Miért versenyzünk?

1954-ban cégalapítónk, Soichiro Honda bejelentette, hogy megvalósítja gyermekkori álmát, és rajthoz állítja motorkerékpárjainkat a legnívósabb világversenyeken. Öröksége máig velünk él, és éppúgy beleadjuk szívünket-lelkünket a munkába, miként egykoron ő tette. Minden Honda-versenyzőt és -csapattagot ez a szellemiség vezérel, bármely géposztályban is állunk rajthoz. 

Soichiro Honda portréja.
Honda MotoGP-versenyző halad át a célvonalon.
Honda Fireblade elölről, WSBK-versenyen, háromnegyedes nézetben.
A Honda Dakar-versenyzője a sivatagban motorozik.
Honda Fireblade elölről, MotoGP-versenyen, háromnegyedes nézetben.

Kapcsolatépítés az RC213V-vel.

Ezen a technikai szinten már elképesztő küzdelem zajlik, azért is hosszú-hosszú napokon, heteken át kell dolgoznunk, hogy egyetlen tizedmásodperccel rövidebb köridőt futhassunk. És bizony nem hibázhatunk, mert ezen a tizedmásodpercen múlhat a győzelem... A brutális tempót a legújabb, legmodernebb műszaki megoldások teszik biztonságossá, ezeknek köszönhető a könnyebb kezelhetőség, a jobb tapadás és a motorkerékpárok kimagasló teljesítménye. Minderre a legfontosabb összetevő, a pilóta teszi fel a koronát... Üdvözöljük a MotoGP világában!

Két hondás MotoGP-versenyző ünnepli győzelmét.

WorldSBK – Verseny a világ körül

Honda WSBK Fireblade elölről, versenyen, háromnegyedes nézetben.

Legkifinomultabb utcai motorkerékpárunk a lehető legnagyobb színpadon mutatkozik be: ez a CBR1000RR-R Fireblade SP

A HRC csapata minden versenypályán eltérő körülményekkel és útburkolatokkal kénytelen megbirkózni. A műszaki kollégák és a versenyzők részéről egyaránt komoly koncentrációt igényel, hogy formába hozzuk a „Blade”-et, elvégre a szabadedzésen, az időmérőn és a két futamon is a legjobb teljesítményt kell nyújtania.

Alvaro Bautista, a Honda WSBK-versenyzője.
Honda Fireblade elölről, EWC-versenyen, háromnegyedes nézetben.

Nyélgázon minden körben, a Honda CBR1000RR-R SP Fireblade nyergében.

Semmi nem ró keményebb terhelést a pilótákra és motorjaikra, mint az Endurance Világbajnokság. Ebben az osztályban a strapabíróság éppoly fontos, mint a teljesítmény, a Honda Fireblade pedig számtalanszor bebizonyította, hogy a legnehezebb versenyeken is megbízható partner. A Honda csapata éjjel-nappal fáradhatatlanul dolgozik a sikerért, akárcsak a versenyző és maga a CBR1000RR-R SP. Itt az nyer, aki képes felülmúlni önmagát.

Ünneplő Honda EWC-versenyzők.
A Honda MXGP-versenyzője a levegőben a célvonalnál.

Versenyző és Hondája.

Minden ín és izom megfeszül, a váltó fokozatba ugrik, kuplung ki, és kezdődhet a játék! Ahogy a rajtgép földre hull, a motor máris őrült vágtába kezd és ráveti magát az első, egyben legfontosabb kanyarra. Ha sikerül elsőként elfordulni, a győzelem is meglehet – ezért meghatározó ez a pillanat. Itt nincs helye félelemnek, csak a legerősebb és legbátrabb pilóták maradhatnak talpon az MXGP-ben.

Hondás MXGP-versenyző ünnepli győzelmét.

Tereprali – Minden a bátorságról szól

Homokdűnék között haladó Honda CRF450 bal oldalról.

Ezek a versenyek veszik leginkább igénybe a pilótákat.

Egy sport, amelynél a pilóta akaratereje legalább annyira kulcsfontosságú, mint a motor ereje és teljesítménye. A Honda Monster Energy Team tagjai és CRF450-jeik ismerősen mozognak a tereprali világában, ezért boldogulnak el a világ legnehezebb, legfárasztóbb tájain is. Itt az óra ellen zajlik a küzdelem, s valljuk be, ez a legdurvább kihívás a motorosok számára.

Hondás tereprali-versenyző ünnepli a győzelmet.