Bezárás

Forza 300

A szabadság útja

A meneküléshez szükséges erő

Most a következő funkciókkal:

HSTC

Honda Állítható

Nyomatékszabályzó

Intelligens kulcsrendszer

45 literes

külön megvásárolható túradoboz

Görgetés

Honda Forza termékembléma.

A túrarobogók királya.

A teljesen áttervezett és átépített, erős és népszerű robogó, amelyet Olaszországban gyártunk, egy könnyű, kompakt és gyors motorrá fejlődött, amely sportosabb, mint valaha.

„Tour de Forza”

Egyre jobb.

A legújabb modell vadonatúj acél csővázzal rendelkezik – egy erősebb tartószerkezet a 279 cm3-es motor számára, amely fürgébbé teszi a robogót. A Honda Állítható Nyomatékszabályzó (HSTC) – az első olyan robogó, amelybe a rendszert beépítettük – tökéletes tapadást biztosít. A világítás csak LED-lámpákat használ, elöl pedig elektronikusan állítható szélvédőt és a digitális és analóg műszereket kombináló műszerfalat találja. Átélheti a valódi túrarobogós élményt, de felfedezheti a modell sportos karakterét is.

Közeli felvétel a Honda Forza 300 műszeregységéről.
Közeli felvétel a Honda Forza 300 első kerekéről.
A Honda Forza 300 oldalról, városi környezetben.
Közeli felvétel a Honda Forza 300 LED-fényszórójáról.

A szemet vonzó forma

A fokozott teljesítmény karcsú, megújult formában ölt testet.

Az aerodinamikus hatékonyság és stílus suhanó szobra. A Forza sima, modern vonalakkal rendelkezik, amelyek letisztult és sportos külsőt kölcsönöznek számára.

A Honda Forza 300 elölről, háromnegyedes nézetben, városi környezetben.

Minden részletében kifinomult

Vegye közelebbről szemügyre ennek a jóképű robogónak a részleteit és funkcióit.

Minden részletében kifinomult

Vegye közelebbről szemügyre ennek a jóképű robogónak a részleteit és funkcióit.

Az erők egyensúlya

A Forzának nincsenek gyengéi.

Közeli felvétel a Honda Forza 300 HSTC rendszeréről.

A HSTC a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolóval egyszerűen ki- és bekapcsolható.

A SOHC 279 cm3-es, folyadékhűtéses motort élvezetes használatra hangoltuk, míg a V-Matic sebességváltó gondoskodik a jobb és simább gyorsulásról. A Forza végsebességét úgy sikerült növelnünk, hogy nem áldoztuk fel a takarékosságát: egy teli tank akár 350 km-re is elég.

Forza-élmény

Az első olyan robogó, amely tartalmazza a Honda Állítható Nyomatékszabályzót (HSTC). Ez a rendszer folyamatosan figyeli a motor nyomatékát, így megelőzi a hátsó kerék megcsúszását. Olyan, mintha lenne egy plusz biztonsági háló a kanyarok bevételéhez nedves úton, amely száraz időben plusz erőt biztosít a mókához és a gyors meneküléshez. 

A Honda Forza 300 hátulról, városi környezetben.
A Honda Forza 300 elölről, háromnegyedes nézetben, amint vízen gázol át.

A Forza automatikus centrifugális tengelykapcsolóval van ellátva, amely zökkenőmentesen működik együtt a V-Matic sebességváltóval. A váltót úgy hangolták, hogy rendkívül gyorsan reagáljon a gázadásra kis sebességnél, és egyenletes gyorsulást garantáljon.