Bezárás

CRF250R - 2016

Fokozott teljesítmény

Kéznél van az erő

Motor

249 cm3

Folyadékhűtésű, négyütemű

Nyomaték

27,1 Nm

Személyre szabott precizitás

Szabad hasmagasság

322 mm

Első felfüggesztés

49 mm

Fordított, levegős Showa teleszkópok

Görgetés

CRF-logó

A versenyzés egyet jelent a fejlődéssel

Bizony, a CRF250R-t nem volt könnyű továbbfejleszteni, de azért versenyzünk, hogy egyre jobbá, hatékonyabbá váljunk... A 2016-os modellváltozat a HRC versenycsapat legújabb fejlesztéseivel, azaz még erősebb motorral és még precízebb futóművel folytatja pályafutását.

CRF450R oldalról, fehér háttér előtt.

Vezetői engedély

A2

Ez mit jelent?

Különféle színekben

1

színek

Teljesítmény

Érezze a különbséget!

Nagyobb teljesítmény és forgatónyomaték - a 2016-os CRF250R még erősebbé vált. Átprogramoztuk a PGM-FI Dual Fuel névre keresztelt elektronikus üzemanyag-befecskendezőt és lecseréltük a gázmarkolat visszahúzó-rugóit. A 249 köbcentis, négyszelepes Unicam® erőforrás hatékony gázcseréjéről ezentúl nagy átmérőjű kipufogórendszer gondoskodik, így még lendületesebben gyorsíthatsz ki a kanyarokból.

Kéznél van az erő

A CRF250R erejét minden eddiginél könnyebb átvinni a talajra.

A Honda által fejlesztett, három állásban használható, kormányról vezérelhető teljesítményszabályozóval (Engine Mode Select Button - EMSB) mindig az aktuális viszonyokhoz igazítható a motor viselkedése. A pilóta három üzemmód közül választhat: Standard (alapbeállítás), Smooth (kifinomult) és Aggressive (aggresszív), ezek alapján változtatja a befecskendezést és a gyújtást a vezérlőelektronika. Ezentúl rajtad áll, hogy milyen legyen a CRF!

CRF250R középállványon, dombon
CRF250R terepen, felülnézetből

Játék a levegőben

A pálya minősége percről percre változik, de a minden paraméterében állítható Showa futómű könnyedén igazodik a legmostohább körülményekhez is.

Egy piros CRF250R eleje

A három légkamrás (Triple Air Chamber - TAC), eltérő funkciójú (Separate Front Function), levegős (AIR), precízebben beállítható első teleszkópokat (SFF-AIR-TAC) kifejezetten a CRF250R-hez fejlesztette a SHOWA, alkalmazásukkal 1,3 kilóval csökkent a rugózatlan tömeg. Ez a legmodernebb teleszkóp-konstrukció, ami létezik, felépítéséből fakadóan lehetővé teszi, hogy a levegőkamra a bal rugóstagba kerüljön, ezáltal még jobb legyen a súlyelosztás a két oldal között. Ezt bizonyítja, hogy a bal és jobb teleszkóp között mindössze 800 gramm a különbség, még könnyebben kezelhetővé, illetve felhasználóbarátabbá vált tehát a CRF250R.

Személyre szabott gurulás

A minden paraméterében állítható első villa jobb oldali teleszkópja a rugó-előfeszítést és a húzócsillapítást szabályozza, míg a patron nélküli, levegőt összepréselő lengéscsillapító a kiegyensúlyozott viselkedésért, a pontos úttartásért és a bukkanókra adott szupergyors válaszokért felel. A bal teleszkópban kialakított három kamra a „rugózás” feszességét szabályozza: a Balance (egyensúly) a kis, az Inner (belső) a közepes, az Outer Cylinder (külső henger) pedig a teljes összenyomódásnál jut szerephez.

Terepen kanyarodó CRF250R
Alulról fotózott közelkép az első kerékről