Bezárás
Egy fehér SH Mode robogó jobb oldala.

CBR650F

minden napot bearanyoz.

Éld meg a pillanatot.

Nincs izgalmasabb, mint egy sportmotorral vadászni a kanyarokra egész hétvégén. Úgy gondoltuk hát, hogy a hétköznapokba is átültetjük az élményt. A vadonatúj CBR650F képes rá -

Utcai sportmotor

Sportos teljesítmény, könnyű kezelhetőség, kényelem és praktikum - a CBR650F a legnemesebb vonásokra lehet büszke. Kompakt, dupla-vezérműtengelyes, folyadékhűtésű, soros, négyhengeres motorja azonnal reagál a gázadásokra és masszívan húz az alacsony fordulatszám-régiótól egészen a 11 ezres piros határig. A PGM-FI üzemanyag-befecskendező rendszer révén a motorerő precízen adagolható, a fogyasztás pedig rendkívül alacsony.

Egy rózsaszín Honda SH Mode és pilótája háromnegyedes kompozícióban. Jobb oldali profilkép (közúton).

HAMISÍTATLAN CBR

A félidomos CBR650F szemérmetlenül villantja meg csodálatos erőforrását, ezzel is jelezve kötődését az utcai motorkerékpárokhoz. Kiváló szélvédelme hosszabb túrákra is alkalmassá teszi, míg a rövid faridom és a kipufogódob a dinamikus megjelenést hangsúlyozza, utalva a Honda motorsportokban betöltött vezető szerepére. Mindezt igazi CBR-es stílusban tárja elénk.

A fénydiódás helyzetjelzők éjszaka és rossz időjárási viszonyok közepette is kiváló láthatóságot biztosítanak. A két csoportra bontott, fehéren megvilágított műszeregység minden fontos információt megjelenít, beleértve az üzemanyagszint-mérőt, az órát és a napi kilométer-számlálót. Átgondolt kialakításának köszönhetően a lehető legérthetőbb formában osztja meg a menetadatokat a pilótával.

Egy fekete Honda SH Mode robogó és pilótája háromnegyedes kompozícióban. Jobb oldali profilkép (közúton).
Közelkép a motorblokkról.

KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

A CBR650F vadonatúj, soros, négyhengeres erőforrása elképesztő forgatónyomatékot termel az alsó és középső fordulatszám-tartományban, s 87 lóereje dacára kifejezetten keveset fogyaszt.

Duplahídváza két elliptikus nyúlványból áll össze, melyek átlagon felüli merevséget, egyszersmind pontos visszajelzéseket biztosítanak. A 41 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok alkotta első villa, és a központi rugóstagra támaszkodó, íves hátsó lengőkar káprázatosan precíz kezelhetőséggel ruházza fel a modellt,

és a fékrendszer is elsőrangú, hiszen 320 millis, kétdugattyús nyergekkel társított tárcsák kerültek előre, a blokkolásgátló (ABS) pedig alapáron jár a modellhez.

Egy parkoló, rózsaszín Honda SH Mode és mögötte álló hölgy gazdája.