Bezárás
Szupersport, CBR1000RR, Fireblade SP, stúdiófelvétel, háromszínű fényezés, oldalnézet

CBR1000RR

Fireblade SP

„A VERSENYZÉS A FEJLŐDÉS LEGHATÉKONYABB FORMÁJA” – SOICHIRO HONDA

Egyetlen cél: maximális teljesítmény.

A CBR1000RR Fireblade SP-t az alapmodellhez hasonlóan a Total Control filozófia mentén terveztük, de kifejezetten sportcélokra. Az Öhlins futómű, a Brembo monoblokk fék, az egyszemélyes nyereg és a háromszínű fényezés még exkluzívabbá teszi a CBR1000RR Fireblade SP-t. Tökéletes fegyver a köridők lefaragására...

TOTAL CONTROL

A CBR1000RR Fireblade SP vegytiszta adrenalinlöket a szívnek, ekkora teljesítmény még soha nem volt ilyen könnyen kezelhető. A Total Control filozófiának köszönhetően a végsőkig faraghatók a köridők, méghozzá bármilyen zavaró tényező nélkül.

Motorozzon a határon, tökéletes biztonságban! A legenda folytatja menetelését a motorsportokban...

Szupersport, CBR1000RR, Fireblade SP, dinamikus, közút, háromszínű fényezés, elölnézet

ALACSONYABB SÚLY, NAGYOBB TELJESÍTMÉNY MASSZÍV POTENCIÁL.

A precízen megtervezett hátsó segédnyúlvány könnyebb lett, így sikerült ellensúlyozni az Öhlins teleszkópok és a Brembo féknyergek okozta súlygyarapodást. Különleges képességei ellenére a CBR1000RR Fireblade SP egy kilóval könnyebb, mint az alapmodell.

A CBR1000RR Fireblade SP 999,8 köbcentis, négyhengeres blokkjához hatékony áramlású hengerfej kapcsolódik, melyet polírozott csatornákkal tettünk tökéletesebbé. A változtatások eredményeként a csúcsteljesítmény 2,72 lóerővel gyarapodott (180,88 LE), és a középső fordulatszám-tartományban nagyobb forgatónyomaték áll a pilóta rendelkezésére. Ez utóbbihoz a kipufogórendszer 35 mm átmérőjű leömlői is hozzájárulnak.

Szupersport, CBR1000RR, Fireblade SP, közút, dinamikus

A tűz soha nem alszik ki

A koncepció nem változott.

Egy versenypályán haladó Honda Fireblade és pilótája háromnegyedes kompozícióban.

A 2013-as Senior kupát John McGuiness és Fireblade-je nyerte Creg-ny-Baa-ben.

Motorkerékpárjainkról sokat elárul, hogy a 2013-as Man szigeti TT Superbike versenyén az első három helyen Honda CBR1000RR végzett. 

Kategóriájának legjobbja


A Senior TT versenyen a Honda Legends Race Team tagjaként induló John McGuiness pillantotta meg először a kockás zászlót, egyúttal új, 131,578 mérföld/órás sebességrekordot állított be.

Osztott kép: John McGuiness portréja és egy háromnegyedes kompozícióban készült felvétel a Fireblade-del egykerekező McGuiness-ről.
Egy versenypályán haladó Honda Fireblade és pilótája háromnegyedes kompozícióban. Korabeli felvétel (közúton).

Honda diadalmaskodott 1966-ban is - Mike Haiwood a lenyűgöző RC166-tal vívta ki a világbajnokság győztesének járó kupát.