szint közül választhat: az 1–4 szintek egymáshoz közel helyezkednek el és minimális szinten avatkoznak be a működésbe, míg az 5–6–7 szintek szélesebb tartományt fednek le, amelyből a 7-ik kínálja a legnagyobb mértékű beavatkozást. A HSTC kikapcsolható.

EGYKEREKEZÉS-GÁTLÓ ÉS KANYAR ABS
Az inerciális mérőegység (IMU) méri a dőlésszöget, majd az első és a hátsó kerék fordulatszámával az 1. és a 3. szint közötti tartományban szabályozza az első kerék elemelkedését. Az egykerekezés-gátlás funkció teljesen ki is kapcsolható. A kanyar ABS a dőlésszög és a lassulás mértéke alapján szabályozza a fékerőt. A beavatkozás szintje függ a kiválasztott menetüzemmódtól; a funkció a hátsókerék elemelkedését is szabályozza. Ez a funkció rendelkezik terep beállítással, valamint a hátsó ABS ki is kapcsolható.

OPCIONÁLIS DUPLA KUPLUNGOS AUTOMATA VÁLTÓ (DCT)
A gyári felszereltség részeként elérhető DCT két automatikus üzemmódot kínál: a D-mód a könnyed és üzemanyagtakarékos motorozáshoz ajánlott, míg az S-mód esetén három sportos váltástérkép közül választhat. Manuális üzemmódban a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolóval válthat a sebességfokozatok között. A DCT automatikusan jelzi, mikor kell lefelé váltania. A terepen való használathoz ajánlott G-kapcsoló sebességváltáskor csökkenti a tengelykapcsoló csúszását.
LENYŰGÖZŐ ÉS JÓL KEZELHETŐ TÖBBFUNKCIÓS KIJELZŐ
A 6,5 hüvelykes, színes, többfunkciós TFT érintőképernyőn (MID) keresztül vezérelheti az Africa Twin menetüzemmódjait.
Az Önnek tetsző módon állíthatja be – meghatározhatja, hogy a középső kijelzőn a menetüzemmódtól függően milyen adatok jelenjenek meg. A négy alapértelmezett menetüzemmód – és a két személyre szabható felhasználói mód – a 6,5 hüvelykes TFT érintőképernyő bal felső sarkában állítható, csakúgy mint a SHOWA EERA™ felfüggesztés programozása. Ezt még kesztyűben is könnyen elvégezheti.
Apple CarPlay®
Mindenkinek fontos, hogy elérhető legyen, főleg hosszú utak esetén. A középső kijelző Apple CarPlay® funkcióval rendelkezik, így Apple iPhone® okostelefonját a TFT érintőképernyőn keresztül vezérelheti és figyelmét teljes mértékben a vezetésre összpontosíthatja (az iPhone® okostelefont a középső kijelző jobb oldalán található USB-töltőporthoz kell csatlakoztatni). A navigációs alkalmazások a kijelzőn keresztül érhetők el és jeleníthetők meg, míg egy sisakba szerelt Bluetooth-os headset segítségével hívásokat kezdeményezhet és fogadhat, de akár még zenét is hallgathat.
LÁSSA AZT, AMI FONTOS ÖNNEK
A 6,5 HÜVELYKES SZÍNES TFT ÉRINTŐKÉPERNYŐ TELJES MÉRTÉKBEN SZEMÉLYRE SZABHATÓ


Bluetooth-kapcsolat
A középső kijelző vezeték nélküli Bluetooth csatlakoztathatóságot kínál iPhone® és Android eszközökhöz. A telefon párosítását követően hozzáférhet lejátszási listáihoz, és a sisakban elhelyezett headseten keresztül a kormányrúd elengedése nélkül kezdeményezhet és fogadhat hívásokat.