Honda CBR1000RR Fireblade, SP és SP2

Nicky Hayden a versenypályán

Itt az ideje, hogy átvegye az irányítást

Görgetés

A CBR Fireblade logója.

25 évnyi fejlődés

1992-2017

Ütősebb, mint valaha

A Honda CBR1000RR Fireblade a Total Control filozófia egy új szintjét képviseli.

Stúdiófelvétel a Honda CBR1000RR Fireblade jobb oldaláról.

Honda Fireblade - 2017

Bár az elmúlt 25 évben sok-sok változtatáson és modellfrissítésen esett át a Fireblade, alapvető koncepciója mit sem változott: tökéletes kontroll minden helyzetben.

Az 1992 óta napvilágot látott generációk egytől egyig az eredeti Fireblade szellemiségében fogantak, s kiegyensúlyozottságukból fakadóan nemcsak versenypályán, hanem közúton is átütő élménnyel ajándékozták meg a tulajdonosokat.

A 2017-es CBR1000RR Fireblade megalkotásakor ugyancsak az eszményi súly/lóerő arány elérése volt a cél, ezt szem előtt tartva változtattak a mérnökök a főbb alkatrészek 90 százalékán.

CBR1000RR Fireblade SP versenypályán.

Honda Fireblade SP - 2017

Háromnegyedes stúdiófelvétel a Honda CBR1000RR Fireblade elejéről. CBR1000RR Fireblade Hála a 16 kilós súlycsökkenésnek és a motorerő 8 kW-os növekedésének a Fireblade teljesítmény/súly aránya 14 százalékkal lett kedvezőbb, elektronikai arzenálja pedig olyan fejlett kiegészítőket sorakoztat fel, mint a kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control), valamint a motorfék- (Selectable Engine Brake) és az üzemmód-szabályozó (Riding Mode Select System). Fejlettségét bizonyítja továbbá, hogy a Showa futómű egyenesen a világbajnok RC213V-S MotoGP-gépből érkezett.
Háromnegyedes stúdiófelvétel a Honda CBR1000RR Fireblade SP elejéről. CBR1000RR Fireblade SP Nemcsak visszaváltás-asszisztenssel (Downshift Assist), gyorsváltóval (Quick Shift) és elektronikusan vezérelt Öhlins Step futóművel segíti a motorozást, hanem a kipörgés- (Honda Selectable Torque Control), az egykerekezés- (Wheelie Control), a hátsókerékelemelkedés- (Rear Lift Control ) és a blokkolásgátló is az alapfelszereltség része, sőt a motorfék- (Selectable Engine Brake), az üzemmód- (Riding Mode Select System) és a teljesítmény-szabályozó (Power Selector) is alapáron jár a modellhez. A 15 kilós súlycsökkenésnek és a motorerő 8 kW-os növekedésének köszönhetően a teljesítmény/súly arány 14 százalékkal lett kedvezőbb.

Töltse le új alkalmazásunkat!

Kezdje meg kalandját okostelefonján vagy táblagépén!

Ismerje meg a részleteket, válasszon színt és szemlélje meg a karosszériát 360 fokos szögben! Ezt követően merüljön el a virtuális valóság világában, és tekintse meg, miként mutat majd a motor az Ön garázsában! Új mobilalkalmazásunkkal ezt mind megteheti.

Letöltés a Google Play áruházon keresztül

Letöltés az App Store áruházon keresztül

Fényképek a Honda alkalmazásról