Bezárás

CB650F

Masszív szépség

Nyers agresszió

Görgetés

Honda CB650F-terméklogó.

Erőtől duzzadó utcai harcos

Lenge öltözék és jellegzetes, karizmatikus megjelenés - ez a pörgős 650-es igazán magával ragadó személyiség.

Merész formavilág

Elképesztően jól húz...

Kimagasló teljesítménye, lenyűgöző gyorsulása és könnyű kezelhetősége hihetetlenül élvezetessé teszi a CB650F-et - minden perc élmény a nyergében. Ehhez társul a feltűnő megjelenés, ami egyebek mellett az olyan kifinomult részleteknek köszönhető, mint a mélyre húzott, csodaszép kipufogórendszer. A négyhengeres jellegzetes gurgulázása már csak hab a tortán... Ízig-vérig Honda.

Közelkép a Honda CB650F logójáról.
Honda CB650F hátulról, háromnegyedes nézetben. Közelkép a hátsó lámpáról.
CB650F letámasztva, éjjel, oldalnézetből.
Közelkép a Honda CB650F tárcsafékjéről.

Street vagy szupersport

Bármelyiket is választja, olyan 650-es gépet kap, ami rendkívüli teljesítményre lehet büszke.

Honda CB650F CB650F Soros, négyhengeres, 649 köbcentis, DOHC-vezérlésű erőforrással felszerelt középkategóriás mindenes hatfokozatú, röviden áttételezett váltóval, LED-es lámpákkal, kétcsatornás blokkolásgátlóval és 41 mm-es SDBV teleszkópokkal. Menetkész tömege csupán 208 kg.
Egy Honda CBR650F oldalról. CBR650F Középsúlyú, szupersport stílusú motorkerékpár letisztult, áramvonalas megjelenéssel és különleges légbeömlőkkel. Az idomok alól 649 köbcentis, DOHC-vezérlésű, soros, négyhengeres erőforrás és röviden áttételezett, hatfokozatú váltó kacsint vissza a szemlélőre. A modell vonzerejét LED-es világítás, kétcsatornás blokkolásgátló és 41 mm-es SDBV teleszkópvilla fokozza. Menetkész tömege mindössze 213 kilogramm.

A CBR650F megtekintése

Leheletfinom hangolás

Minden paraméterükben állítható első és hátsó futóműelemek a Showától.

Háromnegyedes felvétel egy Honda CB650F motorkerékpár elejéről és pilótájáról.

A futómű minden paraméterében állítható, így útviszonyoktól függetlenül mindig villámgyorsan, élvezetesen és biztonságosan motorozhat.

Első villa

A 41 mm-es Dual Bending Valve teleszkópok minden helyzetben pontos irányíthatóságot garantálnak. A szabadszelepes struktúrának köszönhetően a csillapítás igazodik az útviszonyokhoz - bármennyire képes felkeményedni. Ez az egyszerű, innovatív, világon elsőként alkalmazott megoldás jóval kiegyensúlyozottabb teljesítményt nyújt, mint a hagyományos, patronos felépítés, holott jóval könnyebb.

Hátsó rugóstag

Az ülés alatt megbúvó, egydugattyús központi rugóstag előfeszítése hét fokozatban állítható. Hogy a futómű a lehető legmagasabb színvonalon álljon, a hátsó kereket finoman ívelt, gravitációs présöntéssel készülő, erős és merev lengővilla tartja helyén.

Közelkép a Honda CB650F lengővillájáról.

A fekete lengővilla tökéletesen passzol az öntött könnyűfém felnik fényezéséhez.

Erő, ami gyönyörködtet

A kompakt, 649 köbcentis erőforrás minden szempontból kifinomult.

Honda CB650F

A jellegzetes profil és a karcsú építésmód éppúgy hozzájárul a streetfighteres megjelenéshez, mint a hatágú, öntött alumíniumfelni vagy a vadító kipufogóhang.

A CB650F csúcsteljesítménye nem kevesebb, mint 91 lóerő (11 000 f./perc), ennek ellenére károsanyag-kibocsátása megfelel az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak. Ez többek között az alul nyitott levegőszűrőháznak, az új, rövidebb szívósornak és a továbbfejlesztett kipufogórendszernek köszönhető. Utóbbi 4-1 rendszerű, és nagyobb kipufogónyílást kapott, így egyszerre érezheti és hallhatja a CB650F átütő erejét.

Acélos jellem

A CB650F acél hídvázra épül, melynek fő nyúlványai 64 x 30 mm-es, elliptikus szelvényből készülnek. Ez a speciális konstrukció merevség, kezelhetőség és visszajelzések terén is a maximumot nyújtja. A villaszög 25,5°, az utánfutás 101 mm, így a hosszú, nagy sebességű egyenesekben is stabil a CB650F, s mivel tengelytávja csupán 1450 mm, fordulékonyságát illetően is elsőrangú.

Alulról készített közelkép a Honda CB650F-ről.

Emléket állítva az aranyidőknek, a kipufogórendszer krómtól csillog, miként egykoron a hetvenes évek szupersztárján, a CB400 Fouron.

Honda CB650F motorossal, alagútban, háromnegyedes nézetben.

Az alsó fordulatszám-tartományban mélyről jövő morgást hallat a CB650F, ez vált velőt rázó üvöltéssé, ha a pilóta pörgeti az ultramodern négyhengerest.